יורם שפר
יורם שפר

יורם שפר מצהיר: “נביא שלושה מנדטים”

לאחר קדנציה שבה שיתף פעולה עם מפלגתו של הרב יצחק ברדא, הודיע סגן ראש העיר יורם שפר כי הפעם הוא ירוץ בסיעה עצמאית. “אני מתמודד על תפקיד ממלא מקום ראש העיר”, מסר שפר

פורסם בתאריך: 20.7.18 16:58

     

סגן ראש העיר אשקלון יורם שפר הודיע כי בכוונתו להתמודד למועצת העיר בסיעה עצמאית שתרוץ עד הסוף. שפר ידרוש להיות ממלא מקום ראש העיר הבא עם סמכויות נרחבות: “אנחנו נציגים של התושבים ומגיעים כדי לשמור על ראש העיר הבא. התושבים חייבים להפריד את הפתקים ולהצביע לנו למועצת העיר ובפתק השני למי שיחפצו”.

יורם שפר, הרב יצחק ברדא ותומר גלאם.

שפר, שמסיים כעת קדנציה שנייה במועצת העיר, מזוהה בעיקר עם תחומי איכות הסביבה וניהול מאבקים סביבתיים כמו נגד הקמת תחנת הכוח הפחמית באשקלון. כיום הוא משמש ממונה על איכות הסביבה, יו”ר ועדת איכות הסביבה ושימור אתרים, הממונה על מנהל הנדסה, יו”ר ועדת משנה לתכנון ובנייה והממונה על התחבורה הציבורית.

באחרונה גייס שפר צוות שיתמודד יחד איתו בסיעה חדשה למועצת העיר אשקלון. “בנינו רשימה שמייצגת את כל קצוות הקשת באשקלון”, אומר שפר. “אני מאמין באנשים שאיתי ויחד נביא הישג של שלושה מנדטים ומעלה על מנת לדרוש את תפקיד ממלא מקום ראש העיר עם סמכויות נרחבות. את השאלה מי יהיה ראש העיר הבא אני משאיר לציבור, אבל מי שזה לא יהיה, אנחנו נהיה שם כסיעה החזקה במועצה כשליחים של הציבור. אנחנו רואים לנגד עינינו רק את התושבים ואת רווחתם”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר