חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן
חדריאן בהשקת הקמפיין. צילום: עינב קורן

ברק חדריאן השיק את הקמפיין: “להפוך תכניות למציאות”

בכנס של תנועת יוזמה בראשות המועמד למועצת העיר ברק חדריאן בחרו המשתתפים את הנושאים הבוערים ביותר עבור פיתוח העיר: קידום תמ”א 38, פארק הייטק וחידוש התחנה המרכזית

פורסם בתאריך: 13.7.18 13:08

     

בכנס חגיגי שנערך ביום שני פתחה תנועת יוזמה בראשות ברק חדריאן למועצת העיר את קמפיין הבחירות שלה. לערב הגיעו אנשים רבים שלא השאירו כיסא אחד ריק והקשיבו מרותקים לחזון שברק וחבריו לתנועה הציגו: “להפוך תכניות למציאות”. כשהגיעו האנשים אל הכנס הם התבקשו לבחור איזה פרויקט הכי נחוץ לקדם בעיר והתוצאה הייתה: במקום הראשון תמ”א 38 ולאחריו פארק הייטק וחידוש התחנה המרכזית.

ברק חדריאן. צילום: שחר תמיר

ברק חדריאן. צילום: שחר תמיר

“יש תכניות רבות שיושבות במגירה, והציבור האשקלוני צמא לראות אותן קורות”, אמר חדריאן, “הרשות המקומית צריכה להסתכל לצעירי העיר בעיניים ולומר להם: 'סליחה שוויתרנו עליכם', כשאין להם תעסוקה בעיר. יש לקדם את שטח פארק ההייטק כאזור עדיפות לאומית א’ על מנת למשוך חברות להשתקע באשקלון. בנוסף, התחנה המרכזית שלנו מוזנחת ולא הגיוני שבעיר של 150 אלף תושבים הציבור צריך להסתפק בתחבורה ציבורית מיושנת ולא נגישה”.

כמו כן, חדריאן הדגיש את שלושת הערכים שינחו את תנועת יוזמה במהלך הדרך: אמון בין נבחרי הציבור לתושבים, שקיפות על פעילותה של הרשות המקומית ושיתוף ציבור בתהליכי קבלת החלטות ובשיפור איכות חייהם.

חדריאן, בן 30, בוגר תואר ראשון בחברה ופוליטיקה, תואר שני בלימודי ביטחון, כיהן בעברו כיו”ר אגודת הסטודנטים של האקדמית תל אביב-יפו, סיפר מה הביא אותו להחליט להקים רשימה ולהתמודד למועצת העיר: “כל חיי פעלתי לשנות ולהשפיע, והיום אני רוצה לעשות זאת למען העיר שלי”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר