יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: גלעד קוולרציק

כל הפעילויות לחול המועד באשקלון והסביבה: לילדים ולמבוגרים

מחפשים מה לעשות בחול המועד? ריכזנו עבורכם את כל ההצגות, ההפעלות וההרצאות שיש באשקלון והסביבה

פורסם בתאריך: 1.4.18 12:36

     

פסח על הים

פעילויות פסח חינמיות במרינה מול באשקלון

מרינה מול. קרדיט: אבישי פינקלשטיין

מתחם המרינה מול, שנפתח באוקטובר 2017, הינו מתחם עכשווי וטרנדי, הממוקם על שפת הים במרינה באשקלון בהמשך לטיילת הסי-פארק וטיילת בר כוכבא. המתחם מתפרש לאורך כמה קילומטרים וממוקם מול שובר גלים, יאכטות עוגנות ומהווה נקודת ריענון חדשנית מבחינה עיצובית בסביבת המרינה. מרינה מול הוא בבעלות חברת הכשרה, חברה לביטוח בע”מ. המרינה מול, שהוא מתחם הבילוי והפנאי החדש באשקלון, מציע פעילויות פסח חינמיות לכל המשפחה לאורך חול המועד פסח.

 ראשון 1.4

ננסי ברנדס. יח"צ

11:00 – בייבלייד בהנחיית OMG המדליקה שמגיעה במופע פופ מגניב. בסיום המופע תוכלו לשחק וליהנות בזירות בייבלייד מדליקות עם הבייבלייד שלכם.

20:00 – ננסי ברנדס מארח את נגן הבוזוקי אריס לחגיגה יוונית בשילוב זמר עברי.

שני 2.4

14:00-10:00, 19:00-16:00 – פסטיבל קופיקו מבית איוונטים הפקות. בפסטיבל יהיו שלוש עמדות קופיקו, ובהן סדנת יצירה, פינת איפור וקעקועים, ביתן היתולי, קליעה למטרה ושאלון טריוויה.

11:00 – מתחם פליימוביל. הדמויות האהובות של פליימוביל מתעוררות לחיים בחגיגה מוזיקלית וקסומה לכל המשפחה.

17:00 – החברים של חזיזה. ההרכב המוזיקלי מנגן אלתורים וביצועים מעניינים לשירים מוכרים שכל הכנסותיהם מתרומות מיועדות לרכישת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת.

שלישי 3.4

קופיקו. יח"צ

14:00-10:00, 19:00-16:00 – פסטיבל קופיקו מבית איוונטים הפקות. בפסטיבל יהיו שלוש עמדות קופיקו, ובהן סדנת יצירה, פינת איפור וקעקועים, ביתן היתולי, קליעה למטרה ושאלון טריוויה.

רביעי 4.4

11:00 – רועיקי מצחיקי מארח את מר וגברת פליידו. מופע קורע מצחוק שבו תפגשו את דמויות הבצק המצחיקות בחגיגה קסומה לכל המשפחה.

20:00 – ננסי ברנדס מארח את סלבניה הזמרת הברזילאית בקרנבל ישראלי-ברזילאי.

במהלך כל חו”ל המועד

במהלך החג בימים ראשון עד שבת 7-1.4.18 הפעלות לילדים ולכל המשפחה. בין היתר מתנפחים לאורך כל היום בשעות 22.:00-10:00

מרינה מול, הנמל 9, אשקלון, לפרטים: מרינה מול-Marina Mall בפייסבוק או באתר WWW.MARINA-MALL.CO.IL

פסח מסורתי

אירועי חג הפסח למגזר החרדי-דתי באשקלון

זה לא סוד שעל התפקוד הבריא של התרבות התורנית מנצח המשנה לראש העירייה שי עמירה, שעושה את עבודתו נאמנה לטובת הציבור, ומה שעומד אל מול עיניו הוא עשייה. ומהעשייה הזאת הציבור הדתי והחרדי בעיר אשקלון עומד ליהנות גם השנה  באירוע חג הפסח ואפילו קצת קודם לכן.

הדייג ודג הזהב

ביום שלישי 3.4 יתקיים המחזמר “הדייג ודג הזהב” לכל המשפחה מבית אנדרדוס בהיכל התרבות. מחיר כרטיס להצגה המדהימה במכירה מוקדמת בקופות ההיכל או באתר: 20 שקלים, וביום המופע: 30 שקלים בלבד.

שלישי 3.4, בשעה 10:00, היכל התרבות אשקלון

יובל טייב בהיכל

יובל טייב

בשלישי 3.4 בשעה 20:00 יתקיים מופע של ענק הזמר יובל טייב ולהקתו במרכז הקהילתי אלוני ציון. המופע יתקיים בהפרדה מלאה כשאר האירועים של התרבות התורנית. מחיר הכרטיס: 20 שקלים בלבד דרך המרכז הקהילתי.

שלישי 3.4, בשעה 20:00, המרכז הקהילתי אלוני ציון

הרבנית ימימה מזרחי

ברביעי 4.4 ייערך מופע ענקי של הרבנית האהובה ימימה מזרחי והאחיות כליפא בהיכל התרבות לנשות אשקלון. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 30 שקלים, ביום המופע40  שקלים. 20:00

רביעי 4.4, בשעה 20:00, היכל התרבות אשקלון, רכישת הכרטיסים דרך אתר ההיכל ובקופות ובאמצעות נשות הקשר: לבנת  058-7766261, שרה – 054-8434434

ילדים עפים פה

ההצגה פיטר פן בהיכל

בשלישי 3.4 בהיכל התרבות תתקיים ההצגה "פיטר פן – בחזרה לארץ לעולם לא".

פיטר פן מלמד אותנו לעוף וסוחף אותנו למסע קסום בכוחן של מחשבות טובות. הוא מנצח את הוק המרושע בתחכום ושובבות ומנהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם שבו הלב מכתיב את מעשינו. הילד הנצחי, שסיפורו שובה הלב הפך לקלאסיקה, חוזר השנה אל הבמה בגרסה חדשה, קצבית ומעודכנת שתישא בעזרת מעט אבק פיות את הילדים הצעירים והילדים המבוגרים אל אי של הרפתקאות, גיבורים, שודדי ים, אינדיאנים ובנות ים. בעזרת קסם התיאטרון, בתפאורה ובתלבושות מרהיבות, במוזיקה מקורית ומכשפת נצא מהמציאות הגשומה של לונדון אל ארץ לעולם לא.

בימוי: ירון כפכפי; משתתפים: מתן שביט, נעה גורן, מתן קליגר, ליאור כהן, אור משיח , דוריס נימני, ניר ברק, יובל דרוויש.

שלישי 3.4, בשעה 17:30, היכל התרבות אשקלון

פסטיבל יציאת מצרים החמישי

שחזור חווייתי של יציאת מצרים, מופע של האופרה הישראלית ועוד ביד מרדכי

יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: גלעד קוולרציק

מחלקת תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינה אתכם לשחזור חווייתי של יציאת מצרים: מתלבשים כמו בני ישראל, חוצים את ים סוף ויוצאים למסע מלא בסיפורים וחוויות.

בנוסף לכך, מופע של האופרה הישראלית באתר שחזור הקרב, פעילות בבית הדבורה והדבש, סיור על הטרקטור הקיבוצי, ביקור בבית האוסף “קיבוץ של פעם”, הפעלות לילדים ועוד.

קיבוץ יד מרדכי ממשיך במסורת ומזמין את הקהל הרחב לפסטיבל יציאת מצרים החמישי, פסטיבל מיוחד וחווייתי שיתקיים בכל ימי חול המועד. בשמורה הסמוכה לקיבוץ, על רקע נוף קדומים, יצאו המשפחות יחד עם מדריכים לשחזור האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. הם יתלבשו כבני ישראל ויצאו אחר משה רבנו למסע במדבר. במהלך המסע יחצו המשתתפים את ים סוף, יטפסו על ההר ועל הדיונה, כשברקע ישמעו את סיפור יציאת מצרים.

בנוסף לפעילות זו, ייהנו המבקרים מפעילות מתוקה בבית הדבש והדבורה. שם ניתן לצפות בעבודת הדבוראי ובחיי הדבורים בכוורת, ללקק דבש טהור ולהכין נרות עשויים דונג דבורים.

בנוסף, מוזמנים המבקרים להשתתף בסיור מיוחד ברוח הקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור, שתוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ, ובהן: הרפת הקיבוצית, הפרדסים, אתר שחזור קרב תש”ח ועוד. לאחר מכן יבקרו המשפחות ב”בית קיבוץ של פעם”, שבו תתקיים פעילות חווייתית, “ארץ-ישראלית ונוסטלגית על ראשית חיי הקיבוץ.

במהלך כל חול המועד (מלבד יום 4.4) יוכלו המבקרים ליהנות מכניסה חינם לאתר שחזור הקרב המחודש. באתר יוכלו הילדים לזחול בין תעלות הקשר המקוריות, לטפס על הטנקים שבמקום ולטייל בין הנופים המרהיבים המקיפים את הקיבוץ.

יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: גלעד קוולרציק

ביום רביעי 4.4 יגיעו לאתר שחזור הקרב ביד מרדכי סולני האופרה הישראלית, ויפתיעו את קהל המטיילים במופעי אופרה פתוחים וקלילים עם מיטב קטעי האריות והשירה הפופולריים מעולם האופרה, מחזות הזמר וגם קלאסיקות ישראליות בביצועים מיוחדים.

הפעילות תתקיים בכל שעה עגולה משעה 11:00 ועד 14:00 ההשתתפות מותנת ברישום מראש. וייתכנו שינויים בשעות יש להתעדכן בסמיכות למופעים.

הפעילות מתקיימת בשיתוף עם המועצה לשימור אתרים ומשרד המדע התרבות והספורט.

לפרטים, תיירות יד מרדכי: 08-6720559, 052-3923104, www.facebook.com/tourym, tym.co.il

חול המועד פסח, ימים ראשון-שבת  71.4, בשעות 09:30-16:00, קיבוץ יד מרדכי

 

פסטיבל מורשת

סיורים, הצגות וסיפורי התיישבות בגוש קטיף בניצן

בחול המועד פסח ייערך במרכז למורשת גוש קטיף, המרכז להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון, בניצן פסטיבל לכל המשפחה. בפסטיבל מגוון אירועים:

סיור חוויתי במרכז המבקרים — היכרות עם סיפור ההתיישבות בגוש קטיף במפגש מרגש ועוצמתי (מגיל 10)

הצגת ילדים במתחם חול – “אייל והסנדל”

סיורים ברכב ספארי בשיתוף קק”ל (מגיל 3)

וכמו כן יהיו שלל פעילויות לילדים, כגון: סרטים לילדים, דוכני יצירה ועמדות משחק אינטראקטיבי.

מחיר כניסה לילד ולמבוגר (מגיל 3): 20 שקלים, טיול בספארי (בתשלום נוסף): 10 שקלים.

ראשון-רביעי 41.4, המרכז למורשת גוש קטיף בניצן. לתיאום מראש ולפרטים: 077-4324101 או באתר של מרכז קטיף -להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון

חוויה בתעשייה

סיורים במפעלים בחול המועד פסח

לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל ובמטרה לעודד את הקהל הרחב להכיר את תחום התעשייה בארץ יזם משרד הכלכלה והתעשייה, בשילוב התאחדות התעשיינים, סיורים ופעילויות בעשרות מפעלים ובשבעה אזורי תעשייה, ובהם אזור התעשייה בקריית גת, במהלך חול המועד פסח.

האירועים יתקיימו בחול המועד פסח בימים שני ושלישי בשעות 16:00-10:00 בשבעה אזורי תעשייה גדולים: תפן, דלתון, קיסריה, ברקן, הר חוצבים (ירושלים), קריית גת ועידן בנגב.

בכל אזור תעשייה יוכל הקהל הרחב ליהנות מבמה מרכזית של הופעות מוזיקה, סדנאות יצירה והרכבה לילדים, מתחם צביעה חווייתי עם הדרכה לילדים ולהורים, משחקי ידע עם כתבי חידה, ניסויים מדעיים בשילוב בועות סבון, בניית עפיפונים, סדנת יצירה אקולוגית, עמדת צילום חווייתית, משחקי תעשייה, הפעלות לקטנטנים, מתחמי ג’ימבורי ומתנפחים ועוד, וכל זאת ללא כל תשלום.

שני ושלישי 32.4, בשעות 10:00-16:00, שבעת אזורי התעשייה הגדולים תפן, דלתון, קיסריה, ברקן, הר חוצבים (ירושלים), קריית גת ועידן בנגב

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר