אבי עייש יצחק מרדכי קובנט בחירות
עייש ויצחק מרדכי קובנט. הולכים היחד. האם זה יעזור? צילום: יח"צ

הקווקזים באשקלון עם אבי עייש

סיעת 'עולים ביחד' שמזוהים עם קהילת יוצאי קווקז באשקלון הצהירה על תמיכה בעו"ד אבי עייש לראשות העיר. "שנים. רק עייש יציל את העיר מהשחיתות" מסר מנהיג הקהילה

פורסם בתאריך: 31.8.18 10:30

     

המירוץ לראשות העיר ולמועצת העיר נמשך. המועמדים מגייסים כמה שיותר קבוצות שיתמכו בהם ומנסים כמה שיותר לחזק את כוחם בקלפי. השבוע נודע כי רשימה חדשה בשם 'עולים ביחד' המתמודדת אף היא למועצת העיר תומכת במועמדותו של עייש לתפקיד ראש העיר. הרשימה החדשה מזוהה עם קהילת יוצאי קווקז באשקלון ובראשה עומד יצחק מרדכי קובנט.

"אני גאה להציג את תמיכתו הבלתי מסויגת של מנהיג מוערך בקהילת העולים מקווקז באשקלון, את מר יצחק מרדכי קובנט" מסר היום עייש והוסיף כי קובנט מוביל אג'נדה הדוגלת במנהל תקין, נגד שחיתות ולטובת יושרה.

"אני מאמין שביחד עם מר קובנט נקדם לטובה את האינטרסים של הקהילה, נשלב אותם בעשייה ונצעיד אותם ביחד איתנו לעתיד טוב יותר לאשקלון" הוסיף עייש בתקווה שאכן החיבור החדש יביא עוד ועוד מצביעים "בידידות, באהבה, בחברות ובנאמנות לערכים של אמת יצחק מרדכי ותנועתו ביחד איתי וסיעת לב אשקלון, נצעד ביחד לעידן חדש", אומר עייש.

הקמפיין של עייש. צילום: אלירם משה

הרשימה אמנם לא מוכרת ברחוב האשקלוני אך במטה עייש מייחסים לה כבוד וכוח אלקטוראלי נכבד שלטענתם יביא את הניצחון. על פי ההערכות, העולים מקווקז המתגוררים באשקלון מונים כ 6000 איש.

"כמנהיג וותיק בקהילה הקווקזית באשקלון וכמי שמכיר היטב את צרכיה ואת הלך הרוח בה, אני מצהיר על החלטה שלמה מצד סיעת עולים ביחד בראשותי, והנהלת הסיעה פה אחד, החלטנו לעשות כל שניתן להבטיח את בחירתו של עו"ד אבי עייש לראשות העיר" מסר היום קובנט והוסיף "אני מאמין באבי והולך לצידו מזה 17 שנים. רק עייש יציל את העיר מהשחיתות ויוביל אותה באישיותו המיוחדת , במקצועיותו ויושרתו למקום שאשקלון ראויה לו. אשקלון זקוקה לעיייש ואני כאן כדי להוביל את הקהילה העצומה והמפוארת שלנו לתמוך בו. אני רואה בו את האדם המתאים ביותר. איש של מילה וכבוד. ערכי ונאמן לדרכו שהיא דרכינו".

אמנם קהילת קווקז מונה כמה אלפי אנשים אך עייש צריך לעבוד קשה ולקוות שיוצאי הקהילה אכן ישלשלו בקלפי את הפתק הצהוב עם שמו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר