אווה טוטאי. צילום: שגיא נסים
אווה טוטאי. צילום: שגיא נסים

אווה טוטאי: מספר 2 ברשימה של איתי סהר

אשת החינוך הוותיקה, אווה אבגי-טוטאי, מונתה למספר 2 ברשימת "מופת" בראשות איתי סהר למועצת העיר אשקלון. "אני רואה באיתי את דמות המנהיג שיציב יעדים ויחתור להשגתם", אמרה

פורסם בתאריך: 25.9.18 17:37

     

התאריך האחרון להגשת הרשימות למועצת העיר מתקרב והרשימות מתחילות להיסגר. מי שהודיע היום על מספר 2 ברשימה שלו הוא איתי סהר, המועמד לראשות העירייה ומי שעומד בראש רשימת "מופת" למועצת העיר – אשת החינוך האשקלונית הוותיקה והמוערכת אווה אבגי-טוטאי.

"החלטתי להעמיד בראש הרשימה אשת חינוך ומעשה", מסר סהר. "החינוך הוא עמוד תווך מרכזי בחזון שלנו לאשקלון. אנשי מקצוע ברמתה של אווה הכרחיים ליעד שלנו – להפוך את מערכת החינוך באשקלון לדוגמא ומופת ברמה ארצית בתוך חמש שנים. מגיל 0 ועד לאקדמיה – מערכת החינוך תהיה אחראית, בטוחה, ערה לרוח הזמן ולצרכים המתפתחים. אני מאמין במצוינות שנובעת מערכים. בכך שאסור לנו להיכשל באיתור ובפיתוח הפוטנציאל הגלום בכל ילד. אווה מכירה היטב את צרכי המנהלים והצוותים החינוכיים, את צרכי הלומדים ואת צרכי ההורים – שאנו רואים בהם שותפים מלאים למערכת ולהצלחתה. אנשי המקצוע, הרפואה, היזמים, בעלי המוסכים, הסוחרים, הספורטאים, המהנדסים, האמנים וראשי העיר הבאים של אשקלון נמצאים היום בגני הילדים שלה. החינוך קובע את פני החברה שנבנה  אסור לנו להיכשל שם. הנבחרת של רשימת מופת היא הנבחרת שאשקלון צריכה".

איתי סהר

איתי סהר

אבגי-טוטאי נולדה וגדלה בשכונת שמשון ג', חיה כל חייה באשקלון, עסקה 31 שנה בחינוך וניהלה שלושה בתי ספר. תחילה שימשה כמורה מחנכת בביה"ס לחינוך מיוחד "מעיין שרה", ואף ניהלה אותו 11 שנים. בפרק זמן זה הקימה וניהלה את "כיתות בית החולים" בתחנה לנער ולמתבגר בבית החולים ברזילי, מה שנקרא כיום בית ספר "שקד". ניהלה את בי"ס "דקל" , ובשבע השנים האחרונות ניהלה את בית ספר "אילנות" באשדוד לילדים ולבני נוער בעלי יכולות תקינות המתמודדים עם הפרעות בהתנהגות. אווה בעלת השכלה רחבה מאוד, בין היתר, היא גם בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, ועו"ד שהתמחתה בתיקי נוער. היא אם לארבעה ילדים, הצעירה ביניהם לומדת בכיתה י"ב.

סהר מוסיף: "הרקע האישי והמקצועי של אווה קשור גם בהיכרות עמוקה עם המערכות: מהמכון להתפתחות הילד, תמיכה במורכבות עבודת העובדים הסוציאליים, שילוב התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים וקידום החינוך המשלים ממרכזים קהילתיים ועד תנועות הנוער בכל שכונות העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


לדברי אבגי-טוטאי "לילדים, לבני הנוער ולצעירים באשקלון מגיעות הזדמנויות טובות יותר – כדי שילדינו יגיעו להישגים משמעותיים ואיכותיים עיריית אשקלון אחראית לספק למערכת החינוך שלה מענים וכלים משמעותיים ואיכותיים, בהם, בראש ובראשונה, באגף החינוך, אנשים שהחינוך הוא המקצוע שלהם, שהחינוך בנפשם. על מערכת החינוך העירונית לספק תשתיות וסביבות למידה מתקדמות, חדשניות, בטוחות, תומכות ומכבדות. כדי שאנשי החינוך יפעלו באופן מיטבי, יש לתת בהם אמון – אני מאמינה באנשי החינוך שלנו, אני מאמינה בדוגמא האישית, אני יודעת שכשם שפני בית הספר כפני מנהל בית הספר, כך פני העיר שלנו כפני המנהיג שלה – כאשת חינוך וכאמא, אני רואה באיתי סהר את הדוגמא האישית אליה נרצה שילדינו ישאפו. באישיותו הבלתי מתפשרת, בידע הרחב, באמונה ובעשייה שמביא עמו, כמשתקף בקורות חייו בכלל, ומהמגזר העסקי בפרט, אני רואה את דמות המנהיג, שיציב יעדים ויחתור להשגתם, שיצהיר פחות ויעשה הרבה יותר, יחשוב בגדול וישנה בגדול – אין לי ספק, איתי סהר זה מה שאשקלון צריכה".


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר