עייש וזמושצק.

רשימת 'עתיד באשקלון' תומכת באבי עייש לראשות העיר

הרשימה בראשותו של סגן ראש העיר לשעבר יורי זמושצ'ק פונה לבוחרים יוצאי חבר המדינות. עייש: זוהי תגבורת משמעותית במועמדותי. בעבר הצליחה הרשימה להביא 5 מנדטים

פורסם בתאריך: 15.8.18 14:43

     

חודשיים לפני הבחירות לראשות העירייה ולמועצת העירייה, תנועת 'עתיד באשקלון' מודיעה על תמיכתה במועמדותו של אבי עייש לראשות עיריית אשקלון.

יורי זמושצק

מבחינת עייש מדובר בהישג משמעותי. יורי זמושצ'ק העומד בראש התנועה, שכמעט כל בוחריה הם יוצאי חבר המדינות, הוא איש ציבור בכל רמ"ח איבריו וכיהן בעבר בתפקיד סגן ראש העיר לאחר, שבבחירות ההן זכתה רשימתו ב- 5 מנדטים למועצה.

 

עייש ציין שזמושצ'ק והוא רואים עין בעין את המלחמה בשחיתות כדגל וכי העירייה זקוקה לרה – ארגון ושידוד מערכות במבנה ובמנגנון וזאת כדי להבטיח שקיפות אבסולוטית וזרימה טובה של המידע.

לדבריהם, יש להקים מנהלות שכונתיות אופרטיביות עם אוטונומיה, כי רק נציגי השכונות יודעים מה טוב עבור השכונה והסביבה שעליה הם מופקדים.

שלטי התעמולה של עייש. צילום: אלירם משה

זמושצ'ק ציין שהוא חותר לעמדת השפעה כדי ליישם את הדברים הנ"ל ולהטביע חותם לטובת עירייה עתידנית יעילה, שקופה והכי פחות מושחתת, תוך איזונים ובלמים בתהליכי העבודה ועל בסיס קריטריונים חדשים, אופרטיביים וחכמים.

עייש סיכם, כי הוא מאחל לתנועת "עתיד באשקלון" בראשות יורי הצלחה רבה וכי הוא משוכנע כי ביחד הן יצעדו ליישם את היעדים החשובים הללו לטובת אשקלון ותושביה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר