הכוכבים של פורים 2019. צילומים: דניאל אליסטר, עידו לביא, עומרי ירון, חלי פרידמן
הכוכבים של פורים 2019. צילומים: דניאל אליסטר, עידו לביא, עומרי ירון, חלי פרידמן

שלג באשקלון, איתי לוי, רינת גבאי ואטרקציות: אירועי פורים באשקלון והסביבה

אם בא לכם לראות הררי שלג באשקלון, מופע עם איתי לוי, רינת גבאי וכוכבי היוטיוב או סתם אטרקציות לפורים אז ריכזנו עבורכם את שלל האירועים החגיגיים

פורסם בתאריך: 19.3.19 16:30

     

המופע הגדול של פורים באשקלון

ביום חמישי, בין השעות 10:00-13:00 יתקיימו חגיגות פורים במדרחוב העירוני. "המופע של במבינו" – 10:45-11:30, שירה המקושקשת" – 12:00-12:45 מה עוד? סדנאות יצירה, מתחמי איפור, קעקועים, עמדות מולטימדיה, תיאטרון רחוב ועוד. הכניסה חופשית.

בן זיני וטיילור. צילום: דניאל אליסטר

בן זיני וטיילור. צילום: דניאל אליסטר

מאוחר יותר מרכז ההתרחשויות עובר לטיילת בר כוכבא: החל מהשעה 16:30 תחולק הטיילת למתחמי תוכן וחוויה ייחודיים, בהם יוכלו הילדים ליהנות מסדנאות בליווי כוכבי הרשת הכי חמים: מתחם יצירת סליים בליווי ליהי סליים; מתחם יצירת חד קרן בליווי לאון ויואב; סדנת היפ הופ בליווי יוטיובר מוביל; אמן החושים נבו אבוטבול; מתחם גיימינג מתקדם בליווי אייל ושלומי כוכבי 'המרתף'; מתחם צילום מפתיע בליווי ליהי נוגה; תיאטרון רחוב ועוד.

איתי לוי. צילום: חלי פרידמן

איתי לוי. צילום: חלי פרידמן

על הבמה המרכזית, יופיעו רינת גבאי, צוות מנחוס, איתי לוי, בן זיני וטיילור, מרגי, סטפן ואופק אדנק, תושב העיר וכוכב 'יוטיוב' בפני עצמו. את המופעים ינחו לא פחות מכוכבי הרשת בן קיסר ושירלי לוי.

ואלה שעות המופעים:

16:50 – גילי בא לבקר
18:00 – רינת גבאי
18:45 – צוות מנחוס
19:25 – איתי לוי
20:20 – בן זיני וטיילור
21:05 – מרגי
21:50 – סטפן
22:25 – אופק אדנק

בשני האירועים תהיה נגישות לבעלי צרכים מיוחדים והמחירון בדוכנים יהיה בפיקוח של העירייה.

לטובת התושבים בשכונת שמשון, גבעת ציון ורמת אשכול יופעלו שאטלים שיסיעו אותם מהשכונות לטיילת, לפי קווי האוטובוס הבאים: קו 1, קו 4, קו 9, מידי חצי שעה החל מהשעה 16:00.

אפליקציית waze תתעדכן באשר לכבישים החסומים הסמוכים לטיילת בר כוכבא וצפויים עומסי תנועה משמעותיים בעיקר לפני ובסוף האירוע.

החרמון מגיע לאשקלון

בשביל מה לנסוע לחרמון, כשיש שלג באשקלון?

ביום שישי הקרוב, 22.03.19 יגיע שלג לרחבת היכל הספורט העירוני באשקלון. זה לא עדכון מזג אוויר לא שגרתי אלא יוזמה של העירייה לאפשר לתושבי העיר ליהנות מקצת שלג במקום לנסוע שעות צפונה ולהשתרך בתור הארוך.

רחבת היכל הספורט – בין השעות 10:00-14:00 | הכניסה חופשית


להטוטן, אמנים ומתנפחים

המחלקה לתרבות תורנית בעירייה מפיקה השנה אירוע פורים חסר תקדים המיועד לציבור החרדי. ביום רביעי, שעה קלה לאחר שבבתי הכנסת יסתיימו קריאות המגילה ברוב עם, החל מהשעה 20:30 תתקיים בהיכל הספורט חגיגה פורימית בהפרדה מוחלטת החל מהכניסה להיכל.

עמי מימון. צילום: white camera

עמי מימון. צילום: white camera

ע"פ הערכות המחלקה לתרבות תורנית והמועצה הדתית יגיעו מאות משתתפים לחגוג את חג הפורים במסיבה המרכזית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אל ההיכל הוזמנו עשרות מתנפחים, עמדות משחק, תחרות ומזון – בכשרות מהודרת. את עמדת המוזיקה יכבוש שדרן רדיו 'קול ברמה' עמי מימון ובמהלך הערב יתקיים מופע טלפתיה, קסמים ואומנות החושים עם רפי חנן.

רפי חנן. צילום מאלבום אישי

רפי חנן. צילום מאלבום אישי

מדובר באירוע מושקע, עליה לקחו חסות יחד עם העירייה גם המועצה הדתית. למרות זאת, אחת הדרישות של הרשות היא לגרום לכך שהכניסה, ההשתתפות והדוכנים יהיו בחינם ואכן כך, המשתתפים יקבלו כרטיס כניסה חינם בכניסה להיכל.


סדנאות יצירה ופעילות דבש

קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לחגוג את פורים עם מגוון אטרקציות לכל המשפחה:  סדנאות יצירה לילדים, נסיעה בטרקטור הקיבוץ, ביקור בבית הדבש והדבורה, בית קיבוץ של פעם, אתר שחזור הקרב

החג הכי שמח בשנה מגיע ואחריו סוף השבוע, וקיבוץ יד מרדכי פותח את שעריו לפעילויות קיבוציות פורימיות ושוות במיוחד לכל המשפחה.

בחג הפורים יוכלו ליהנות המבקרים מביקור בבית הדבש והדבורה שם הם יחשפו לעולמן המרתק של הדבורים. הילדים יקבלו הסבר חווייתי מפי דבוראי מנוסה אודות המלכה והפועלות, אורח חיי הדבורים, תהליך ההאבקה, תהליך ייצור הדבש ועל תרומת הדבש לגוף האדם. במהלך הפעילות, הילדים יצפו בפתיחת כוורת אמיתית ולאחר שילמדו איך מייצרים דבש, יוכלו לטעום ממנו כשהוא טרי-טרי, ואף להכין נרות מדונג שמייצרות הדבורים.

פעילות ילדים בנושא הדבש. צילום: תיירות יד מרדכי

פעילות ילדים בנושא הדבש. צילום: תיירות יד מרדכי

עם סיום הפעילות בבית הדבש והדבורה יוצאים המבקרים לסיור מלהיב בעגלה רתומה לטרקטור ברוח קיבוצית בין ענפי הקיבוץ- הרפת, בית האריזה ופרדסי הקיבוץ, במהלכו לומדים המשתתפים על תהליכי הגידול והפעילות שמאפיינים כל אחד מהם. בסיור ילמדו המשתתפים על חיי הפרות ברפת, תהליך הפקת החלב, גידולי הפרדס בקיבוץ, בית האריזה, המכוורת החקלאית וסיפורו המרתק של קיבוץ יד מרדכי. את הסיור יסיימו האורחים בבית קיבוץ של פעם, אשר מספק הצצה נדירה לחיי הקיבוץ הנוסטלגי. שם יתקיים סיור מודרך והסבר על הפריטים. בין הפרטים המוצגים: חדר הילדים וספר המטפלת, פריטי חדר האוכל הקיבוצי, כלי העבודה ועוד. הביקור בבית קיבוץ של פעם, המספר את סיפורו של הקיבוץ והחלוצים הראשונים, מאפשר חגיגה של נוסטלגיה והתרפקות על העבר.

ילדים בטיול רפת ביד מרדכי. צילום: גלעד קבלרציק, באדיבות תיירות יד מרדכי

בנוסף לפעילויות, הילדים יוכלו ליהנות מערכות ליצירה עצמית ולבקר גם באתר שחזור הקרב. באתר הילדים יזכו להתחפר בעמדות ההגנה של קומץ חברי הקיבוץ ואנשי הפלמ"ח, לשחזר את מהלך הקרבות באזור וללמוד על הלחימה העיקשת שנמשכה 6 ימים.

המבקרים יתרשמו מכלי הנשק מהתקופה, יתגנבו בתעלות הקשר ואף יטפסו על הטנק ההיסטורי. האתר שופץ לאחרונה באמצעות המועצה לשימור אתרים והינו אתר מורשת לאומית.

חמישי-שישי-שבת, 21-23/03, בין השעות 10:00-16:00

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר