הכר את המועמד: אורן מרסיאנו – הבית היהודי באשקלון

במדור "הכר את המועמד" נציג בפניכם את המועמדים למועצה והם יציגו את משנתם. הפעם עם: עו"ד אורן מרסיאנו, מספר 2 ברשימת הבית היהודי באשקלון

פורסם בתאריך: 16.10.18 10:44

     

עו"ד אורן מרסיאנו, מספר 2 ברשימת הבית היהודי באשקלון

תספר קצת על עצמך.
"אני בן 37, נשוי ואב לארבעה ילדים, אני יליד העיר אשקלון, גדלתי והתחנכתי בעיר, בוגר הישיבה התיכונית 'אור עציון' ובעברי הייתי מדריך וקומונר בסניף בני עקיבא בעיר. היום אני בעל משרד עורכי דין באשקלון בתחום נזקי הגוף והביטוח הלאומי וכן דיין בבית הדין של מפלגת הבית היהודי. אני עוסק בפעילות ציבורית בהתנדבות בין היתר בקרב הציבור הציוני דתי בעיר. אני רס"ן במילואים ומשרת כקצין אג"ם בגדוד חילוץ והצלה של פיקוד העורף שאחראי על העיר אשקלון במצב חירום".


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


למה החלטת להצטרף לפוליטיקה?
"במהלך השנים האחרונות הציבור הדתי והציבור המסורתי בעיר, לא זוכה לייצוג משמעותי. ייצוג שידבר עבור הצרכים של הציבור הזה, למוסדות החינוך שלו, לבתי הכנסת, לפעילויות התרבותיות שלו, יש איזה שהוא קושי בזיהוי הציבור הדתי והמסורתי וההצטרפות שלי לפוליטיקה רוצה לייצר מענה לחוסר הזה, עבור ציבור שהוא משכיל ותורם ומסייע ומשלם מסים אך לא מקבל את התמורה המגיעה לו".

מרסיאנו, איילת שקד ועמיחי סיבוני מספר 1 ברשימה

"המפלגה חרטה על דגלה אהבה ואחווה". מרסיאנו, איילת שקד ועמיחי סיבוני מספר 1 ברשימה

למה דווקא במפלגה הזו?
"מפלגת הבית היהודי ברמה הלאומית והארצית חרטה על דגלה אהבה ואחווה בין כל הרבדים בעם, הן דתיים והן חילוניים, תוך התחברות לערכים של יהדות ואני חושב שבמסגרת הזאת קיימת הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרות שעליהם דיברתי".

מה הדבר הראשון שתטפל בו אם תיבחר?
"קודם כל בהעלאת רמת התחזוקה ורמת התברואה במוסדות הציבור, בבתי הספר וכדומה. יש בתי ספר באשקלון שהם מאוד מאוד ישנים עד כדי כך שהם מסכנים את הבטיחות של התלמידים, אלה דברים שחשוב מאוד לתת עליהם את הדעת. יש ילדים שההורים שלהם משלמים את אותם מסים אך מקבלים פחות. הרבה פחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במי אתה תומך לראשות העירייה?
"אנחנו חושבים שצריך להשקיע את מרב המאמצים בגיבוש הכוח של הבית היהודי ואנחנו לא חושבים שזה הזמן הנכון להמליץ על מעמד כזה או אחר לראשות העיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר