המועמדים
המועמדים

תיעוד נדיר: המועמדים המפרגנים

ברוח האווירה הפייסנית של יום הכיפורים ביקשנו מהמועמדים לראשות העירייה לומר מילה טובה על מועמד אחר. זה לא היה קל, אבל בסוף מצאנו את מי שפרגן דווקא ליריבו המר, מי שהעדיף שלא לומר מילה טובה על מישהו ספציפי ומי שביקש שלא להשתתף בפרויקט המיוחד

פורסם בתאריך: 18.9.18 10:28

     

*הפרויקט נכתב ופורסם לפני החיבורים בין המועמדים

משה אטיאס

“אני אפרגן לויקטור בן עמי ולאבי עייש. לגבי ויקטור, דבר ראשון, הוא באמת איש מקסים, חכם מאוד, חריף, והתרומה שלו לביטחון המדינה היא יקרה מפז.

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

אני חושב שהוא מועמד ראוי, שצריך עוד קצת שפשוף בפוליטיקה המקומית, אבל הוא בדרך הנכונה. אבי עייש אוהב את העיר מאוד, אין ספק בכלל. יש לו יכולת התמדה נדירה, ואני מעריך מאוד בן אדם ששם לעצמו מטרה ונלחם עליה בכל הכוח. להבנתי הוא גם עורך דין מצוין”.

אבי עייש

“אני רוצה לאחל לכל המועמדים שנה טובה, לבקש מחילה ולשלוח ברכות לשנה מוצלחת. אני מקווה שכולם יהיו חברי מועצה בעירייה שאני אוביל, וביחד נוכל להצעיד את אשקלון למקום טוב יותר. אני בוחר לפרגן לכולם: למשה אטיאס, שמוביל רוח צעירה, ואני חושב שיש לעודד אותה. אני מכבד את הרצינות של ויקטור בן עמי.

מבצע הקש בדלת. עייש בפתח עוד דירה באשקלון

אני שמח שאיתי סהר, שהוא שוחר מוזיקה ותרבות, לוקח חלק ורוצה למתג את אשקלון כעיר מוזיקה ואמנות. אני מעריך את העבודה הקשה שעושה עו”ד סויסה. אני מעריך את הייצוג המגדרי של ריקי שי ומאחל לה הצלחה. אני מאחל הצלחה גם לתומר ולרוני. לאיתמר אני מאחל שיצליח להוכיח את חפותו”.

ויקטור בן עמי

“אני בוחר לפרגן לאיתי סהר. בחור צעיר, נקי כפיים, שמגיע למערכת הבחירות ולזירה הפוליטית מהבטן ומהסיבות הנכונות. הוא מאוד מסונכרן ומעודכן עם מה שקורה בעיר, הוא חי את אשקלון.

בן עמי

אני מאוד מתרשם מהמוטיבציה שלו והרצון וחושב שהוא ראוי להיות חלק מהנהגת העיר אשקלון”.

שלמה סויסה

“אני אפרגן דווקא לאיתמר שמעוני. מעבר לכל העניינים מסביב, מדובר בבן אדם עם אמביציה, שחותר למטרות ולהישגים.

שלמה סויסה באולם בית המשפט

שלמה סויסה באולם בית המשפט

אני מאוד מזדהה עם הרצון העז להגיע ליעד ולקדם מטרות בחיים בכל דרך. על הדרך אנחנו אמנם חלוקים, אבל זה בכל זאת ייאמר לזכותו”.

ריקי שי

“אני מאמינה שאנשים המגיעים להתמודד לראשות או למועצה מוציאים מכיסם הפרטי כסף, זמן ומחשבה רבה על מנת להטיב עם הציבור, ועל כך יש להעריך ולפרגן. ישנם מתמודדים שאחרי ששירתו את המדינה בשירות הביטחון מגיעים לתרום למען תושבי עירם.

ריקי שי. צילום: דוד לוי

אני חייבת לפרגן לויקטור בן עמי, שהגיע משירות השב”כ וכיהן כנשיא רוטרי, ארגון התנדבותי בינלאומי שפועל למען העיר, הארץ והעולם, במשך שלוש קדנציות. בטוחני שיש אנשים נוספים שעושים עבודת קודש ציבורית התנדבותית שלא על מנת לקבל”.

איתי סהר

“אני בוחר שלושה אנשים. הראשון הוא ויקטור בן עמי, אדם ערכי, ואני מתרשם שמניעיו במירוץ הם המניעים הנכונים.

איתי סהר

איתי סהר

השני הוא אבי עייש. אבי הוא חבר, ואני חושב שכושר ההתמדה שהוא מציג עומד לזכותו. והשלישי הוא משה אטיאס, שהיה חבר מועצה בכיר בחמש השנים האחרונות, במהלכן נשאר נגיש וזמין לציבור”.

מישל בוסקילה

“אני בוחר לפרגן דווקא לשני אנשים שרצים למועצת העיר דווקא. הרב יעקב אביטן, שהוא איש חסד אמיתי וחבר טוב. כמעט ואין בעיר אשקלון אדם שהוא לא נגע בו ברמה האישית. הרב נוהג להגיע לכל מקום אליו הוא מוזמן מתוך כבוד וערכיות.

חבר המועצה מישל בוסקילה

מילה טובה גם על יו”ר רשימת הגמלאים שרה זכריה. אישה חזקה עם עקרונות, שעושה עבודה מדהימה למען אוכלוסיית הקשישים בעיר”.

תומר גלאם

“אני מאחל שנה טובה לכולם”.

תומר גלאם. צילום: יח"צ

המועמד רוני מהצרי לא מסר את תשובתו לפרויקט.

המועמד איתמר שמעוני ביקש שלא להשתתף בפרויקט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר