שמעוני עם בן אברהם (מימון) וסולטנוביץ' (משמאל)

'קודם כל אשקלון': תומכים באיתמר שמעוני

הסיעה שמזוהה עם יוצאי חבר העמים ובראשותה עומדים חברי המועצה ד"ר אלכס סולטנוביץ' ודוד בן אברהם סיכמו עם שמעוני את מה שיקבלו. שמעוני: "נשמור על הסטטוס קוו בענייני דת"

פורסם בתאריך: 27.9.18 14:00

     

איתמר שמעוני ממשיך לגייס לשורותיו תומכים מקרב המתמודדים למועצת העיר. סיעת 'קודם כל אשקלון' בראשות חברי המועצה ד"ר אלכס סולטנוביץ' ודוד בן אברהם הודיעו אמש באופן רשמי כי הם מתייצבים מאחורי איתמר שמעוני מועמד רשימת "אשקלון תנצח" במירוץ להנהגת העיר אשקלון.

תחבורה בשבת עם מתנ"סים פתוחים. סולטנוביץ עם בן דוד וביבס

סולטנוביץ עם בן דוד וביבס

על פי ההודעה שהוציא מטה שמעוני, אם ייבחר לראשות העירייה יקצה משאבים בתחומי החינוך, התרבות והתיירות ויקים בין היתר: מתחם בינלאומי להחלקה על הקרח, מוזיאון ההיסטוריה של העיר ובניית מרכז רב תחומי חינוכי ומדעי. עוד סוכם בין הצדדים כי ימצאו פתרונות דיור לאוכלוסיות המוחלשות בעיר ויקימו גוף ייעודי אשר ירכז את תחום התיירות והנופש בעיר.

"לאחר שקיימנו ישיבה עם כל 10 חברי הרשימה קיבלנו את ההחלטה לתמוך באיתמר שמעוני לראשות העיר. אין ספק, איתמר הוא האדם הראוי ביותר ויחד איתו נוביל את העיר לגבהים להם היא ראויה" מסרו היום סולטנוביץ' ובן אברהם.

סולטנוביץ' ובן אברהם

שמעוני עצמו מסר עם חתימת ההסכם כי מדובר ב"חיבור פוליטי נוסף ומשמעותי, הפעם עם חברים קרובים ושותפים אמיתיים לדרך, שאני שמח לחדש איתם את הברית הפוליטית – אלכס סולטנוביץ, איש יקר, שאני מוקיר ומעריך, מי ששימש כסגן ראש העיר והשגריר שלי בקרב יוצאי חבר העמים, וחבר המועצה דוד בן אברהם, הפועל רבות למען הקהילה בעיר" מסר שמעוני והוסיף לציין את מה שיעשה במסגרת ההסכם למען יוצאי חבר העמים "נשמור על הסטטוס קוו בענייני דת, נפתח אירועי תרבות ייחודיים, נגדיל את היצע התעסוקה האיכותית גם עבורם, ונדאג לציבור הוותיקים, כדי שיוכלו להזדקן כאן בכבוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר