שפר: "אדרוש מראש העיר שיבחר סמכויות נרחבות"

טקס הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה הפך למפגן תמיכה מרשים בסיעת 'תכלית עכשיו' שהודיעו שהם רצים למועצת העיר כדי להיות בהנהגה לצד ראש העיר שייבחר. "הידע והניסיון שהצוות שלנו מביא איתו, לא קיים בשום רשימה אחרת", אמר יו"ר הסיעה, יורם שפר

פורסם בתאריך: 6.9.18 15:31

     

רשימת המטות שעורכים טקסי הרמת כוסית לרגל השנה החדשה מתארכת. גם בסיעת 'תכלית עכשיו' שלאט לאט רואים עוד ועוד שלטים שלה ברחבי העיר התכנסו התומכים לעוד מפגן של תמיכה עם מסר ברור: "אנחנו נהיה בהנהגה לצד ראש העירייה שייבחר, ונעזור לו לנווט את הספינה האשקלונית אל חוף מבטחים". כך אמר יו"ר תכלית עכשיו וסגן ראש העירייה, יורם שפר, בכנס השקת הקמפיין שנערך באולם אגמים nול כ-450 תומכים, שיצרו אווירה אוהדת וחמה.

'תכלית עכשיו' ממשיכה לדבוק בצעד האסטרטגי שאינו תומך ואינו ממליץ לבוחריו לבחור באף אחד מהמועמדים לראשות העיר. בניגוד לרשימות האחרות ברשימת 'תכלית עכשיו' כבר ידועים חברי הרשימה המסתמנת שתוגש לוועדת הבחירות לקראת סוף החודש: שפר בראש ואחריו לפי הסדר: עזרא עוזר, חן אהרוני ויפה נחום. הארבעה עלו לבמה ונשאו דברים שעיקרם: התושבים מעל הכל.

"מהרגע שהודעתי שאני מתמודד שאלו אותי בשביל מה אתה צריך את זה, ואני עונה לכולם את אותה תשובה: כי אכפת לי מהעיר אשקלון ומהתושבים שלה", אמר עזרא עוזר והוסיף "עבורי הבחירות האלה הן שליחות חברתית, במטרה להפוך את העירייה לשירותית ולנגישה יותר לתושבים. עם היבחרי לתפקיד חבר מועצה אני אהיה הכתובת של הציבור באשקלון".

אהרוני אמרה כי הגיעה העת לרענן את השורות במועצה ולהזרים לה דם חדש. "מי שיסתכל על הרשימה שלנו יגלה שתי נשים בארבעת המקומות הראשונים, כאשר מילות המפתח הן: עשייה, חזון, שליחות. למי שאין אותן, אין מה לחפש במועצה" הכריזה אהרוני "אני רוצה לממש את הפוטנציאל העצום הגלום באשקלון, להוביל את העיר לפריחה ולהקל על בעלי העסקים בכל הקשור להתנהלות מול העירייה".

השוטרת בדימוס, יפה נחום, המוכרת לרבים מתושבי העיר וממוקמת במקום הרביעי ברשימה זכתה לתשואות וסיפרה על הסיבה להצטרפותה לפוליטיקה: "תכלית עכשיו תוביל את העיר הזאת קדימה ותפעל לשיפור מערך הרווחה לטובת החלשים. אפשר לעשות הרבה יותר לטובת התושבים, כל חיי עבדתי עם אוכלוסיות חלשות וסייעתי להן – אנחנו יודעים היכן צריך לחזק".

כמובן שמי שנשא את הנאום הארוכה והמרכזי הוא יו"ר הסיעה, חבר המועצה יורם שפר שדיבר על העשייה הציבורית המרובה שלו במשך 20 שנה, מאז שחרורו מצה"ל בדרגת סגן אלוף. שפר כבר בטוח בכוח שיקבל מהבחורים והדגיש כי לאחר הבחירות ידרוש סמכויות נרחבות לצד ראש העירייה שייבחר. "מעולם לא חששתי לנהל מאבקים עבור העיר, ועשיתי זאת מול גופים גדולים, מיגרתי את הקרינה האלקטרומגנטית במוסדות החינוך לטובת הבריאות של הילדים שלנו", אמר שפר והוסיף "הגיע הזמן לרענן את השורות גם במועצה, להכניס דם חדש. הצוות שלי מורכב מאנשים חרוצים, שהעשייה מושכת אותם ולא הכיסא".

שפר פירט את תכניות של סיעת 'תכלית עכשיו' ובהן מימוש הפוטנציאל של אשקלון בתחום התיירות והספורט, חינוך ירוק בבתי ספר, התאמת התחבורה הציבורית למאה ה-21, חיבור אשקלון לגז הטבעי כדי להוזיל עלויות של עד 30 אחוזי לכל משק בית, יצירת מקומות עבודה, הבאת מפעלים הייטק ועתירי ידע לעיר ועוד.

"אנחנו נעמוד מקרוב על ההגה בכל הקשור ליישום מיטיבי ונכון של הסכם הגג. נקדם תכניות מתאר לכל העיר, במיוחד בשכונות החלשות, וניצור סביבה אוהדת ומזמינה לכל תושב", אמר שפר ופנה לקהל הבוחרים הצעיר, הגם ברשימתו אין מועמד צעיר "יחד עם נציג הצעירים בני עוזר, ניצור מקומות תעסוקה איכותיים באשקלון שישאירו את הצעירים בעיר, וימשכו לכאן אוכלוסייה חזקה ויעודדו את תלמידי העיר ללמוד את המקצוע. הידע והניסיון שהצוות שלנו מביא איתו, לא קיים בשום רשימה אחרת. אנחנו מאמינים שהציבור מבין את זה, וייתן לנו את קולו בבחירות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר