מנסה את כוחה בפוליטיקה. איילת יקיר טפירו.

ברגע האחרון: העיתונאית אילת טפירו מצטרפת לפוליטיקה?

העיתונאית הוותיקה, אילת טפירו שבעבר גם הייתה כתבת 'כאן דרום' אומרת כי תצטרף לזירה הפוליטית בבחירות המוניציפליות הקרובות. יו"ר חברה קדישא בוחן ריצה משותפת איתה

פורסם בתאריך: 23.9.18 13:41

     

העיתונאית אילת טפירו אומרת היום כי פניה לזירה הפוליטית. לדבריה, בזמן האחרון קיבלה הצעות רבות להצטרף לרשימות קיימות של מועמדים לראשות העירייה ולמועצה, אלא שהיא החליטה להקים סיעה עצמאית.

טפירו מוכרת לרבים בעיר בעיקר בשל כתיבתה בעיתונות המקומית במשך למעלה מעשרים שנה. במהלך השנים הובילה טפירו מספר כלי תקשורת מקומיים הן ככתבת והם כעורכת והייתה מקור לפניות רבות של תושבים אשר נושא מהתנהלות העירייה.

הנהלת העיר, כך לדברי טפירו, הבינה את כוחו של העט, והייתה נעתרת לבקשותיה לפתרון בעיות התושבים. "מה שלא בא בשכל בא בכוחה של מילה כתובה", היא מסבירה.

איילת יקיר טפירו עם העט

בין היתר סייעה טפירו, באמצעות כלי התקשורת, למשפחות במצוקה ובכלל, היכן שהבירוקרטיה העירונית פגעה בהן. "אין זה סוד כי קיבלתי פניות רבות. עדיין לא אמרתי את המילה האחרונה. אם אחליט לקפוץ למים העמוקים אעשה זאת מתוך ידיעה שאני יודעת לשחות שחיה חופשית ובלתי תלויה. לא באנשים, לא בכסף שלהם ולא באינטרסים שמניעים אותם או את שולחיהם".

טפירו, נשואה לאילן ואימא לשלושה: אפיק, בן 24, נשוי ולומד בישיבת "מכון מאיר" בירושלים, אראל, בן 22, מתכנת מחשבים ועובד בחברת הייטק בתל אביב וסטודנט לתואר שני באוניברסיטה ונעם, בת 17, תלמידה מצטיינת במקיף עירוני ד'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אין מספיק ייצוג לכלל תושבי העיר", מסבירה טפירו. "רוב המועמדים הינם מגזריים ולציבור הכללי נותר חלל ללא דמות. עתיד העיר והילדים של כולנו לדורות הבאים תלוי במעשים שלנו כיום, את הפירות נקטוף כולנו בעוד שנים לא רבות רק אם נדע לעשות כיום למען המחר, ואת זה לא ניתן לעשות ללא אנשים נטולי אינטרס אשר יסתערו על ענייני העיר, מתוך אמונה בצדקת הדרך והרצון לעתיד איכותי יותר".

יצטרף או לא? אלי יפרח

בתוך כך מסתמן כי מלבד טפירו יצטרפו לרשימה גם דמויות מקומיות וידועות. מי שכבר שוקל להצטרף הוא אלי יפרח, מי שמוכר בעיר כיו"ר חברה קדישא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר