משה אטיאס. צילום: אורי קריספין
משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

ההדסטארט של משה אטיאס: גייס מהציבור 130 אלף שקלים

השבוע רשם אטיאס תקדים במערכת הפוליטית באשקלון, כאשר גייס בהצלחה מעל 127,000 ש"ח בפרויקט מימון המונים (הדסטארט) לטובת קמפיין הבחירות שלו

פורסם בתאריך: 26.7.18 22:39

     

המועמדים לראשות העירייה כבר החלו להפעיל מטות ולפזר כמה שיותר שילוט על שמשות מכוניות או על מרפסות הבתים אבל שלושת החודשים הקרובים צפויים להיות הרבה יותר יקרים למי שמתמודד לראשות העירייה, שלא לדבר על יום הבחירות עצמו.

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

בסביבתו של מהמועמד לראשות העירייה וחבר המועצה משה אטיאס מדברים היום על הישג חסר תקדים למי שנכנס למירוץ הקשה ללא גב כלכלי כמו המתמודדים האחרים.

כזכור, לפני כחודש פנה אטיאס באמצעות סרטון בפייסבוק לתושבי אשקלון, ובו הוא מצהיר כי אינו רוצה לגייס כספים מטייקונים ומבעלי אינטרסים, רק כדי להיות חייב להם לאחר מכן. אטיאס הסביר שהוא רוצה להיות חייב רק לתושבים, וקרא לתושבים לקחת חלק בקמפיין שלו ולתמוך בו.

הסרטון זכה להצלחה ולמעלה מ-100 אלף צפיות, מספר חסר תקדים בקנה מידה אשקלוני.

כאמור, לשמחת אטיאס, תושבי העיר הביעו אמון חסר תקדים במועמד פוליטי ונרתמו עבורו – הוא גייס 127,400 שקלים, כשהיעד עמד על 126 אלף שקלים.

אטיאס נשמע השבוע נרגש במיוחד: "כשיצאנו עם פרויקט גיוס ההמונים זלזלו באשקלונים, אמרו לי שהם לא מבינים בטכנולוגיה ושהם לא יקחו חלק במשהו שהם לא מכירים. כמה זלזול, כמה שאנשים מחוץ לעיר וגם בתוכה לא מבינים את העיר הזאת ואת התושבים שלה" אמר הערב אטיאס והוסיף "אני מאוד מתרגש וגאה בהישג הזה. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי. השגתי את המטרה שהצבתי לעצמי – לא להיות חייב לאף בעל אינטרס, אלא להיות חייב אך ורק לתושבי אשקלון. שימשיכו לזלזל. אנחנו נמשיך להצליח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר