טל שטרית עם יעקב יגודייב . צילום: דוברות העירייה

טל שטרית מצייר את אשקלון

פנייתו של תלמיד צעיר בשם טל שטרית לצבוע קיר בשכונת ברנע הובילה לעבודה משותפת שלו ושל האמן יעקב יגודייב. את התוצאות תוכלו לראות ברחוב שלמה גורן

פורסם בתאריך: 5.3.18 12:04

     

ציור קיר חדש הופיע יום אחד ברחוב שלמה גורן שבשכונת ברנע. בציור החדש המעטר את אחד המבנים ברחוב מופיעים אלמנטים מעולם הים לצד המשפטים “אין ים בלי חיים” ו”אין חיים בלי ים”.

הציור התאפשר על רקע פנייתו היזומה של טל שטרית, תלמיד בית הספר רמת כרמים בעיר, לעירייה בבקשה לצבוע את הקיר שהיה אפור עד כה. עם קבלת הפנייה יצר עמו קשר עובד העירייה האמן יעקב יגודייב, ולאחר היכרות קצרה החליטו על אופן העבודה המשותפת.

הדור הבא של אמני הגרפיטי. טל שטרית בפעולה יחד עם יעקב יגודייב. צילום: דוברות העירייה

“במהלך המפגש יגודייב ליווה את טל, הדריך אותו והנחה אותו בעבודת הציור והצביעה במשך שעות ספורות, ואף סיפק את הציוד הנדרש לצורך כך”, סיפרה מלי שטרית, אימו של טל. “בננו טל, שפנה לעירייה ביוזמה אישית לצבוע את קיר הבטון האפור, עבר חוויה מעצימה, למד מהאמן על תהליך עבודת הגרפיטי ואף נהנה מסיפוריו על חייו כאמן. לפני העבודה המשותפת הוא אף הספיק לבקר עם אביו בסטודיו של האמן – חוויה בפני עצמה”.

עוד הוסיפה האם: “יגודייב התגלה כאדם לבבי ומקסים והקדיש לילדנו היקר זמן וסבלנות שאינם מובנים מאליהם. תודתנו נתונה לו ולעיריית אשקלון, שהעניקו לטל את ההזדמנות ליצור בעירו וליהנות מהחוויה הייחודית הזו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר