לפיד עם תושבי אשקלון בכנס יש עתיד במלון הרלינגטון.

לפיד במפגש עם תושבי אשקלון: “אבי עייש הכי טוב לאשקלון”

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד נפגש במלון הרלינגטון עם מאות מתושבי העיר ושוחח איתם. בשולי האירוע עיתונאי שהגיע לסקר את האירוע הורחק, ולפיד התנצל בפניו

פורסם בתאריך: 20.7.18 16:51

     

ביום חמישי שעבר הגיע יו”ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד לביקור באשקלון ונפגש עם מאות תושבי העיר שמילאו את האולם במלון הרלינגטון. בכנס, שהתקיים בזכות ארגונו של מטה המפלגה בעיר בראשותו של המועמד לראשות העיר עו”ד אבי עייש וראש סיירת השטח באזור רונית יובל, פרט לפיד בפני הנוכחים את תכניותיו לעתידה של מדינת ישראל.

עו”ד אבי עייש נשא דברי פתיחה והצהיר על כוונתו להקפיא את הסכם הגג עד לשיפור התשתיות בעיר, בבחינת עניי עירך קודמים. כמו כן, התחייב להיאבק למען הכרה באשקלון כאזור עדיפות לאומית א׳ ולפעול להענקת הטבות מס לאשקלונים: ״אם לנהרייה מגיע, אם לאופקים מגיע, גם לאשקלון מגיע״, אומר עייש, שבימים האחרונים החל להחתים עצומה למען מטרה זו.

יאיר לפיד ועו"ד אבי עייש

יאיר לפיד ועו"ד אבי עייש

בפתח דבריו אמר לפיד: “נזכרתי איך בצוק איתן הגעתי לאשקלון, נכנסתי לאחד המקלטים, והיה חם נורא. ישבו שם אימא והילדים והזיעו. שאלתי למה אין מזגן, אז הם אמרו שאין מזגנים בכל המקלטים האלה. תוך שבוע כשר האוצר היו מזגנים. מה שאנשים לא מבינים, אלו האנשים שהצביעו יש עתיד ב-2013 השיגו את כל זה. זה לא אני שמתי את המזגנים במקלטים, אתם עשיתם את זה. זה הרעיון בפוליטיקה. זה המהות של פוליטיקה שעובדת בשביל הדברים הטובים. היא יכולה לשנות חיים של אנשים. כשהיא רעה – היא משחיתה ומקולקלת, כשהיא טובה – פוליטיקה היא הדבר הכי נכון בעולם”.

לא אוהב משחקים פוליטים. יאיר לפיד. צילום: דודו בכר

לאחר מכן הוסיף לפיד: “אני לא משונאי נתניהו. אבל אני אומר לכם כמי שמכיר אותו יותר מ-20 שנה – קרה לו משהו. הוא לא היה כזה. לא יודע מה, לא תפקידי לברר. חקירות, משפחה, לא יודע. העובדה היא שהוא עוסק בעצמו במקום לעסוק באזרחים. העובדה היא שהוא תוקף את כל מה שמחזיק אותנו ביחד. משטרה, בית משפט, האופוזיציה. הם לא רוצים מדינה מאוחדת, הם לא רוצים עם אחד. הם הגיעו למסקנה שהכוח הפוליטי שלהם זה הפיצול בינינו. אם חצי עם ישנא את החצי השני, הם ינצחו. אנחנו הקמנו את המדינה הזאת כעם אחד ואנחנו נצליח להצעיד אותה קדימה כעם אחד. אין לנו שום ברירה אחרת, אלא להיות עם אחד. מי שמפרק את זה, בעיניי הפסיק להיות פטריוט”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לפיד התייחס בדבריו לבחירות המוניציפליות ההולכות וקרבות והתייחס למועמד המוביל והכי מתאים מבחינתו להנהיג את אשקלון – עו”ד אבי עייש – והוסיף: “עו”ד אבי עייש נאמן לערכי המפלגה, בעל יושרה, ולו ארגז הכלים הטוב ביותר להנהיג את אשקלון”.

לפיד באשקלון.

במהלך האירוע אירעה תקרית כאשר העיתונאי אודי דוד בן דוד הורחק מהכנס ולא התאפשר לו להיכנס פנימה, אף שהזדהה כעיתונאי. בן דוד טען כי הדבר נעשה על רקע היותו בעל מראה חרדי. בעקבות התקרית התקשר אליו לפיד בעצמו, התנצל על כך ואמר לו כי הוא מוזמן להגיע לכל כנס שלו בתור אורח אישי שלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר