יהודית קדש. צילום: גיורא שפיר

אשת החינוך יהודית קדש: "איתי סהר יוביל את אשקלון לחשוב בגדול"

קדש ילידת אשקלון שימשה בתפקידים רבים במערכת החינוך בעיר ואף במשרד החינוך. "נמאס לי מהמצב של אשקלון ואני סומכת על איתי שישנה אותו" הסבירה את החלטתה

פורסם בתאריך: 3.9.18 15:28

     

אשת החינוך יהודית קדש, לשעבר מנהלת האגף לחינוך יסודי במשרד החינוך ומייסדת פרויקט 'בית הספר של החופש הגדול' בישראל, הצטרפה לרשימה הארוכה של בכירים שתומכים במועמדותו של איתי סהר לראשות העיר אשקלון וברשימת 'מופת' בראשות סהר למועצת העיר.

סהר היה גאה אתמול עם הצטרפותה של קדש לשורות תומכיו. "אני גאה ונרגש מהתמיכה שאני מקבל מיהודית. יהודית היא אשת חינוך משכמה ומעלה ששינתה דברים במערכת החינוך הארצית שכל ילד בישראל נהנה מהם" מסר סהר והוסיף "לזכות באמונה של אשת מקצוע בעלת ידע וניסיון בהיקף כזה, שמעטים דומים לו, זה חיזוק משמעותי".

איתי סהר

רבים מכירים בעיר את קדש. היא עבדה 36 שנה במערכת החינוך ומילאה בו שורה של תפקידים בכירים, ביניהם סגנית מנהלת בית הספר 'נוף ים', מנהלת 'בית יחזקאל' ובית הספר האזורי של חבל לכיש, היא היתה גם המפקחת על החינוך באשדוד ובשדרות, הרפרנטית המחוזית של משרד החינוך בדרום ומנהלת האגף לחינוך יסודי. היא חיה כל חייה באשקלון וגידלה באשקלון שלושה ילדים וארבעה נכדים שכולם תושבי העיר.

קדש הסבירה היום את החלטתה לחבור דווקא לסהר. "איתי הוא איש צעיר ומרשים שמשדר אמינות, צניעות, ניחן ביכולת למידה טובה ויודע להוביל עבודת צוות. הרזומה שלו כמנהל עסקים בעיר הזאת יכול לתרום לה הרבה מאוד ובעיקר: הוא חושב בגדול, על כל דבר ובעיקר על אשקלון. יש לנו עירייה שחושבת בקטן, חושבת פריפריה. פסגת-הפסגות של העירייה הזאת היא להפוך מדרכות ולשפץ אותן ולהוציא כסף רק כדי להראות שהיא עושה משהו. כך חושבים מי שרואים את עצמם כפריפריה" אמרה קדש והוסיפה "אבל אשקלון היא לא פריפריה. היא עיר גדולה במרכזה של ישראל, על חוף ים, עיר עם פוטנציאל עצום ומבוזבז. אני סומכת על סהר שידע לממש את הפוטנציאל הזה. אני מאמינה שלאיתי יש את היכולת להפוך את אשקלון לעיר שאנשים יבואו אליה במקום לצאת ממנה. באשקלון אין מספיק מקומות עבודה, מקומות בילוי ומוסדות תרבות. זה לא סביר שבשביל כל דבר צריך לצאת מחוץ לעיר, וזה עוד יותר לא סביר ששלושת ילדיי צריכים לנסוע מחוץ לעיר שלנו כדי לעבוד ולהתפרנס. נמאס לי מהמצב הזה ואני סומכת על איתי שישנה אותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר