שלמה כהן, קידר, נקשרי ואטדגי
שלמה כהן, קידר, נקשרי ואטדגי

חיזוק ל"בית החברתי": עו"ד תמר קידר הצטרפה לרשימה

הסיעה המיתולוגית "אשקלון בתנופה" שהנהיגה את העיר במשך כארבעה עשורים בחרה בסיעת "הבית החברתי" כממשיכת דרכה. עו"ד תמר קידר הצטרפה אף היא לרשימה

פורסם בתאריך: 7.9.18 16:46

     

אחרי שהפכו לממשיכי דרכה של סיעת "אשקלון בתנופה", חברי סיעת "הבית החברתי" מקבלים חיזוק נוסף בדמות עורכת הדין הנמרצת תמר קידר.

עו"ד תמר קידר

"אני מגשימה את הייעוד שלי". עו"ד קידר

"לאחר התלבטויות רבות ובעקבות העידוד והתמיכה של בעלי, הרוח הגבית משלמה כהן, ובעיקר, משום שאני מרגישה שאני מגשימה את הייעוד שלי, החלטתי לבוא מתוך אשקלון בתנופה ולהצטרף לחיבור הטבעי עם חברי סיעת הבית החברתי", מסרה קידר. "אני מוצאת את עצמי כעת, מבקשת את אמון הציבור להוביל ביחד עם אנשים נחושים ומלאי מרץ ואיכפתיות, מהפכה חדשה באשקלון.
להביא לתקווה אמיתית ולשינוי הן בדרך שבה הדברים מתנהלים והן בהצגת רפורמות בתחום החברתי והציבורי.
אני מקווה ומייחלת שביחד עם חבריי, העתיד של כולנו ישתנה לטובה. נעבוד ביחד ונעבוד קשה כדי לשנות. כדי שנהיה גאים בעיר של כולנו".

סיעת "הבית החברתי" בראשות דורון נקשרי ומייק אטדגי, הוכתרה השבוע באופן רשמי כממשיכת דרכה של סיעת "אשקלון בתנופה" ואף קיבלה את אותיות הרשימה "חי".

שלמה כהן, קידר, נקשרי ואטדגי

שלמה כהן, קידר, נקשרי ואטדגי במטה הסיעה

"סיעת 'הבית החברתי' נקראת מהיום 'אשקלון בתנופה'", נמסר מהבית החברתי. "הסיעה עם מוניטין רב השנים שהוקמה על ידי אנשים איכותיים מאוד בחרה בסיעת 'הבית החברתי' כממשיכת דרכה המפוארת. בהזדמנות זו, קיבלנו יחד עם אשקלון בתנופה את הפעילה החברתית, עורכת הדין תמר קידר, שהיתה שותפה למהלכים חשובים ביחד איתנו, לשמירה על שלטון החוק. חברי הסיעה רואים במהלך הבעת אמון מוחלטת בחברי הסיעה ואנו מודים מקרב לב לחברי אשקלון בתנופה ובראשם שלמה כהן ובני וקנין. אנו מברכים על הצטרפותה. אנחנו מקימים בימים אלו רשימה איכותית ומגוונת, שתהווה אלטרנטיבה אמיתית ותביא לתקווה ולשינוי מהותי באשקלון. שנה טובה לכל תושבי אשקלון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר