אילי גורליצקי. צילום: דניאל צ'צ'יק
אילי גורליצקי. צילום: דניאל צ'צ'יק

“קונצ’רטינה וגיטרה”: סטודיו “הבמה של סלין” מצדיע לאילי גורליצקי

בכל שנה בוחר הסטודיו האשקלוני לתיאטרון דמות אחת ומקדיש לה ערב הצדעה שלם. השנה מוקדש הערב לשחקן אילי גורליצקי. אושיק לוי ושייקה לוי כבר אישרו הגעה, גם אתם מוזמנים

פורסם בתאריך: 29.6.18 18:13

     

הסטודיו לתיאטרון “הבמה של סלין” יקיים ביום ראשון ערב הצדעה לשחקן אילי גורליצקי במרכז הכנסים באשקלון.

את “הבמה של סלין” הקימה סלין אבוטבול לפני כשני עשורים כסטודיו לתיאטרון לילדים בני חמש עד 18, ובכל שנה בוחר הסטודיו מכובד ציבור בכל תחומי החיים, והפרמיירה מוקדשת עבור פועלו.

סלין אבוטבול. צילום: אורי קריספין.

סלין אבוטבול. צילום: אורי קריספין.

השנה מקדיש הסטודיו את הערב לשחקן אילי גורליצקי שבאמתחתו רפרטואר עשיר של תרבות שעשתה היסטוריה בשלהי פריחתה של מדינת ישראלית. הפקת הסטודיו כוללת את ”קונצ’רטינה וגיטרה”, “שלמה המלך ושלמי הסנדלר” ו”ברנשים וחלומות”.

בתחילת שנות ה-80 ייסד גורליצקי את ארגון אמ”י (ארגון אמני ישראל) ומונה למנהלה הראשון, וכיום הוא משמש מנכ”ל ויו”ר “אשכולות” האחראית על חלוקת תמלוגים לאמנים מבצעים.

ביולי 2017 פרמיירת הסטודיו הוקדשה לשחקן זאב רווח שהתרגש כילד כשצפה בילדים משחקים את סצנות סרטיו. מכובדי תרבות, ובהם הגברת גלית והבה שאשו, מנכ”לית משרד התרבות, נכחו במעמד המופע של ילדי הסטודיו שנמנים עם דור עתיד מדינתנו.

את הגעתם לאירוע כבר אישרו אנשי תרבות, שחקני אמ”י ויוצרים רבים, כמו אושיק לוי, שייקה לוי, עירית ענבי, אדם גורליצקי, יעקב מנדל ועוד.

ראשון 1.7, בשעה 20:00, מרכז הכנסים שבמכללת אשקלון. כרטיסים ניתן להשיג כאן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר