משה מזור. צילום: אורי קריספין
משה מזור. צילום: אורי קריספין

משה מזור: אנחנו נהיה הפתעת הבחירות

סוכן הביטוח שעומד בראש רשימת 'מזור לאשקלון' המתמודדת למועצת העירייה מציג את המועמדים איתו לחברות במועצה, מגלה מה הוא חושב על גלאם ושמעוני ומזכיר שבגיל 10 ברך אותו הרבי מליובאוויטש

פורסם בתאריך: 23.10.18 19:29

     

אמנם רחובות העיר מוצפים בשלטים של מועמדים שיש ביכולתם להשקיע הון תועפות בקמפיין אבל רשימות אחרות שומרות דווקא על קמפיין סולידי ועוברות מחבר לחבר במפגש פנים אל פנים כדי לגייס עוד ועוד מצביעים. אחד מהם הוא סוכן הביטוח וחבר תנועת הליכוד משה מזור שמתמודד בבחירות למועצת העירייה עם רשימת 'מזור לאשקלון'. השבוע פגשנו אותו כדי לשמוע על כוונותיו אם וכאשר ייבחר למועצת העיר.

מזור, בן 59 אב לארבעה מוכר לרבים מחברי הליכוד בעיר. אבל למרות השתייכותו הפוליטית הידועה למועצת העירייה הוא מתמודד בלא כל קשר למפלגה.

השלטים שלו אינם פזורים בכל פינה ולא תקראו עליו בכל אתר ומקומון, אבל מזור מאמין שהוא הולך להיות הפתעת הבחירות.

מזור, טיפוס נחוש בדעתו ומקושר לרבים מבכיר העירייה בעבר ובהווה מציג בגאווה את ארבעת האנשים שחברו אליו ונמצאים ברשימתו. מדובר ברשימה איכותית של אנשים שכעת רחוקים מהפוליטיקה המקומית ואולי דווקא בגלל זה ניתנת לציבור תושבי העיר ההזדמנות לרענן את השורות ולהכניס רוח חדשה לספסלי מועצת העיר.

מזור גאה בראש ובראשונה להציג את מס' 2 שלו: ד"ר נתן שרייבר, עו"ד ומרצה למשפטים. שרייבר עוסק בתחום הפלילי, אחד התחומים המעניינים וה"לכל אחד מחברי הרשימה יש חלום לתקן בעיר משהו" אומר מזור  ומוסיף "לשרייבר יש תכנית גדולה ומרשימה איך למנוע את ההתדרדרות של נוער בסיכון. הוא כבר הציג את התכנית ברשויות מקומיות. באשקלון זה עדיין לא קרה".

במקום השלישי: ד"ר אריאלי יוסף רופא בכיר, אורולוג מומחה. "הוא רוצה לתעל את כל נושא הרפואה באשקלון, את בית החולים את קופות החולים והמרפאות" מסביר מזור "יש חוסר של כח אדם, אחיות, רופאים, מטפלים ועוד… אני רוצה שהוא יהיה אחראי על כל נושא הרפואה".

המועמדים של מזור למועצת העיר. צילום: מטה מזור לאשקלון

במקום הרביעי: סופיה בוחבוט סיני ד"ר לכימיה, מדענית. "היא בחורה צעירה ואני מאוד רוצה להכניס אותה לעיניינים כדור הבא של מנהיגות באשקלון".

מקום חמישי: טל מישאל, בחור שהתחיל כעובד פשוט למד ולאחר שהיה הנדסאי התקדם למהנדס בהייטק.

מזור מבחינתו טוען שכולם במקומות ראליים וטוען כי יהיה הפתעת הבחירות. "בשורה התחתונה כולם רוצים לבוא בידיים נקיות. אף אחד מהם לא פוליטיקאי. כולם רוצים לטובת העיר. מאוד חשוב שהאנשים האלה יהיו בפוליטיקה המקומית".

כבר בעבר התמודדת למועצה
"אני אף פעם לא התמודדתי למועצת העיר. לא התמודדתי בעבר. רציתי אבל לא התמודדתי, כי בני וקנין נכנס לתמונה. רצינו אבל זה לא יצא לפועל כי התנאי היה רק אם בני לא מתמודד. שלושה חודשים לפני הבחירות בני החליט להתמודד אז הודעתי שאני לא מתמודד. אבל החלום נשאר".

אבל לא רואים אותך בכלל בשטח
"אנחנו עושים הרבה. כבר חצי שנה אני חורש את השטח. התגובות מאוד יפות וטובות ובעזרת ה' אנחנו גם נפתיע בקלפי לטובה. רואים אותי בשטח אתה תראה את כל העיר ואת כל הצמתים מלאים בשלטים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מזור, ששם משפחתו עוּבְרת ממוזגורשווילי עלה ארצה בגיל 12 וחצי מהעיר באטומי שבגיאורגיה. "אבא שלי היה רב גם בחוץ לארץ. הוא נאסר כמה פעמים בגלל יהדותו הוא רב העדה הגיאורגית באשקלון" אומר מזור בסיפוק.

מזור בילדותו עם משפחותו. צילום מתוך האלבום המשפחתי

מזור בילדותו עם משפחתו. צילום מתוך האלבום המשפחתי

למה החלטת להיכנס לפוליטיקה המקומית?
"קיבלתי ברכה מכל החברים שלי בשטח ולא הייתי עושה צעד אם לא הייתי מרגיש וחש מהשטח שזה הזמן. עברתי הרבה בחיים. הייתי חובש קרבי, חובש מוטס, לחמתי במלחמת לבנון הראשונה. הקמתי משפחה, שני הבנים שלי קצינים מצטיינים בצה"ל, כולם משכילים ומסודרים".

כבר ניסית בעבר ועכשיו שוב
"כל הזמן אמרו לי כמה שתברח מהפוליטיקה הפוליטיקה תרדום אחריך אתה תישאר ובאמת זה נכון נשארתי".

תגיד לתומכים שלך להצביע למי מהמתמודדים?
"אני לא קורא להצביע לאף אחד. אני באופן אישי מצביע לתומר גלאם. הוא לא יודע את זה. לא עשיתי איתו שום הסכם. אני לא מחויב לאף אחד. הקול האחד שלי הולך לתומר גלאם".

איתמר שמעוני ותומר גלאם. צילום: דוד לוי

איתמר שמעוני ותומר גלאם

למה דווקא תומר?
"תומר הוא איש עשייה. נקודה הוא ידבר איתך, הוא לא ירמה אותך ולא ישקר אותך. אם הוא יכול הוא עושה. אנחנו צריכים אנשים כאלה. זה לא שאיתמר פחות טוב ממנו אבל איתמר יש לו אויב אחד גדול שקוראים לו איתמר שמעוני בעצמו. אני הצבעתי לאיתמר לפני 5 שנים. אבל הוא עשה טעויות שהוא פגע רק בעצמו. וחבל יש לו יכולות אדירות לעשות שינויים בעיר".

מזור מרגיש שמלבד התמיכה וברכת הדרך שקיבל מחבריו הוא גם קיבל את ברכה שעדיין פועלת מאתר הרבי מליובאוויטש. הוא מספר כי לפני כמה חודשים נמצאה תמונה שלו עם הרבי עוד כשהיה בן 10. הרב, כך טוען מזור, שמר את התמונה ומזור זוהה יחד עם אביו מקבל את הברכה.

"ב-30 לאוקטובר נשים 'ים' – 'מזור לאשקלון' בקלפי. אנחנו נהיה הפתעת הבחירות", מסכם מזור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר