תומר גלאם אצל הרב יאשיהו פינטו בניו יורק. צילום: אתר שובה ישראל און ליין
תומר גלאם אצל הרב יאשיהו פינטו בניו יורק. צילום: אתר שובה ישראל און ליין

הרב יאשיהו פינטו: תומך בתומר גלאם לראשות העירייה

הרב שנמצא במנהטן הרעיף שבחים על גלאם. "אתה נאה, יאה, ראוי לכל תפקיד. אתה אדם צדיק בעל מידות טובות, בעל מידות נעלות" אמר וביקש מהמתמודדים האחרים "לפנות לו את הדרך". הסרטון בפנים

פורסם בתאריך: 20.9.18 12:51

     

מי שתהה באיזה בית כנסת ברחבי העיר בחר ראש העירייה בפועל להתפלל במהלך יום הכיפור קיבל הבוקר את התשובה: גלאם התפלל הרחק מאשקלון, בבית הכנסת של הרב יאשיהו פינטו ראש מוסדות 'שובה ישראל' במנהטן שבניו יורק וגם זכה לקבל ממנו את התמיכה הוודאית ששווה לו מאות ואולי אלפי קולות באשקלון.

מי שעוקב אחר תמיכתם של רבנים במועמדים לראשות העיר זוכר כי במערכת הבחירות הקודמת הרב יצחק ברדא עמד בנשיאות רשימת 'אחדות בתכלית' בראשותו של גלאם. הרשימה תמכה בשמעוני לראשות העיר ושמעוני זכה בנוסף לזאת גם בתמיכתו של הרב פינטו. אולי תמיכתם של שני הרבנים המוערכים היא זו שעשתה את השינוי הגדול והביאה לניצחונו של שמעוני כבר בסיבוב הראשון.

תומר גלאם אצל הרב יאשיהו פינטו בניו יורק. צילום: אתר שובה ישראל און ליין

תומר גלאם אצל הרב יאשיהו פינטו בניו יורק. צילום: אתר שובה ישראל און ליין

אלא שהבוקר התברר שלרב ברדא שכמובן עדיין עומד בנשיאות הרשימה כמובן תומך בגלאם, מצטרף גם הרב יאשיהו פינטו, שבכדי להסיר בדל של ספק ביקש אל מול המצלמה לבחור בגלאם לראשות העיר.

"אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו שמחים מאוד בכם שהייתם איתנו ביום כיפור. אנחנו מצפים בעזרת ה' שבשנה הבאה גם תהיו איתנו ביום כיפור, נהיה בריאים ותהיה גם ראש העיר של אשקלון בשנה הבאה. אתה נאה, יאה, ראוי לכל תפקיד. אתה אדם צדיק בעל מידות טובות, בעל מידות נעלות. הקדוש ברוך הוא יברך אותך, יושיע אותך בעזרת ה' בבשורות טובות ואנחנו רוצים שתהיה ראש העיר של אשקלון" אמר לגלאם בעודו אוחז לו את ידו ובכדי לא להותיר ספק חזר על האמירה "אתה נאה ויאה לזה, אתה אדם הגון בעל מידות טובות. הצלחה, ברכה, ושמחה וישועה. אימרו לכל האנשים האחרים שבבקשה יפנו את הדרך ויתנו לכם להתמודד בנחת ובנועם ובטוב. שיהיו בשורות טובות בכל הטוב. ה' איתכם, גמר חתימה טובה, בשורות טובות והצלחה מרובה".

הסרטון מופץ משעות הבוקר גם ברשתות החברתיות השונות ובקבוצות הווצאפ באשקלון.

אין ספק כי מי בין היתר תיווך וקידם את המפגש בין הרב לגלאם, הוא בן ציון תומר עטיה, אחד האנשים הקרובים לרב פינטו ובתור אחד שכזה, הוא נחשב לבעל השפעה בעיר. היו אף אנשים שקרו לעטיה להיכנס לפוליטיקה המקומית ולהתמודד בבחירות אלא שלעת עתה הדבר לא קרה.

בן ציון עטיה והרב פינטו. ארכיון

בשנה האחרונה מקדמים אנשי עמותת שובה ישראל באשקלון את העברת הישיבה של חסידי הרב בשכונת ברנע לבניין משלהם. הדבר גרר מחאה מצד תושבים חילונים בשכונה הצפונית שחששו נגד התחרדות השכונה. אלא שלמרות המחאה המשיכה העירייה לקדם את התכניות ללא לאות ואולי קוצר כעת גלאם את הפירות, בדמות תמיכתו של הרב בו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"כשהרב תומך במועמד צבא שלם יוצא לפעול", אומר עטיה. "אנשים שהיו בכנסים של מועמדים מסוימים ותמכו בהם, אמרו לי בצורה חד משמעית שאם הרב תומך במועמד אחר, גם הם תומכים בו. יש לזה השפעה גדולה. לשובה ישראל יש 9 נקודות בעיר אשקלון, הם נמצאים בכל שכונה. אין לי ספק שזה גם יגרור הצטרפות של מועמדים אחרים לחבור לתומר גלאם. אני קורא לכל המועמדים להצטרף ולכבד את המעמד של הבחירות ולשמור על כבוד ולא לשכוח שבסוף הולכי לשבת סביב שולחן אחד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר