אהבה מרתיחה את מי האמבט צילום: יח"צ

לאן יוצאים השבוע? טיול, סרט ומופע סטנדאפ

לאן יוצאים: במוצ"ש יעקב כהן מגיע להצחיק את האשקלונים בהיכל התרבות. למחרת אפשר לצאת עם המועצה האזורית חוף אשקלון לטיול בירושלים ואם לא התעייפתם עד הערב אז במרכז הכנסים הקרנה סרט יפני שמועמד לאוסקר ושיחה

פורסם בתאריך: 4.5.18 16:02

     

יעקב כהן במופע סטנדאפ חדש

במוצאי שבת 5.5 בהיכל התרבות יעקב כהן במופע סטנדאפ חדש.

יעקב כהן. צילום: דוד בכר

יעקב כהן עומד על הבמה במשך שעה ורבע ומצחיק רק באמצעות הטקסט ודרך ההגשה המטורפת שלו. הוא מוצא את החומרים המצחיקים שלו בתוך סיפור חייו: ההתפתחויות הדרמטיות בחייו בשנים שעברו מאז המופע הקודם, דמויות שפגש במסעותיו בתוך החברה הישראלית, כולם מעובדים לאמירה קומית מאוד בוטה ונועזת.

הפעם הוא מרחיב את הנושאים שבהם הוא עוסק – חתונה, ילדים, חיי נישואים – וכל אלו מקבלים טיפול במבט המיוחד והקומי של הבדרן מספר אחת של ישראל. כהן הוא, כמו תמיד, קומיקאי בנשמתו, תמיד זר לתל-אביביות, ליאפיות, מעין טריבון עממי וללא ספק אמן הסטנדאפ הבוגר והמצחיק שצמח בישראל.

מוצאי שבת 5.5, בשעה 21:30, היכל התרבות אשקלון


סרט והרצאה: "אהבתה מרתיחה את מי האמבט"

בראשון 6.5 במרכז הכנסים הקרנת הסרט "אהבתה מרתיחה את מי האמבט" והרצאה בנושא מאת יונית קמחי

תקציר הסרט: משפחת סשינו ניהלה בית מרחץ מסורתי עד שקוזהירו, אב המשפחה, החליט לעזוב את הבית. כאשר אשתו מגלה כי נותרו לחייה חודשים מספר בלבד היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, ובהן למצוא את האב הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ.

 

הבמאי ריוטה נאקאנו זכור בוודאי בזכות סרטו הקודם המתוק “לתפוס את אבא”. סרטו החדש – המועמד של יפן לפרס האוסקר השנה – שוזר ברגישות רבה הומור עדין בתוך הסיפור הטרגי שסופו ידוע מראש ויוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן. שחקנים: רי מיאזאווה, האנה סוגישאקי, ג’ו אודגירי.

ראשון 6.5, בשעה 19:30, מרכז הכנסים אשקלון

חוף אשקלון יוצאים לטיול

בראשון 6.5 יוצא טיול לירושלים ממועצה אזורית חוף אשקלון

רחבת הכותל וגשר המוגרבין בירושלים. צילום: אוליבייה פיטוסי

לוח הזמנים של היום: יציאה מחניית המועצה בשעה 8:00 (ב-8:15 האוטובוס זז); ביקור בבית עגנון – הצצה אל עולם הרוח והחומר של הסופר; ביקור במוזיאון המוזיקה בישראל; מסע אינטראקטיבי בין תרבויות וכלי נגינה שעיצבו את המוזיקה הישראלית והיהודית בארץ; ארוחת צהריים כשרה; נסיעה ברכבת תיירותית ייחודית; יציאה משער האשפות אל מחוץ לחומות. מעבר סמוך להר ציון, גיא בן הינום וסיום בשער יפו; יציאה משוערת ב-17:00 מירושלים.

עלות מסובסדת: 120 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש באתר המועצה: www.hof-ashkelon.org.il.

ראשון 6.5, יציאה בשעה 8:00 מחניית המועצה האזורית חוף אשקלון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר