מסיבת פורים של גמלאי אשקלון. צילום: יח"צ

פורים: גם הגמלאים יודעים לחגוג

היכל התרבות באשקלון התמלא השבוע בגמלאים שמחים שהגיעו למסיבת פורים של ארגון הגמלאים העירוני. אדיר מילר ולהקת "אוברטון" הופיעו. יו"ר הארגון שרה זכריה: "מסיבות חגי ישראל הפכו למסורת בארגון"

פורסם בתאריך: 6.3.18 11:11

     

מאות גמלאים מילאו את היכל התרבות באשקלון מפה לפה ביום רביעי השבוע. הגמלאים הגיעו לחגוג את חג פורים כשהם מחופשים ומצוידים במצב רוח מרומם. בתכנית האמנותית הופיע הסטנדאפיסט המצליח בישראל, אדיר מילר, וכן להקת "אוברטון" ששימחו והקפיצו את הקהל.

להקת אוברטון. צילום: יח"צ

את הערב פתחה כמיטב המסורת, המנחה מזל ברגמן, שהודתה ליו"ר הארגון, שרה זכריה שהשוותה את סיפור המגילה לימינו אנו: "במגילה יש דמות משמעותית של אסתר הגואלת את העם היהודי מן השמד והחיסול. ברצוני להשוות זאת לנו הציבור הגמלאים. בדורות הקודמים, מי שיצא לפנסיה זה היה סימן לסוף החיים, להישרדות פיזית ותו לא. והנה קמה לה אישה, לא בשם הדסה אלא בשם שרה זכריה וחוללה את השינוי, הפיחה משמעות והכניסה אנרגיות לחיים פעילים ברוח צהלה, אורה ושמחה".

שיתוף פעולה למען הגמלאים. תומר גלאם ושרה זכריה. צילום: יח"צ

בהמשך ולקול תשואות הקהל עלתה זכריה לבמה ובירכה את חבריה. "אפתח בהצהרת האמת שלי: אני אוהבת אתכם!", אמרה וזכתה לכפיים סוערות. כמיטב המסורת שלנו אנו מציינים וחוגגים את חגי ישראל. משנכנס אדר מרבין בשמחה ואני מאחלת לכם שתמיד תהיו שמחים ומאושרים". זכריה הודתה לראש העיר בפועל, על ההיענות לטובת קידום מעמד הגמלאים וצרכיהם באשקלון.

"בכל בוקר שאני מגיע אני כבר רואה את שרה עובדת בחריצות במשרד והכל למענכם הגמלאים" אמר לקהל ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "גדלתי בבית שתמיד לימדו אותנו לכבד את המבוגרים ואת שרה עושה את זה ביד רמה. אנחנו בחג פורים בו צריך לשמוח, וכמו בחג פורים את יודעת לשמח את כל הגמלאים בכל השנה".

מילר וזכריה. צילום: יח"צ

לאחר שלב הברכות, עלה להופיע אדיר מילר שהצחיק את הקהל כמעט עד כדי דמעות. לאחר מכן התקיימה תחרות תחפושות נושאת פרסים כאשר במקום הראשון זכתה גמלאית שהתחפשה ל"תופרת התיקים" ברוח חקירות ראש הממשלה, בנימין נתניהו. שרה זכריה הפתיעה את הנוכחים כאשר אמרה כי לא רק מי שזכה בשלושת המקומות הראשונים יזכה בפרס, אלא כל המתחפשים באולם שזכו בתווי קנייה שווים במיוחד.

לסיום להקת "אוברטון" הפעילה את הקהל בשירה בציבור ובריקודים. לאחר ששמחו, צחקו ונהנו, סיימו הגמלאים את הערב עם ציפייה כבר למסיבת האביב הקרובה בעוד שלושה שבועות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר