הטיילת ממעוף רחפן. צילום: אדי ישראל
הטיילת ממעוף רחפן. צילום: אדי ישראל

אשקלון – עכשיו המחזמר

המחזמר הראשון של אשקלון מקבץ לבמה אחת את שחקני וזמרי העיר ומתאר את סיפורה של העיר מראשית ימיה ועד היום. עלות כרטיס – חינם. הכרטיסים לפרימיירה בהיכל התרבות אשקלון אזלו

פורסם בתאריך: 27.8.18 10:45

     

חושבים שאתם כבר מכירים את אשקלון על כך תקופותיה ואת העמים ששלטו בה במשך ההיסטוריה? מחזמר של פעם בשבעים שנה יגלה לכם אחרת.

בשבוע הבא יעלה לראשונה על במת היכל התרבות אשקלון המחזמר המקורי של אשקלון '4,000 ועוד 70 שנה' לרגל חגיגות הקמתה של העיר ושל מדינת ישראל.

לירון אברג'ל. גם אותה תפגשו על הבמה. צילום: דה-ווייס ישראל

המחזמר מגולל את סיפורה של אשקלון, באמצעות שלל דמויות צבעוניות ומעניינות, הלוקחות אותנו למסע מרתק מראשית ימיה של העיר הפלישתית הקדומה, דרך בתי הקולנוע של פעם, והבילויים אצל רוז׳ה בקפה, משחקי הילדות התמימים והמוסיקה הנוסטלגית.

אשקלון ויש בה המון עצים. צילום: אדי ישראל

המחזמר, לוקח את הצופים לסיור בין כל הרגעים היפים שבנו את העיר והפכו אותה לעיר יפיפייה וקסומה, קיבוץ של גלויות ותרבויות המייצגות את השפע והמגוון התרבותי בעיר.

את מי יראו על הבמה? כל השחקנים והזמרים הם תושבי העיר, בהם: אור אילן, גיל כהן, ענבל גלאם, אבי כהן, יעל ארביב, ציפי משהיד, לירון אברג'ל, אדיר בובליל, ניצן לוי וספיר סויסה.

אדיר בובליל

גיל כהן

ספיר סוויסה

יעל ארביב

אור אילן

ניצן לוי

ציפי משהיד

אבי כהן

ענבל גלאם

גם שורה של להקות מקומיות תשתתפנה במחזמר: כינור דוד, חבורת הזמר חוף ימים, הקונסרבטוריון העירוני, מחולוהט, פאנקי פלייס, כנפי יונה, התאטרון העירוני אשקלון, להקה גאורגית אשקלון, הורה אשקלון, סטודיו ביט, פרחי אשקלון, סטודיוV , סטודיו טמפו, מור בית הספר למחול.

להקת כינור דוד. צילום ארכיון: גרגורי ברקן.

יוצרים: כתיבה ובימוי – חני אלימלך; מפיק ראשי – איתי חמו; עיבודים והפקה מוזיקלית – משה לבר, צילום ועריכת וידאו – אשר דיין; עיצוב תפאורה – אולי חי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הכרטיסים לפרימיירה, שתתקיים ביום חמישי, 06.09.18 בהיכל התרבות אזלו, אך צפויים מופעים נוספים למחרת יום שישי בבוקר בשעות 09:00 ו-11:00 ולמחרת במוצאי שבת, 08.09.18 בשעה 21:00.

הכניסה ללא עלות אך מותנית בקבלת כרטיסים באגף תרבות, נוער וספורט, יורם ורון 2, קומה 3. פרטים נוספים במספר: 08-6748613.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר