שמעוני בכנס התמיכה האחרון לפני הבחירות. צילום: מטה שמעוני
שמעוני בכנס התמיכה האחרון לפני הבחירות. צילום: מטה שמעוני

שמעוני לתומכיו: "בעזרת ה' ננצח בסיבוב הראשון ובפער מוחץ"

במוצ"ש, אל מול כ-1500 תומכים נלהבים ערך שמעוני את הכנס האחרון לפני יום הבחירות: "התמיכה שלכם מדהימה ומרגשת, בעזרתכם ננצח את הבחירות האלה בסיבוב הראשון"

פורסם בתאריך: 29.10.18 15:13

     

כ-1,500 מתושבי העיר, בהם פעילים, מכובדים ובני משפחה, הגיעו במוצאי השבת האחרונה לחבק, לתמוך ולהעניק חום ואהבה לאיתמר שמעוני, שלושה ימים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לראשות ומועצת העיר.

אולם האירועים C-VIEW היה עמוס מפה לפה ומשום כך הוחלט לפתוח מחוץ לאולם מתחם תומכים נוסף הכולל מקרן וכיסאות, לטובת הקהל הרב שהגיע למקום ורצה להיכנס לאולם המרכזי.

תומכים בשמעוני בכנס במוצ"ש. צילום: מטה שמעוני

תומכים בשמעוני בכנס במוצ"ש. צילום: מטה שמעוני

שמעוני עצמו הגיע סמוך לשעה 21:00 והתקבל לקול קריאות הקהל ומחיאות הכפיים, כשברקע נשמע ג'ינגל הבחירות שלו. הקהל נעמד במשך דקות ארוכות, הריע לשמעוני בעוד המאבטחים מסייעים לו לפלס את דרכו אל הבמה ותוך כדי גם לחבק את הרבים שנדחפו לעברו.

שמעוני שכבר עבר בהצלחה מערכת בחירות אחת, רוצה לשחזר את ההישג ולנצח שוב את יריביו כבר בסיבוב הראשון. "אני רואה את כולם פה. האולם מלא, ובחוץ מלא. אני רואה את השמחה שיש פה, את החום שיש פה, ואני אומר: הגיע הזמן לחזור להנהגת העיר" אמר שמעוני לקהל הרב.

במהלך המסע שמחר או בעוד שבועיים יסתיים לטוב או לרע הצטרפו אליו רשימות שתומכות בו ושמעוני בראש ובראשונה ביקש להודות להם על כך: הליכוד בראשות מישל בוסקילה, חברי מפלגת 'יד ביד', תנועת חב"ד, סיעת 'קודם כל אשקלון', בראשון ד"ר אלכס סולטנוביץ, נציגי העדה האתיופית, שלמה בלאיי ויניב וובט, והאחרונים חברי סיעת 'אשקלון תנצח', שינהיגו יחד איתו את העיר: עו"ד אייל אביטל, תנ"צ בדימוס אפי מור, פאני לוי ודמקה סלומון.

תומכי שמעוני בכנס. צילום: מטה שמעוני

תומכי שמעוני בכנס. צילום: מטה שמעוני

אם וכאשר ייבחר שמעוני, הוא אמור לעבור משוכה ראשונית של ועדת ההשעיות שתתכנס ב-6.11 ותדון בהמשך ההשעיה, אם היא לא תוארך שמעוני יכהן כראש העירייה, אך אם היא תוארך, מי שיכהן כראש עירייה בפועל הוא עו"ד אייל אביטל שהוצב על ידו במקום השני.

"אני רוצה לומר לכם תודה לכולכם על התמיכה בי לאורך כל הדרך, אתם מלווים אותי ומחזקים אותי. כשהתחלנו את עבודת המטה לפני מספר חודשים, הצבנו יעד של כ-30,000 תומכים. היום אני יכול לומר לכם שהגענו לתמיכה של כ-33,000 איש. אנחנו מנצחים וחוזרים להנהגת העיר כדי להתניע מחדש את כל התוכניות הגדולות שעל הפרק" אמר שמעוני לקול תשואות תומכיו.

שמעוני סובל במהלך מערכת הבחירות שטרם הסתיימה מתעמולה נגטיבית שהרבתה להציגו באור שלילי. בכנס התמיכה לא שכח למסור לתומכיו את התייחסותו למסע ההשמצות: "המחנה השני ניהל קמפיין ארסי במיליוני שקלים, הופצו עשרות מסרונים שקריים, שלטי חוצות ופליירים מכפישים, אך אנחנו התעלינו ולא ירדנו לרמות הללו" הוסיף שמעוני בנאומו "ניהלנו קמפיין נקי שמתמקד ומציג את העשייה העניפה והתוכניות הגדולות שלנו לעתיד. תושבי אשקלון יודעים מהי הכרת הטוב ויודעים להחזיר טוב למי שעושה טוב".

שמעוני יודע שהסקר האמיתי הוא בקלפי  ולא נח על זרי דפנה חרף הסקרים המנבאים לו ניצחון מזהיר. ״פורסמו סקרים מחמיאים שמנבאים לנו ניצחון מוחץ בסיבוב הראשון, הסקרים מחמיאים והתמיכה הגואה מחממת את ליבי ומורגשת מכל עבר, יחד עם זאת אסור לנו להיות שאננים ולתת למספרים היפים לסנוור אותנו" אמר שמעוני והוסיף "אנו נערכים ועובדים סביב השעון ובכל העוצמות על מנת לממש את התמיכה ולנצח את הבחירות בסיבוב הראשון בעזרת ה׳. ב-30.10 אני קורא לכל אחת ואחד מכם לצאת להצביע ולהשפיע״.

במהלך נאומו פירט שמעוני את התכנון והביצוע של תוכניות רבות שכבר בוצעו בהנהגתו וגם לאחריה, בעקבות מהלכים שהוא החל בתחום החינוך, בהם בניית 100 גני ילדים, בניית 127 כיתות לימוד חדשות, בניית בתי ספר, אולמות ספורט, צמצום מספר התלמידים בגני הילדים ובכיתות, יום לימודים ארוך, צהרונים, קייטנות מוזלות ועוד…

עוד פירט את הפרוייקטים שכבר בוצעו לפיתוח המסיבי של רצועת החוף – ששמו את אשקלון על מפת התיירות ועל התוכניות העתידיות ל-10 השנים הבאות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בדבריו שילב ברכות בארבע שפות: עברית, רוסית, צרפתית ואמהרית. בתום דבריו לא שכח להודות להוריו שעברו תקופה קשה עם הפרסומים השונים בשנתיים האחרונות: "הוריי היקרים, אמי ואבי שנמצאים פה, תודה לכם מכל הלב על התמיכה, על החיבוק, על האמונה ועל תפילותייכם לבורא עולם. תבורכו משמיים. אני מבטיח לכם: ימים יפים באים אלינו" ומי שעברה יחד איתו ועוד עשויה להמשיך לעשות זאת היא אישתו רויטל, אותה כינה עמוד התווך של הבית, של הילדים ושל המשפחה. "רעייתי האהובה רויטל. אשת חיל. כל מילות השבח שאומר לך מעל במה זו – מתגמדות ומתבטלות נוכח העוצמות שלך, הרגישות שלך, היופי הפנימי שלך, החוזקות שבך והיכולות שלך להיות אבן היסוד ועמוד התווך של ביתנו, של ילדינו, של משפחתנו ושלי. את התקווה, את הכוחות שלי. ואני אומר לך כאן, רויטל, אני אוהב אותך מאוד".

הערב המרגש הסתיים במילות תודה לקהל הרב שנכח באירוע, שלא מפסיק ללוות את שמעוני בכל מקום, והרעיף מאהבתו לאורך כל הערב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר