תומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה
תומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה

תומר גלאם בכנס הבחירות: "תנו לי רק חמש דקות ואני אתן לכם את כל כולי חמש שנים"

אל מול כאלפיים איש שהצטופפו באולם המרכזי במלון לאונרדו נאמו שר האוצר ושר הכלכלה וקראו לציבור האשקלוני לתמוך בתומר גלאם לראשות העירייה

פורסם בתאריך: 29.10.18 22:13

     

אמש התקיים כנס הבחירות של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם באולמי C-VIEW שבמלון לאונרדו. בכנס השתתפו שרים וחברי כנסת ממפלגת 'כולנו', ראשי הסיעות התומכות בגלאם וכאלפיים איש מתומכיו של גלאם. האולם עצמו היה מלא מפה לפה וכשגלאם נכנס הוא התקבל בחיבוקים ונשיקות מתושבי העיר שהרעיפו עליו אהבה רבה.

חלק מהקהל. צילום: אלדד עובדיה

חלק מהקהל. צילום: אלדד עובדיה

מנחת הערב, השחקנית אור אילן, הזמינה תחילה את שר האוצר ויו"ר 'כולנו' לשאת דברים. השר כחלון סיפר כי פנו אליו מכל הארץ להגיע לכנס קרוב ככל האפשר לבחירות, "לא היה לנו ספק שיום לפני הבחירות נהיה באשקלון אצל תומר גלאם", אמר כחלון לקול מחיאות הכפיים של הקהל הרב. "הרי ברור לכם החשיבות של העיר אשקלון שהיא עיר אסטרטגית שסבלה מאוד עד שתומר הגיע. עד שתומר נכנס לתפקיד, אשקלון הייתה בשקיעה. גם אני בתור שר וחבר של תומר גלאם היה לי קשה לראות איך הוא מצליח להצמיח אותה. אבל חברים, הוא הצליח להצמיח את אשקלון. אשקלון בתנופה, אשקלון בתנופה בזכות האיש הזה. 5,000 יחידות דיור – מחיר למשתכן, היום אפשר לרכוש דירה במחיר סביר באשקלון וזה תומר. הדאגה לשכונות הוותיקות, 'תרגיעו אותו' נשלים את הממ"דים בשכונות הוותיקות. אטרקציות תיירותיות – הפארק 50 מיליון ועוד 50 מיליון. והכביש הוא בא אליי ואמר 'אני רוצה עוד 50 מיליון כדי לפתוח את המחלף הצפוני'. אז בסדר, זה הגיע ל-58 – קח! הוא אמר לי "תושבי אשקלון סובלים ואני חייב לחלץ את הפקק הזה". אתם חושבים גמרנו? לפני שבועיים בא עוד פעם ואמר אתה תתקצב את נתיבי ישראל כדי שירחיבו את כביש אשקלון אשדוד. עשינו גם את זה. ימים שלמים אפשר לספר מה הוא עשה לטובת העיר אשקלון בשנה וחצי".

תומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה

התקבל בחיבוקים. תומר גלאם. צילום: אלדד עובדיה

קהל רב. צילום: אלדד עובדיה

קהל רב. צילום: אלדד עובדיה

אחריו עלה לנאום אחד השרים שמרבה מאוד לבקר בעיר אשקלון ורק השנה ביקר בה חמש פעמים: שר הכלכלה אלי כהן. השר פתח ואמר: "מי שאוהב את אשקלון ומי שאכפת לו מאשקלון צריך להצביע לתומר גלאם. הייתי כאן והייתי גם בכנס של פתיחת הקמפיין והבטחנו וקיימנו. כשהיינו באותו המקום הבטחנו שייפתחו עוד מפעלים באשקלון והנה לפני חודש כולכם ראיתם שפתחנו את מפעל רב בריח שייתן לפחות עוד 600 מקומות עבודה. כה זה יהיה בכל הארבע מאות דונם שהוצאנו בפטור ממכרז באזור התעשייה הדרומי. אני גם מבטיח שאזור התעשייה הצפוני יהפוך לפארק הייטק. עוד יומיים ביום שלישי פעמיים כי טוב, יש לכם אחריות מי יעמוד בראשות העיר וכשאנחנו מסתכלים על ראשות העיר אנחנו צריך מישהו עם ניסיון, יושרה ומקצועיות והמישהו הראוי ביותר להיות ראש העיר זה תומר גלאם".

ואז הגיע הנאום המרכזי של הערב שאותו נשא, תומר גלאם. גלאם פתח את הנאום בציטוט מספר דברים שם נכתב "ראה נתתי לפניך היום את החיים ואת הטוב, את המוות ואת הרע" ואז הסביר גלאם כי אלוהים נותן לאדם את זכות הבחירה "בין הטוב ובין הרע, כל מי שנמצא פה הערב באולם ועשרות האלפים שתומכים בנו עשו את הבחירה הנכונה. הם בחרו בטוב על פני הרע, באור על פני החושך, בתקווה על פני הייאוש. בעוד קצת פחות מ-48 שעות העיר אשקלון תאמר את דבריה ותכריע בדבר גורלה".

בנימה מעט אישית פנה גלאם לקהל ואמר: "אני תומר גלאם בן יעקב ז"ל ורחל תיבדל לחיים, יש לי תשעה אחים ואחיות והקמתי בית למופת. מהבית לקחתי את הצידה לדרך, מטלי והילדם את השליחות. את מה שאמא אמרה לי חקקתי על ליבי: 'אף פעם אל תיקח את מה שלא שלך וגם ממה שאין לך תתן לאחרים'. המילים האלה הם מדיניות העבודה שלי. לא עוד קומבינות ודילים, לא עוד הסכמים מפוקפקים, לא עוד ספינים. אני מאמין שאפשר לעשות את הכל אחרת בשקיפות ויושרה, בהגינות, אתם ראויים לזה".

לסיום הודה ראש העירייה בפועל לכל הקהל שישב באולם "על תמיכה הרבה והחיבוק על העשייה המדהימה לילות כימים, כי אתם הכוח שמניע אותי. אני רואה בעיניים שלכם שאפשר וצריך אחרת וזה מה שדוחף אותי קדימה. אני פונה בפניה נרגשת לאשתי האהובה טלי והילדים 'סלחו לי על כל החודשים האחרונים לראות אתכם זה מסב לי כל כך הרבה אושר וגאווה. אני מודה לאל כל יום שיש לי אתכם. תודה על מי שאתם ותודה על שאתם מאפשרים לי לעשות את זה אני אוהב אתכם'. תושבי אשקלון היקרים אני פונה אליכם, ביום שלישי אל תיקחו סיכונים, תיקחו אחריות, תצביעו למען הוודאות, לא עוד סימני שאלה. אני מציע לכם ביטחון בתשובות וביטחון בדרך. תנו לי רק חמש דקות ואני אתן לכם את כל כולי חמש שנים".

הקהל מחוץ לאולם. צילום: אלדד עובדיה

הקהל מחוץ לאולם. צילום: אלדד עובדיה

תומר וטלי גלאם. צילום: אלדד עובדיה

תומר וטלי גלאם. צילום: אלדד עובדיה

הקהל מחבק. צילום: אלדד עובדיה

הקהל מחבק. צילום: אלדד עובדיה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר