ויראלי: הקליפים של רובי וויליאמס הם תוצרת אשקלון

הקליפים של הזמר המפורסם נצפים בכל העולם. היוצרת וגם הדוגמנית-שחקנית שתיהן תושבות אשקלון שייתכן ראיתם אתמול בסופר או ברמזור. כמות הצפיות עולה משעה לשעה

פורסם בתאריך: 3.1.18 19:03

     

גאווה אשקלונית. הקליפ החדש של רובי וויליאמס שעלה אתמול לערוץ הרישמי של הזמר זוכה לאלפי צפיות מידי יום נוצר כאן באשקלון על ידי אורלי ברוידא, מעריצה נלהבת של וויליאמס, תושבת אשקלון בת 39.

רובי וויליאמס בהופעה בישראל. צילום: תומר אפלבאום

ברוידא כבר שנים מעריצה את וויליאמס, היא נוסעת להופעות שלו בחו"ל וכמובן שכשהופיע בישראל לא פספסה את ההופעה החלומית והמרגשת בארץ מולדתה. אבל איך מגיעה מעריצה אלמונית תושבת אשקלון לערוך את הקליפים של הכוכב הבינלאומי?

אור סרנגה בשלל פוזיציות. הקליפ 'מיס פפר' של ברוידא לוויליאמס

הכוכבת העולה החדשה בתעשיית הקליפים מספרת על החיבור המופלא שנוצר לפני שנה וחצי. "ב-2016 הוא הוציא אלבום חדש והתלהבתי ממש ממש מאחד השירים" משחזרת היום ברוידא "אני עוסקת בעיצוב גרפי וראיתי בדמיון שלי סרט ואמרתי לעצמי "אני לא יודעת איך אני עושה את זה, אבל אני עושה את זה ואני אעשה לו קליפ". ועשיתי קליפ. פרסמתי אותו ברשתות החברתיות ואז קבלתי טוויט מהטוויטר הרשמי של רובי: "היי. נתקלנו בקליפ שעשית ומאוד אהבנו ויש לנו הצעה בשבילך…" וויליאמס פרסם בערוץ הYouTube שלו את הקליפ שהמעריצה האלמונית מאשקלון יצרה והוא הפך ויראלי מיום ליום.

ברוידא. "זה חלום שהתגשם"

מאז נוצר החיבור הכמעט בלתי יאמן בין וויליאמס וברוידא. הקליפים של ברוידא משתייכים לז'אנר Lyric clip שנהפך נפוץ וכמעט מחייב כל אומן בעידן הריאליטי שירה שנפוץ בכל העולם והקריוקי. מדובר בקליפ שבו השיר מנוגן ועל המסך מופיעות מילות השיר בהנפשה משתנה. "באוגוסט עשיתי קליפ של נקרא Eyes On The Highway כשהוא פרסם את אלבום ה- B sides החדש שהוא הוציא. זו היתה הסנונית הראשונה של האלבום הזה, וזו היתה העבודה הראשונה שלנו" ממשיכה ברוידא לשחזר "היה באז מטורף סביב זה והיה ממש מרגש. אחרי תקופה מסוימת הם פנו אלינו לעשות עוד קליפ וזה הקליפ הנוכחי. אז יש לי ברזומה כבר שני קליפים לרובי וויליאמס".

הקליפ השני של ברוידא לרובי וויליאמס:

מדובר בשעות רבות של ישיבה מול המסך. השקעה בתזמונים של כל אובייקט אפשרי שרץ על המסך. בחירה של פונטים, גדלים וצבעים. "זו אמנם עבודה לכל דבר אבל זה מטורף, זו הגשמה של חלום. על הקליפ הזה עבדתי שבועיים". בקליפ האחרון, זה שפורסם אמש לשיר  Ms Pepper  השחקנית- דוגמנית שמצולמת ושתמונותיה מרצדות בשלל תנוחות ומעמדים לאורך כל הקליפ היא אור סרנגה, בחורה צעירה, תושבת אשקלון בת 23 שהיא גם בת דודתה של ברוידא שלוהקה על ידה לקליפ. "בקליפ יש מאות תמונות שבהן היא מופיעה.  אני מעריכה שצילמתי אותה במעל ל- 5000 תמונות" מספרת ברוידא על הכוכבת החדשה שתמונותיה נצפות בכל רחבי העולם. "אור היא בחורה צנועה כזאת, אבל מאוד מאוד מתרגשת מכל הפרסום של הקליפ. זה מדהים, צילמתי אותה כל כך הרבה וכמעט כל התמונות יצאו קסומות. יש בה משהו שמאוד עובר מסך ושובה. היא ממש התאימה לי לתפקיד הזה של המיס פפר".

בתוך 24 שעות, מאמש, הצליח הקליפ לצבור יותר מ- 10,000 צפיות וכשמדובר בכוכב-על בתעשיית המוזיקה העולמי,ת שעשרות אלפי מעריציו פזורים בכל העולם, כמות הצפיות עולה בכל שעה.

ברוידא מקווה להמשיך ולעשות לוויליאמס עוד קליפים. מעבר לכך שהוא מושא הערצתה כבר שנים רבות, עדיין מדובר בעבודה קשה שבצידה גם תגמול הולם. "זה מפתיע שהם פנו אלי שוב, לעבוד על קליפ נוסף. זה אומר שאני נמצאת בתוך הפול שלהם ושהם מכירים בי ויש סיכוי לדברים נוספים. זה כייף גדול לעשות את זה" אומרת ברוידא ומסכמת בגאווה "זה כבוד מאוד גדול, זה כיף והגשמה של חלום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר