חברי משפחה מיוחדת במועצה עם תומר גלאם

רשימת "משפחה מיוחדת במועצה": תומכים בתומר גלאם לראשות העיר

ראשי הרשימה ששמו להם למטרה לדאוג לקהילת המשפחות שבהם ילדים עם צרכים מיוחדים סיכמו עם תומר גלאם ויתמכו בו כמועמד המועדף לראשות העיר. יורם גניש: "תומר הוא היחיד שהבטיח וקיים"

פורסם בתאריך: 29.8.18 16:51

     

תומר גלאם ממשיך לנצל את המומנטום ולאחר שהציב בשלישיה הראשונה של הרשימה את מירי אלטיט מודיעה היום הרשימה החדשה 'משפה מיוחדת במועצה' על תמיכתה בגלאם. כפי שפורסם כאן הרשימה מורכבת מהורים לילדים עם צרכים מיוחדים ופועלים למען קידום זכויותיהם של הילדים.

השבוע, כך הודיע לפני זמן קצר מטה גלאם חברי הרשימה: יורם גניש, מלי ברלינסקי, יוסי בן יעקב, לימור נעים, עפר סורין, סיכמו עם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, על תמיכתם בו.

הולכים היחד. גניש עם גלאם ואלטיט

ממטה גלאם טענו כי נושא הצרכים המיוחדים קרוב מאוד לליבו. "רק השנה הושקעו מיליוני שקלים לטובת האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים. הקמת המרכז הרב תכליתי, שיפוץ ושדרוג בית ספר מעיין שרה, פתיחת מועדונים חברתיים, פעילויות וחוגים שמותאמים לאוכלוסייה זו ובנוסף הוקם גן שעשועים מונגש ומותאם בשכונת הטייסים. על כן, היה זה אך טבעי שחיבור זה יירקם בין הצדדים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גם תומר גלאם עצמו ברך היום על החיבור בינו לבין הרשימה. "אני מודה לחברי רשימת 'משפחה מיוחדת במועצה' על בחירתם ותמיכתם ובטוח שיחד נמשיך להוביל שינוי לטובת האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים בעיר אשקלון" מסר היום גלאם "מאז כניסתי לתפקיד, הושקעו מיליוני שקלים לטובת אוכלוסייה זאת ותוקנו עוולות של שנים רבות. אני מאמין שמוטלת עלינו החובה לשלב אנשים עם צרכים מיוחדים בחברה שלנו, ובוודאי שלדאוג שהילדים עם צרכים מיוחדים יזכו למסגרות מתאימות ובטוחות עבורם".

גלאם ובכירי העירייה בחנוכת המרכז הרב תכליתי. צילום: פוטו יוסי את עוזי

גם מיריי אלטיט, הממונה על החינוך הבלתי פורמלי בעיריית אשקלון, ומתמודדת כעת מטעם רשימתו של גלאם, ביקשה להוסיף לדברים: "מעבר להשקעת הרשות במבנים ראויים לטובת האוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים, אנחנו בחינוך הבלתי פורמלי פעלנו רבות על מנת שיהיו פעילויות מגוונות וחוגי העשרה גם לאחר שעות הלימודים" אמרה אלטיט והוסיפה "באופן אישי אני רואה בנושא זה שליחות ציבורית מהמעלה הראשונה ויחד עם ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מתכוונת להמשיך ולקדם את הנושא ולהרחיב את שעות הפעילות והפנאי עבור אוכלוסייה זאת, בשיתוף פעולה הדוק עם חברי רשימת משפחה מיוחדת במועצה".

מי שעומד בראש הרשימה החדשה הוא יורם גניש, אב לילד עם צרכים מיוחדים אשר נלחם כבר שנים רבות מבחוץ למען אוכלוסיית הילדים הזו. "התלבטנו ברשימה שהקמנו במי לתמוך לראשות העיר אשקלון. החלטנו שלא נשב על הגדר ונביע תמיכה במועמד שאנחנו מאמינים שיהיה הטוב ביותר עבור הילדים עם הצרכים המיוחדים. בחנו את כל המועמדים ובסוף החלטנו לבחור בתומר גלאם מהסיבה הפשוטה שתומר הוא היחיד שהבטיח וקיים" מסר היום גניש "תומר הוציא לפועל תכנית שאנחנו כהורים עבדנו עליה כבר 6 שנים – המרכז הרב תכליתי. אנחנו גייסנו מהנדסים, עשינו תכניות וכולם הבטיחו לנו שזה יוקם וזה נשאר בגדר הבטחות – תומר היה זה שהוציא את זה לפועל. כולם דיברו על בית ספר 'מעיין שרה' וכל השנים הוא נשאר מוזנח – תומר הרים את הכפפה ושיפץ את בית הספר. גן שעשועים נגיש מעולם לא היה באשקלון, תומר היה זה שהקים גן מונגש חדש ברחוב הטייסים. אנחנו מבינים שיש שעוד המון עבודה ובדיוק בגלל זה אנחנו מתמודדים למועצת העיר. יש עוד הרבה מה לשפר מבחינת נגישות באשקלון והן מבחינת היחס של הרשות לאנשים עם צרכים מיוחדים, אבל הבנו שמי שעושה למען הילדים הללו ומי שיש לו רגישות לחלש ולשונה הוא תומר גלאם ועל כן אנחנו מאמינים שהוא גם ימשיך לעשות ולשפר יחד אתנו בשיתוף פעולה מלא".

תומר הבטיח וגם קיים. גלאם וגניש.

מלבד ההצהרה על התמיכה, לא ברור עד כמה היא תסייע לבחירתו של גלאם לראשות העיר או עד כמה מצביעים שמתנגדים לגלאם יחליטו להעניש את הרשימה החדשה ולא לשלשל את הפתק שלהם למועצה. מה שברור זה שאם גלאם ייבחר, חברי הרשימה החדשה, אם יעברו את אחוז החסימה, יהיו הראשונים שיצטרפו לקואליציה החדשה של גלאם, אם וכאשר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר