גלאם מדליק את נרות חנוכה עם המשפחות השכולות. צילום: תומר שונם הלוי

יד לבנים: המשפחות השכולות התאספו להדלקת נרות חנוכה

הטקס המרגש נערך במעמד ראש העירייה בפועל, שר הכלכלה, בכירים בעירייה ונציגי משרד הביטחון ויד לבנים

פורסם בתאריך: 19.12.17 14:24

     

חג חנוכה מכונה גם חג האורים, שבו עם אור קטן אפשר לגרש הרבה חושך. אלא שבאשקלון יש משפחות רבות שאצלן מלאכת גירוש החושך היא הרבה יותר קשה ומורכבת. באירוע טראגי וקשה, האור בביתם כבה כשיקיריהם מצאו את מותם במהלך מילוי תפקידם הצבאי להגנת העם והארץ או בפיגוע איום שביצעו בני בליעל במסכת הייסורים הארוכה של עמנו. החיסרון והכאב מלווים אותם מאז, יום יום.

ביום ראשון האחרון כינסה עיריית אשקלון את המשפחות הללו. המשפחות השכולות בעיר, להדלקת נר שישי של חנוכה באירוע חגיגי שנערך לכבודם בבית 'יד לבנים' במעמד ראש העיר בפועל, תומר גלאם ושר הכלכלה, אלי כהן.

"עיריית אשקלון מקצה משאבים רבים לטובת פעילויות למען המשפחות השכולות לאורך כל השנה, ובמיוחד בחגי ישראל, בהם החוסר בבני המשפחה שאינם, קשה שבעתיים" אמר בטקס ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "חשוב לי שתדעו שאנחנו עושים זאת באהבה גדולה ועם המון הערכה אליכם. שיהיה לכולנו חג שמח, מלא באור".

השר אלי כהן מברך את המשתתפים. צילום: תומר שונם הלוי

גם שר הכלכלה, אלי כהן השתתף בטקס הדלקת הנרות המרגש. "אני שמח להתארח בעיר אשקלון. כבוד הוא לי להגיע לכאן ולהדליק נרות חנוכה עם המשפחות היקרות שאיבדו את היקר להן מכל" אמר השר כהן "אני מאחל לכם רק טוב ומברך את ראש העיר על פעילות מבורכת זו".

סגן יו"ר יד לבנים הארצי, אלי טהר, בירך את המשפחות בחג אורים שמח.

את החלק האומנותי של הערב הנעימו סהר והסקסופון, להקת בית החולים 'ברזילי' בניהולו המוסיקאלי של ד"ר משה לבר שהגיעו בהתנדבות מלאה ועשו זאת בהרבה שמחה והזמר איציק עמיר, ששר משירי חנוכה וארץ ישראל.

מאות משתתפים. צילום: תומר שונם הלוי

האירוע אורגן על ידי המחלקה לפרויקטים ואירועים עירוניים באגף לתיאום מערכות עירוניות בשיתוף ועד 'יד לבנים'. מנהלת המחלקה, אסנת שובל, ציינה בדבריה כי הנהלת העירייה והעומד בראשה, תומר גלאם, תומכים ומברכים על הפעילות והעשייה למען המשפחות. "ניתנה לנו הזכות ללוות את המשפחות בפעילויות במשך כל השנה וזה נעשה בהמון אהבה", אמרה שובל. עוד נכחו באירוע, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, חבר המועצה, הרב יעקב אביטן, יו"ר 'יד לבנים', דניאל אזולאי, סגן יו"ר יד לבנים הארצי, אלי טהר, נציגות משרד הביטחון, שרה צורבל וכרמית גבעתי וכ-230 בני משפחות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר