איתי סהר ליד שולחן העימות הריק. צילום: יח"צ
איתי סהר ליד שולחן העימות הריק. צילום: יח"צ

מי לא הגיע לעימות שארגן המועמד איתי הסהר?

המועמד לראשות העירייה, איתי סהר ארגן אמש עימות בבית הקפה "גוונים בקפה", אלא שמלבדו ומלבד אבי עייש, איש מהמועמדים לא אישר הגעה. "איש ציבור שלא מוכן לעמוד מול הציבור לא יצליח להנהיג אותו", מסר סהר

פורסם בתאריך: 16.10.18 11:00

     

כבר מספר שבועות שהמועמד לראשות העירייה, איתי סהר, מקדם את עניין עימות הבחירות. לצורך כך הוא שריין את בית קפה "גוונים בקפה" והזמין את כל המועמדים בבחירות לראשות עיריית אשקלון לעימות פומבי. הוא הזמין את המועמדים באמצעות מכתב אישי, בהודעה לעיתונות ובפרסום בעמוד הפייסבוק שלו.

בית הקפה גוונים בקפה, שמספק מענה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, שמר מקומות לכל המועמדים, גם אלה שלא הגיעו. אלא שפרט למועמד אבי עייש שהודיע על הסכמתו כשעה לפני תחילת העימות, אף מועמד לא הגיע ולפיכך העימות לא התקיים.

 

"אתם, הציבור – אתם המעסיקים של ראש העירייה", מסר סהר."המועמדים, לראשות ולמועצה, רוצים להתקבל לעבודה אצלכם ואתם אלה שצריכים לבחור את מי תקבלו לעבודה החשובה הזו. מקווה שהערב הזה מוסיף לכם שיקול חשוב לרשימה. הפסדנו הזדמנות לדון באופן ציבורי ופתוח בעניינים שעל הפרק ולהציג תכניות לעתיד. זוהי חובתנו לתושבי העיר ועמיתי המועמדים, דווקא אלו שכיהנו ומכהנים בתפקידים בעירייה, לא מילאו אותה".


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר