כל מה שיש לאדמה הטובה להציע– הכירו את "רגבים עד הבית". צילום: קובי מלכה
כל מה שיש לאדמה הטובה להציע– הכירו את "רגבים עד הבית". צילום: קובי מלכה

כל מה שיש לאדמה הטובה להציע– הכירו את "רגבים עד הבית"

כמה פעמים יצא לכם לזרוק ירקות ופירות שקניתם לפני ימים בודדים, וכבר התקלקלו במקרר? כמה פעמים ראיתם איך הכסף שלכם נובל ומושלך לפח? הכירו את "רגבים עד הבית"– חברת האונליין שמספקת לכם את התוצר החקלאי הכי טרי שיש, מהאדמה עד הצלחת שלכם, באותו היום

פורסם בתאריך: 28.10.20 12:53

     

צומחים ביחד

"רגבים עד הבית" הוקמה בשיתוף דורון פנחס- שהוא דור רביעי לחקלאים בארץ, ויעקב מלכה וגיא רוקח- שהם בעלי ניסיון מכירות בשווקי איכרים. החברה היא למעשה חברת בת של "רגבים עלים ירוקים", אשר מתמחה בגידול ירקות ופירות איכותיים ועסיסיים. בנוסף לחברת השיווק והאריזה הסיטונאית שבבעלותם, השלושה החליטו להתחבר יחדיו כדי ליצור מנגנון טוב ומוצלח יותר, המחבר את הגידול החקלאי ישירות עם הלקוח.

"חלק נכבד מהסחורה, אנו מגדלים בעצמנו" מספר דורון, "במקרה וישנם גידולים שהם לא שלנו, החקלאי שמגדל אותם הוא בלעדי לנו, כלומר לאף אחד לא תהיה סחורה כזאת, באיכות הטובה ביותר".

מהשדה אל בית הלקוח

"רגבים עד הבית" היא חברת משלוחים אונליין שמספקת סחורה טריה עד לבית לצרכן הפרטי. ההתמחות של החברה היא תוצרת טרייה– פירות וירקות וירק עלים, ולאחרונה, הוסיפה החברה לארסנל מוצרי הפרימיום שלה גם תוצרת בוטיק משובחת כגון יינות, דבש, שום שחור, קמחים מיוחדים ועוד. מעבר לירקות והפירות הקלאסיים שנפוצים בכל הצרכניות המתאימות, ב"רגבים עד הבית" תוכלו למצוא מבחר של מוצרי פרימיום ייחודיים כמו עלי קארי ומגוון של פטריות מיוחדות ועוד.

בנוסף, בימים אלו, החברה מסיימת את הקמתו של פרויקט הידרופוני (גידול מודרני על מים, לא באדמה), אשר התחיל להניב ובתוך מספר שבועות יצמחו בשטח חסות סלנובה, חסה אלון, תרד, תבלינים מיוחדים כמו טימין, רוזמין, עירית, בזיליקום, זעתר, שיבא ועוד מינים טובים וטעימים.

 

קייל בגידול הידרופוני. צילום: דורון פנחס

קייל בגידול הידרופוני. צילום: דורון פנחס

 

לצד אלה החברה הוציאה מהדורת מתכונים עשירה שעלתה לאינסטגרם ולפייסבוק, שמורכבת מכל המוצרים המיוחדים שתמצאו ב-"רגבים עד הבית", על-מנת להעשיר לכם את מגוון המנות, לשדרג את התפריט בתוצרים חדשים ושלא תאפשרו ולו לירק אחד, להתקלקל.

שרשרת קירור בכל רגע ורגע

הניסיון והידע העשירים שכל אחד מן השותפים מגיע עמם, מקנים יתרונות ייחודים לחברה מבחינת טיב הסחורה, זמני אספקה, קנייה ומכירה ועוד. "אנו שוקדים על יכולת אספקה ותחלופת מלאי מאד מהירות, כדי לצמצם לצרכן את פער הזמנים" מסביר דורון, "כיום, בשוק, מהרגע שהסחורה נקטפת עד שהיא מגיעה לבית הלקוח, יכול להיות טווח אדיר של זמן. אצלנו, הלקוח מרוויח את הזמן הזה, בנוסף לחיסכון במחיר, לטריות של המוצרים והשירות היעיל".

מוצר שנמצא במכולת השכונתית או ברשתות השיווק, יכול להגיע לצרכן רק אחרי 3 ימים לאחר שנקטף, כך שנקודת המוצא היא פחות טרייה; ב"רגבים עד הבית" המוצר נשלח לבית הלקוח תוך מקסימום 24 שעות לאחר שנקטף, לרוב אחרי כמה שעות בודדות. בנוסף, דואגים בחברה לשמור על שרשרת קירור, מהרגע שהירק נקטף עד שהוא מגיע לבית הלקוח, כך איכות המוצר וטריותו מובטחות, וכמו כן, יכולת השימור של המוצר במקרר עולה.

בוחרים באהבה אחד אחד

"הפחד העיקרי של לקוח הוא לקבל סחורה שהוא לא ראה אותה קודם, שלא בחר בעצמו" אומר דורון, "אני, שמגדל את התוצר החקלאי בעצמי, יודע טוב יותר מהצרכן איזו סחורה כדאי לבחור לו. העגבנייה שלי אולי תהיה קצת יקרה יותר, אבל בהחלט היא תהיה איכותית יותר".

חברת "רגבים עד הבית" מעסיקה בשורותיה צוותים מיומנים המבצעים מספר ביקורות מוקפדות טרם האריזה ללקוח, החל מהליקוט ועד הרגע שהמשלוח עולה לקירור ברכב. במקרים נדירים בהם הלקוח אינו שבע רצון מההזמנה, שירות הלקוחות של החברה זמין 15 שעות ביממה, בכל אמצעי התקשורת – בטלפון, וואטסאפ, אינסטגרם ובפייסבוק, כדי לספק את המענה הטוב ביותר ללקוח.

מערך המשלוחים רחב

מערך המשלוחים של "רגבים עד הבית" חולש כרגע מאזור מצפה רמון ועד אזור השרון. ניתן לבצע הזמנות בכל הימים מלבד יום ראשון, בו קוטפים את התוצרת הטרייה. ההזמנות מתבצעות דרך אתר האינטרנט, אונליין, במחירים נוחים וזולים יחסית, על אף ההיצע של מוצרי הפרימיום.

עלות המשלוח היא עד 20 שקלים, ובקנייה מעל 300 שקלים תקבלו את המשלוח בחינם. היות שהסחורה שהחברה מציעה, היא טרייה ביותר, המלאי יומי מתחלף כל 24 שעות, ולכן כדאי לעקוב אחר התוצרים הזמינים והחדשים.

תוצרת חקלאית מובחרת של "רגבים". צילום: קובי מלכה

תוצרת חקלאית מובחרת של "רגבים". צילום: קובי מלכה

 

רוצים להתנסות ב-"רגבים עד הבית"?

במיוחד לחודשים נובמבר ודצמבר החברה מפנקת במתנה מיוחדת לכל לקוח שמזמין פעם ראשונה, בהקלדת קוד קופון Matana2020. דורון מסכם: "בראש ובראשונה, חשוב לנו שהצרכן יבין שהכסף שלו שווה יותר. אני מבטיח בוודאות שהסחורה שלנו תחזיק לו במקרר כל-כך הרבה זמן שהוא יהיה בהלם. אנחנו באנו עם רצון לשנות, לקצר את כל התהליך שבאספקת סחורה, ולהראות ללקוח את הטוב האמיתי שהאדמה הארץ ישראלית הנהדרת יכולה לייצר".

 

רגבים און ליין

טלפון להזמנות: 08-9191901

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר