אין עדלאידע, אבל יש חגיגה

ריכזנו עבורכם את אירועי הפורים המשמעותיים ברחבי אשקלון. מקריאות המגילה בשעות היום ועד האירועים במדרחוב, בטיילת בר כוכבא ומסיבת הסטודנטים המטורפת שתתקיים במכללה

פורסם בתאריך: 1.3.18 09:36

     

פורים כבר כאן. אמש התכנסו רבבות בכל בתי הכנסת ברחבי העיר וקראו את מגילת אסתר. "ברוב עם והדרת מלך". גם בבוקר נקראה המגילה בכל בתי הכנסת. מי שטרם קרא את המגילה יכול לעשות זאת בקריאות הנוספות שיתקיימו ברוב בתי הכנסת ובבתי חב"ד הרבים פזורים ברחבי העיר.

איפה עוד ניתן לשמוע את קריאת המגילה? באדיבות חב"ד אשקלון

שלוש מצוות נוספות שניתן לקיים עד רדת החשיכה משלימות את ארבעת מצוות החג: 'משלוח מנות', 'מתנות לאביונים' ו'משתה'. קיימתם את הארבע? יצאתם ידי חובתכם ההילכתית.

אבל עם ישראל אוהב לחגוג ובגדול. על כן קיבצנו עבורכם את האירועים היותר משמעותיים שיתקיימו במהלך היום הזה באשקלון.

הפנינג פורים במדרחוב

נתחיל עם האירוע הראשון שיחל כבר בשעות הבוקר. האירוע, שנועד לחזק את העסקים במקום, יחל בשעה 10.00 עד לשעה 13:00, ומי שיגיע למדרחוב יוכל ליהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה, בהן סדנאות יצירה, מתחמי איפור, קעקועים, מתחם צילום, סדנת ג’אגלינג, תיאטרון רחוב, סדנת תיפוף, הצגות ילדים ועוד, וכל זה ללא תשלום.

היום,  10:00-13:00, מדרחוב אשקלון

במה מרכזית

האירוע הגדול של אשקלון היום יהיה בטיילת בר כוכבא. על הבמה המרכזית יופיעו עדן בן זקן, נועה קירל, אביאור מלסה, דוד חיים וקופיקו. בנוסף, יקשטו את הטיילת מופעי קרקס אווירי עוצרי נשימה, להטוטנים ואקרובטים, מתחמי צילום חווייתיים, מתחמי איפור וקעקועים, שחקנים ואמני רחוב, דוכני יצירה לילדים ועוד הפתעות.

שונאים לעמוד שעות מול הבמה עד שהאומן שלו חיכיתם יעלה להופיע? קבלו את הדלפת השעות המדוייקות שבהן האמנים אמורים לעלות לבמה, אם לא יהיו עיכובים לא צפויים:

17:30 – קופיקו
18:30 – דוד חיים
19:30 – אדיר גץ
20:20 – נעה קירל
21:00 – עדן בן זקן
21:50 – אביאור מלסה

חמישי 1.3, החל מהשעה 16:00, טיילת בר כוכבא, אשקלון

מרוץ תחפושות

משנכנס אדר מרבים בריצה: מרוץ תחפושות ראשון מסוגו בישראל ייערך באשקלון ויציע לתושבי העיר והסביבה חוויה ייחודית ומיוחדת שטרם נראתה כמותה בארץ.

המסלול יהיה באורך של כ-800 מטר בטיילת בר כוכבא, יתחיל ויסתיים באותה הנקודה ויורכב מארבעה מקצים: 16:30 – מרוץ משפחות; 16:45 – מרוץ נסיכות; 17:00 – מרוץ גיבורי על; 17:15 – מרוץ בני נוער. ההרשמה נעשתה בעמוד אינטרנט שהוקם לטובת העניין כבר נסגרה. אם לא נרשמתם בואו לראות את אלה שכן נרשמה. יתכן שלא תראו את זה במקום אחר ובשנה אחרת.

במקביל יקשטו את הטיילת מופעי קרקס אווירי עוצרי נשימה, להטוטנים ואקרובטים, מתחמי צילום חווייתיים, מתחמי איפור וקעקועים, שחקנים ואמני רחוב, דוכני יצירה לילדים ועוד הפתעות.

גם להקות המחול המקומיות ישתתפו בחגיגות ויופיעו על הבמה. בסיום תיערך מסיבת DJ.

חמישי 1.3, טיילת בר כוכבא, אשקלון

בעירייה אומרים כי באירועים העירוניים תהיה נגישות לבעלי צרכים מיוחדים, והמחירון בדוכנים יהיה בפיקוח של העירייה. לטובת התושבים בשכונת שמשון, גבעת ציון ורמת אשכול יופעלו שאטלים שיסיעו אותם מהשכונות לטיילת מדי חצי שעה החל מהשעה 16:00, לפי קווי האוטובוס הבאים: קו 1, קו 4, קו 9.

באים ברכב הפרטי? מומלץ להשתמש באפליקציית waze שכבר מעודכנת בכל הרחובות הסגורים בעת האירוע.

ראש העירייה בפועל תומר גלאם: “תושבי אשקלון יכולים להיות גאים באירועי פורים שיהיו לנו בעיר, במקוריות, באיכות ובייחודיות שלהם. אני מזמין את כולכם לקחת בהם חלק, ליהנות ולשמוח בחג הכי צבעוני בשנה”.

המשנה לראש העיר הממונה על האירועים משה אטיאס: “השנה שינינו את הקונספט ואימצנו את הרעיון שהציעה לנו חברת ההפקה, ובעצם בעלויות הלוגיסטיקה של העדלאידע יצקנו תוכן. כדי לעשות אירועים שישאירו חותם צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות אמיצים, וזה בדיוק מה שאני רוצה שיקרה, וכולנו נראה שיהיה אירוע הכי מוצלח שהיה פה אי פעם”.

פורים באקדמית

האירועים הקודמים היו לכלל המשפחה. אבל אם אתם צעירים ויפים ובא לכם קראחנת תחפושות מטורפת. אז המקום שלם הוא דווקא מכללת אשקלון.

הזמר דודו אהרון יבוא להעיף את הסטודנטים בלהיטים הגדולים שלו יחד עם ארבעה אמני די-ג'י מהטובים שיש לנו בארץ: סמיילי, עדן זאגרון, בן אזולאי ואפגרייד. בנוסף יהיו רחבת ריקודים מטורפת עם אלכוהול מסובסד ודוכני אוכל מושקעים.

והשנה לאגודת הסטודנטים יש הפתעה נוספת: תחרות תחפושות הזוכה המאושר בה טס לחו”ל. השנה שווה במיוחד להשקיע! המקום השני יזכה בחבילת אלכוהול מתנת פאנג’ויה; והמקום השלישי יזכה בזוג כרטיסים להופעה בארץ, על פי בקשתו. אגודת הסטודנטים יודעת לפנק.

עלות לסטודנט, חבר באגודת הסטודנטים: 45 שקלים, כרטיס אורח: 75 שקלים, בערב המסיבה: 100 שקלים.

לינק לרכישת כרטיסים: https://digiticks.co.il/u/ash; טלפון: 08-6782828

הערב, פתיחת שערים ב-21:00, מרכז הכנסים אשקלון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר