הרב אביטן, עייש וסולימני בפתיחת המטה

המרוץ נמשך: אבי עייש פתח מטות נוספים

המועמד הוותיק ששוב מנסה לקבל את אמון הבוחרים פתח השבוע מטה שיעבוד מול הבוחרים הצעירים ומטה נוסף בדרום העיר. עייש: "מי שלוקח את העיניים ברצינות פותח מטה בשכונת שמשון"

פורסם בתאריך: 13.7.18 11:21

     

עוד קצת יותר ממאה ימים למועד הבחירות לראשות העירייה והעיר לובשת יותר ויותר אווירת בחירות עם הופעתן של כרזות תעמולה במרפסות ובחצרות ובפתיחת מטות בשכונות העיר.

המועמד המנוסה ביותר, עו"ד אבי עייש שכבר ידע שלוש מערכות בחירות בעבר ממשיך את ההיערכות שלו בשטח עם פיתחת שני מטות בחירות.

לצד עבודת שטח מדלת לדלת ופגישות עם תושבים פתח השבוע עייש את המטה שירכז את העבודה מול קהל הבחורים הצעירים, אותו ינהלו חבר'ה צעירים שמתחברים לאוכלוסייה זו.

לבד מזאת שכונת שמשון הוותיקה נחשבת מוקד כח והאוכלוסיות המגוונות שחיות בה הם אתגר לכל מועמד. המטה בשכונת שמשון ממוקם סמול לכיכר הרחובות יוספטל וז'בוטינסקי.

עייש אם אביטן וסולימני לאחר קביעת המזוזה במטה החדש בעתיקות

צמרת הפעילים וגם סקרנים רבים נכחו בפתיחה, בהשתתפות הרב יעקב אביטן, אשר קבע את המזוזה ובירך את המועמד "פה צמחנו בשכונה, ספגנו מהריחות של כולם, זה מרתק לצמוח כאן, במקום שחווינו ילדות נפלאה" אמר הרב אביטן והוסיף "במטה הזה בחרת 'שר'- משום שמנהליו הם שלומי ורוני, שיהיה לכם בהצלחה, אנו אוהבים אותך ושתזכה להעלות מעלה מעלה בע"ה. שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!".

"אנו עולים ועולים ומתקדמים לקראת המטרה עד שנגיע ליעד ובע"ה נזכה בבחירות" אמר הרצל סולימני העומד בראש מטה הבחירות של עייש.

"מי שלוקח את העניינים ברצינות, פותח מטה בשכונת שמשון תחילה. זה עוד נדבך בפעילות ענפה ואנו מתעצמים מיום ליום וחוגגים מעת לעת תוספת ברשימת 1000 תומכים נוספים. הנה היום עוד סיבה טובה להיפגש" אמר עייש וסימן כבר את המטרה הבאה "מטה שמשון מאוד חשוב, וזה אך סמלי שהוא סמוך למקום המגורים שלי בילדותי. גדלתי וצמחתי כאן ואני גאה בכך. אני מאחל לכולנו בהצלחה, יש לנו צוות מנצח, תודה לעוסקים במלאכה ותתכוננו, כי בעוד שבוע נחנוך גם מטה בגבעת ציון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר