לא מאושר. רמי סופר

היה צפוי: 'עיר אחת' בראשות רמי סופר תתמודד למועצה

האם סגן ראש העיר שהתחיל כחבר אופוזיציה לוחמני יצליח לשחזר את ההישג מהבחירות הקודמות ולקבל מקום במועצת העיר, אולי אפילו שניים? מערכת הבחירות של רמי סופר יצאה לדרך

פורסם בתאריך: 14.8.18 18:09

     

סגן ראש העיר, רמי סופר הודיע לפני שעה קלה על החלטתו להתמודד גם הפעם למועצת העיר. מי שעקב אחר מערכות הבחירות האחרונות זוכר שסופר, שמשתדל להופיע מעל כל במה חבוש בכובע מצחייה כחול, ניסה את מזלו כבר כמה מערכות בחירות ללא הצלחה. באותה תקופה הוא התגורר בשכונת גבעת ציון ונשא את דגל הדאגה לתושבי השכונות הפחות חזקות ונחשבות בעיר.

בבחירות האחרונות, בהן רץ סופר כמספר 2 של עו"ד אבי קריסי, הצליח קריסי לבדו להיכנס, אלא שבמסגרת הסכם רוטציה, כעבור שנה וחצי, פינה קריסי את מקומו סביב שולחן המועצה עבור סופר. בתחילת כהונתו היה סופר דמות מובילה, ואולי גם שנויה במחלוקת בין חברי האופוזיציה לקואליציית שמעוני והרבה לתקוף אותו בכל ישיבת מועצה. בין כל הטלטלות שעברה מועצת העיר עם השעייתו של שמעוני ניקרה בדרכו ההזדמנות להתמנות, למרות היותו סיעת יחיד, לסגן ראש העירייה בפועל, תומר גלאם.

סגן ראש העיר, רמי סופר

סגן ראש העיר, רמי סופר

סופר החזיק את תיק הרווחה ופעל, כך לדבריו, להקמת בתי כנסת וקידומם של שלל פרוייקטים לרווחתם של מעוטי יכולת ונכים. אחת מהסוגיות שהעסיקו אותו בתקופה האחרונה היא שאלת העסקתו בשכר כסגן ראש העיר לאחר שמשרד הפנים לא אישר את העסקתו בשכר היות והוא נמצא בניגוד עניינים עם מנכ"ל העירייה דאז חיים סופר, קרוב משפחתו.

פרובוקציות. רמי סופר משליך בישיבת המועצה את אחד המקומונים ארצה. צילום: סיוון סבג אסולין

משהחלו רוב הסיעות את מערכת הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר תהו רבים מתי יכריז סופר על המשך דרכו והיום כאמור הוציא סופר את ההודעה שהיתה צפויה.

"תושבי אשקלון היקרים,
שמח לבשר לכם כי בבחירות הקרובות אתמודד למועצת העיר בראש רשימתי "עיר אחת".
אני יוצא לדרך מחוזק בתמיכתם של תושבים רבים שרוצים מנהיגות שמגיעה מהשטח עם קבלות של עשייה רבת שנים למען הכלל.
רבים מכם מכירים אותי ואת הפעילות הציבורית והקהילתית שלי והייתם עדים לעשייתי עבור העיר ותושביה, הן כאיש ציבור והן כסגן ראש העיר וכממונה על הרווחה בעיר.

עיר אחת מנדט אחד? או יותר? הפרסום של עיר אחת למועצת העיר

מתוקף תפקידי הצלחתי להוביל תהליכים בתחומים רבים ולרווחת התושבים, ביניהם בניית בית הספר מעיין שרה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, בניית 7 בתי כנסת חדשים בכל רחבי העיר, פיתוח שכונת ברנע, פעלתי מול שרים וחברי כנסת לקבלת תקציבים לעיר, גייסתי תקציב של כ-16 מיליון ₪ לבניית 15 מעונות יום חדשים, יזמתי ועמדתי בראש ועדת היגוי בנושא הרחבת הכיכרות ל-2 נתיבים, דבר שהוריד את כמות הפקקים בצורה דרסטית.
אני מביא איתי יושרה ועשיה של למעלה מ-30 שנה והכל למען תושבי העיר ויכול להבטיח לכם תושבים יקרים שדלתי תמיד תמשיך להיות פתוחה לכל תושב עם בעיה קטנה כגדולה.
בימים אלו אני בונה רשימה של אנשי עשיה שיצטרפו אליי ויחד נהווה את הרשימה שלכם למועצת העיר.
אני סמוך ובטוח כי תתנו לי את הקול להמשך העשייה למענכם התושבים.
צריך אתכם איתי- כי זה מה שנכון לעיר שלנו.
מאחל מערכת בחירות הוגנת לכל המתמודדים.
שלכם בהערכה, רמי סופר".

אנשיו של סופר מתחילים בימים אלה את המערכה על שמירת כוחו של סופר בתקווה אפילו להגדיל אותו. ההערכה היא שכמו במערכת הבחירות הקודמת הוא ינהל קמפיין צנוע ודל אמצעים, מתוך תקווה שלמרות זאת קהל היעד שלו שבחר בו יעשה זאת שוב ויאפשר לו פעם נוספת להמשיך ולשרת את הציבור בדרכו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר