משה אטיאס. צילום: אורי קריספין
בראש צעיר. משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

משה אטיאס בריאיון ראשון: "אני הולך עד הסוף ובכל הכוח"

לחבר המועצה הצעיר משה אטיאס נמאס לראות איך ראשי ערים עוצרים מיזמים בגלל פוליטיקה, ולכן החליט לרוץ בעצמו לראשות העירייה ולממש את הפוטנציאל של אשקלון. בריאיון ראשון מאז ההכרזה הוא מספר איך נוצר הקרע עם תומר גלאם, מדוע איבד את שותפו לסיעה יוסי כהן, מה הלקח שלמד מפרשת שמעוני ומתחייב שמאחוריו לא יעמדו קבלנים ובעלי הון. "לא יעצרו אותי", הוא הצהיר השבוע

פורסם בתאריך: 21.6.18 19:51

     

לפני פחות משנה התרחש האירוע שגרם לחבר המועצה משה אטיאס לשבור את הכלים. זמן קצר לפני כן הוא דאג לתקציב עבור מרכז הצעירים, מה שמהווה סוג של בייבי בשבילו.

הוא אפילו בדק שהסעיף התקציבי מופיע בטיוטת ספר התקציב לפני שהוא יורד לדפוס. זמן קצר לאחר מכן ספר התקציב אושר, ואטיאס רצה להתחיל לעבוד. “התקשרתי למנהל מרכז הצעירים ואמרתי לו, 'אני רוצה הרצאה לחיילים משוחררים, הכוונה לתעסוקה', אז מנהל המרכז אומר לי, ‘אני צריך לעבוד, איפה התקציב נמצא?’ אני אומר לו איפה התקציב נמצא, ואז הוא חוזר אליי ואומר שאין שם כלום. אני שולח אותו לתקציבנית, והיא לא יודעת על מה הוא מדבר, ואז הבנתי שמישהו הוריד את זה בכוונה. התחלתי לברר, ואז התחילו להאשים אחד את השני – זה הוריד וזה אמר ככה – כל מיני מהלכים פוליטיים מסריחים. הבנתי ששם אני לא רוצה להיות ואמרתי להם, 'ניפגש בבחירות 2018'”. כשהוא אומר “להם”, הוא מתכוון לראש העירייה בפועל תומר גלאם.

תומר גלאם ומשה אטיאס

עם תומר גלאם בימים טובים יותר

איך תומר הגיב כשאתה אומר לו את הדברים האלה?
“הוא כמובן לא הכי שמח בעולם. תראה, הוא איש שאני עדיין אוהב, אנחנו הפכנו לחברים, ובאמת אני לא מאשים אותו, אני מאשים את היועצים שלו, שהוא מקשיב להם. היועצים הצליחו”.

המקרה הזה, לדברי אטיאס, הביא את הקץ לברית החזקה שהייתה בינו לבין גלאם. כזכור, לאחר השעייתו של איתמר שמעוני הייתה המועצה אמורה לבחור ראש עירייה חדש מבין חברי המועצה. אטיאס היה הראשון שהאמין בגלאם, הלך אחריו בעיניים עצומות ועשה הכול כדי שהוא ייבחר. ההימור שהוא לקח הצליח.

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

לכן אטיאס מתקשה להבין מה קרה בסיפור של התקציב של המרכז לצעירים, “אמרו לי: כל מיני גורמים כאלה ואחרים אמרו שראש העיר דרש להוריד את זה כי זה משהו שייתן חוזק משמעותי לאטיאס. לא מבין למה לעצור, גם אם זה יחזק אותי. עובדה שזה נעצר וירד מספר התקציב, אחד מאשים את השני. אני ביקשתי שיתקנו את זה. גם אם ירד, אפשר לחזור לוועדת הכספים ולסדר את זה, אבל בחרו שלא לסדר את זה. וגם אחרי שהחליטו, אז באו עם סכום מגוחך. קרו עוד כמה דברים ותוך כדי בדקנו את עצמנו והבנו שרק דרך כיסא של ראש העיר אפשר להשפיע”.

איך היחסים היום עם תומר?
“טובים, אנחנו מדברים. יש לחץ מטורף שאני לא אעשה את המהלך הזה, אבל כמו שאתה מכיר אותי, כשמשה אטיאס מכריז משהו הוא לא חוזר בו”.

לא נשמע הצהרה הפוכה בעוד כמה חודשים?
“אני הולך עד הסוף ובכל הכוח. אני אצהיר עוד משהו שמהיום שאנחנו מתחילים את הקמפיין שלנו ועד סוף אוגוסט לפחות ניישר קו עם כל המועמדים המובילים. אם לא נעבור אותם, לפחות ניישר איתם קו”.

זו הצהרה יומרנית.
“זו לא הצהרה יומרנית, אני מכיר את עצמי ומכיר את הצוות שהולך איתי ומכיר את הציבור, יודע שהוא רוצה אחד כמוני”.

מה הכוונה ליישר קו?
“שאם אני פחות מ-20 אחוז בסוף אוגוסט, אני פורש”.

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

אטיאס: "עד סוף אוגוסט ניישר קו עם כל המועמדים". צילום: אורי קריספין

חוסר ניסיון? יתרון

אטיאס נולד בשנת 1984, גדל ברחוב גדוד הפורצים בעתיקות. למד בבית הספר חבצלת, התחיל באורט אפרידר וסיים את הלימודים בתיכון תל אביב עם תעודת בגרות. שירת בגולני, שם השתתף בחומת מגן ובמבצע קשת בענן, שלושה חודשים לפני השחרור נפצע בגבו במהלך פעילות מבצעית ושוחרר מהשירות. הוא מוגדר כיום נכה צה”ל עם עשרה אחוזי נכות. שתי פריצות דיסק.

לאחר מכן התחיל לעבוד כסייר בחברת האבטחה ח.א.ש ובמקביל כתב במקומון "סקופ" את הספורט במשך 10 שנים. הוא עבד גם בחיי הלילה של העיר בפאב הטודרה במרינה. לאחר מכן התחיל לימודי הנדסאות בניין והתחיל לעבוד בחברת בנייה מקומית. אחרי הבחירות בשנת 2013, שבהן נבחר למועצה עם שני מנדטים, הוא החל לעבוד בחברת הבנייה בכור מכלוף ובה הוא עובד עד היום.

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

אטיאס: "כל תושב שצריך עזרה במשהו מגיע אליי". צילום: אורי קריספין

השבוע הוא הכריז במסיבת עיתונאים באופן רשמי על הריצה שלו לראשות העירייה. מאז, הוא מספר, הוא חווה אהבה עצומה. “מטורף. בחיים לא היה לי דבר כזה. גם לא אחרי שהבאתי שני מנדטים בבחירות האחרונות. מעל 2,500 הודעות בוואטסאפ שעד עכשיו לא סיימתי לענות להן. הפייסבוק מטורף, טלפונים בלי סוף. וכמות המתנדבים במטה הוכפלה מאז ההכרזה והולכת וגודלת. באמת הרגשה טובה הרגשה שאנחנו נעשה את זה ב-100 אחוז”.

כשאני מבקש ממנו להציג את התגובות הכי מרגשות הוא מציג תגובה של אישה שכתבה שהיא חדשה בעיר, אבל מכמות הפרגון כלפיו היא רוצה להצביע לו כי והיא מקווה שהוא יהיה כמו “רוביק של באר שבע”. תגובה אחרת של אדם בן 34 שאמר שמעולם לא הצביע בבחירות, אבל עכשיו זו פעם ראשונה שהוא הולך להצביע בגלל אטיאס.

במסיבת העיתונאים הוא גם חשף את הסלוגן החדש שלו “לא יעצרו אותי”. הקונוטציה של כולם הייתה כמובן למעצרו של ראש העירייה המושעה איתמר שמעוני, אבל אטיאס מתעקש שמדובר בכך שלא יעצרו אותו בפעילות הציבורית: “לא יעצרו אותי בחינוך, לא יעצרו אותי בספורט, לא יעצרו אותי ברווחה”.

משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

"לא יעצרו אותי בחינוך, לא יעצרו אותי בספורט". אטיאס והסלוגן

כשאטיאס נשאל למה חשוב לו להיבחר לראשות העירייה הוא מסביר שרק מהכיסא של ראש העירייה אפשר באמת להשפיע, “גם אם תהיה ממלא מקום עם שישה מנדטים, והוא יחליט לייבש אותך, אז הוא ייבש אותך. ואם הוא יחליט לעצור לך תכנית, אז הוא יעצור לך תכנית. הכוח אצלו והסמכויות אצלו”, הוא מסביר.

אטיאס סבור כי העיר אשקלון היא עיר “מטורפת” כהגדרתו, אבל הפוטנציאל שלה מוחמץ מאוד. “יש לה את כל הנתונים להפוך לעיר מספר אחת בארץ, יש לה רצועת חוף מדהימה, מרחבים ירוקים גדולים, מערכת חינוך מעולה, שכונות בנויות נכון. ראיתי לא מזמן בטלוויזיה שאשקלון היא מקום ראשון בשילוב עולים חדשים. זו רק דוגמה קטנה למה שאשקלון יכולה לעשות. עם קצת מחשבה ואג’נדה אמיתית ולא עם משחקים של קרדיט, היא תוכל להפוך לעיר יותר מטורפת. היא יכולה לממש את הפוטנציאל שלה, וכאחד שהבין מה העיר זקוקה לו אני בטוח שאני אצליח בזה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בדקת את המצב שלך בשטח?
“כן. עשיתי כמה סקרים וגם הסתמכתי על סקרים שעשו מפלגות אחרות. ראיתי למשל סקר לראשות העיר, ומישהו כמוני, שעדיין לא הצהיר וכבר יש לו 17 אחוז, זו נקודת פתיחה טובה מאוד. סקר שאני הזמנתי זה סקר של חשיפה, ואנחנו עומדים שם על 34 אחוז, ומתוכם 64 אחוז ענו שאם אני אתמודד, הם יתמכו בנו. אלה אחוזים מדהימים כי הם לפני קמפיין ולפני שהעלינו את רמת החשיפה. הסוקר אמר שאלה נתונים מצוינים. אנחנו נעבוד בתקופה הקרובה על החשיפה שלנו כדי שכל תושב ידע מי זה משה אטיאס”.

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

אתה מדבר על לממש את הפונטיצאל של העיר. אנשים עם ניסיון רב משלך לא הצליחו, למה אתה חושב שתצליח איפה שכולם נכשלו? מה יש בך שאין בבני וקנין, איתמר, רוני ותומר?
“כולם אומרים לי, ‘משה, אתה לא פוליטיקאי’. וזה באמת אני, אני לא אחד שבא מהפוליטיקה ומתיימר לעשות צעדים פופוליסטיים. יש דברים שרציתי להגשים אותם, ועם כל הכשלים והרגליים ששמו לי בדרך, הצלחתי לעשות אותם. אז גם את הפוטנציאל של העיר אשקלון אני אצליח לממש. נכון שיש פה מישהו שאומר חסר ניסיון, אבל בחמש שנים האחרונות עברנו את הקדנציה הכי מטורפת מאז הקמת אשקלון. ובכל זאת, את הדברים שהצבתי לעצמי כיעד הצלחתי ליישם. את רובם אמנם ולא את כולם, אבל כן, את רובם. אבל הבינו שיש בחור צעיר שיודע לנשוך איפה שצריך, ואיפה ששמו לי רגליים אז ידעתי לדלג מעל אותה הרגל או לבעוט בה. כך אני אצליח להביא את אשקלון למימוש”.

אתה מציג את חוסר הניסיון הפוליטי כיתרון ואת הרעב שלך להצלחה, אבל דווקא את פרויקט הדגל שלך, מרכז הצעירים, לא הצלחת לממש. אולי הדברים הללו דווקא בעוכריך?
"אם הייתי פוליטיקאי שמתיישר לפי הרצונות של מישהו אחר ולא לפי העקרונות שלי, אז אין ספק שמרכז הצעירים היה קם ומתפתח ובועט. זה לקח יותר זמן ממה שציפיתי אבל מרכז הצעירים קם, יש מנהל למרכז, יש רכז השכלה גבוהה, יש רכז לימודים ורכז עולים ויצא עוד מכרז לרכז מעורבות חברתית, שזה גם משהו שבנינו”.

אטיאס בפתיחת מטה הבחירות

אטיאס בפתיחת מטה הבחירות

אבל לא לנער הזה התפללת.
“אני פיללתי למבנה החדש, בעיקר כשיש תרומות של שקל מול שקל עם העירייה. העירייה תשים חמישה מיליון שקלים, והתורם ישים חמישה מיליון שקלים כתרומה, ואני לא מצליח להבין למה עצרו אותם ולמה שמו רגל. אני יודע שיש מישהו שאמר, ‘אם אטיאס יפתח את מרכז הצעירים לפני הבחירות, זה יהיה מטה הבחירות שלו’. בגלל עניינים פוליטיים החליטו שאני לא אקים את הדבר הזה. אני אמרתי שאני לא רוצה קרדיט ולא רוצה את השם שלי על שום דבר, תפתחו את המרכז הזה כבר”.

אז המרכז לא קם ממניעים פוליטיים. ואתה מתכוון למי? לתומר? לאיתמר?
“לכולם. אני לא אנקוב בשמות ספציפיים, אבל בכל הסכם קואליציוני שהיה לי, גם עם תומר וגם עם איתמר, זה הופיע בהסכם, אז תגיד לי אתה מי לא עמד בהסכם”.

כשאטיאס מתבקש לספר על הקבלות שלו בפוליטיקה הוא מתחיל לירות את הצעדים שבהם הוא גאה, “הקבלה הכי טובה היא שכל תושב שצריך עזרה במשהו מגיע אליי, וכל אחד יודע שאני כתובת לסיוע בכל מהלך בירוקרטי מול הרשות. הטלפון שלי נמצא אצל רבים, וכל היום פניות וכל היום עזרה. זה לבד מבחינתי קבלה גדולה. ויש עוד קבלות: אני התחייבתי לפני הבחירות שכל האירועים ייפתחו בחינם לתושבים ושלא יהיה מצב שרק משפחה שיש לה כסף תראה את אייל גולן”.

"לא יהיה מצב שרק משפחה שיש לה כסף תראה את אייל גולן". אייל גולן באשקלון. צילום: אדי ישראל

היה מי שטען שזו מהפכה שלו.
“אתה יכול לראות סטטוס מלפני הבחירות שכתבתי את הדברים האלה. ולא רק החינם, גם השדרוג שהאירועים עברו פה. מהפכה גדולה. מאירועים שהיו מגיעים אליהם 10,000-5,000 איש הגענו לאירועים של 40-30 אלף איש. אירועים ששמים את אשקלון על המפה הארצית. אחרי הבחירות החליטו לבטל את האירועים בשכונות, אני לא הסכמתי ונלחמתי, ואחרי שנתיים האירועים חזרו לשכונות. ובקיץ האחרון הם היו בשכונות, וכל שכונה קיבלה את האירוע שלה ובכל אירוע שעשיתי דאגתי שיהיו שאטלים מהשכונות הדרומיות, וראינו את זה בכמות המשתתפים. היו דברים שאני חשבתי שאפשר לעשות בתקציב קטן יותר ושיהיו אירועים כל השנה ולא רק בפורים או בקיץ, אבל ראש העיר – כמו שאמרתי – הוא מחליט הכול”.

“מעולם לא הורדתי את הראש”

נושא אחד די כאוב שאטיאס מתייחס אליו הוא הגסיסה האיטית של המדרחוב במגדל. הוא מספר כי פעל בנושא, אבל זה נעצר בגלל פרשת שמעוני, “היו שניים שהיו אמורים לפתוח פאבים, התכנית הייתה שמינהלת מגדל נכנסת כשותף עם היזמים בעסק והמינהלת מקבלת את הכסף חודש בחודשו עד שההשקעה מגיעה לסופה ויוצאת מהעסק. סוג של עזרה כדי לעודד יזמים לפתוח במדרחוב. בדיוק שהיינו לפני סגירה עם יזמים, אז התפוצצה הפרשה של איתמר והכול נעצר. חיי לילה במדרחוב זה דבר שקיים בכל עיר. כמו מחנה יהודה, השוק בתל אביב שהופך למתחם של פאבים ובילויים”.

אטיאס אומר כי הישג נוסף שהוא גאה בו זה העברת החלטה על הקמת כפר סטודנטים היכן שהייתה החווה באלי כהן, “נסענו לעמותת איילים בשדרות וראינו את הערך המוסף שזה עשה לעיר והחוזק שזה נתן לשדרות. מקומות שרק חיפשו להשכיר אותם, והיום לך תמצא שם מקום להשכרה. גם מלגות לסטודנטים, קרוב ל-15 מיליון שקל. רק מהעירייה זה מיליון, וכל השאר זה מגופים אחרים. ניסים בן דוד (מנהל מרכז הצעירים) הוא הגורם לכך שכל כך הרבה כסף מגיע לאשקלון. הייתה מדיניות פעם שכל 'קול קורא' למלגות שהיה מגיע לעירייה היו מסננים ולא ניגשים, והרבה מלגות לא הגיעו ככה לעיר. אני הוריתי על מדיניות שבה לכל 'קול קורא' של כל משרד ממשלתי ניגשים. אז נמרוד גלנטה, מנהל אגף תרבות נוער וספורט, וניסים בן דוד יישמו את המדיניות הזו, וככה הרבה כסף של מלגות הגיע לעיר. זה התפקיד של מרכז הצעירים”.

משה אטיאס עם איתמר שמעוני. צילום: דוד לוי

"אני לא נוטר טינה". עם איתמר שמעוני בבחירות 2013

איך היחסים עם איתמר?
“נפגשנו לא מזמן אני והוא, ומה שהוא ביקש באותה שיחה זה לא לדבר על פוליטיקה, אלא רק להתנצל על התקופה שהוא היה ראש העיר אז ולא עמד בהסכמים. הוא ביקש סליחה, ואני אמרתי לו שאני לא נוטר טינה ושאני מקווה בשבילו ובשביל המשפחה שלו שהוא יצא מהסיפור שלו. היו אחרי זה עוד פגישות פוליטיות".

היו חיכוכים בשנתיים ההן, בעיקר זכור אותו מקרה שהחליפו לך את המנעול במשרד והוציאו לך את הדברים החוצה, בעקבות בעיה שהייתה עם איתמר.
“אנשים אמרו לי, 'אתה יצאת נגד איתמר כשהוא היה כמו אריה שואג על ההר ואף אחד לא העז להתקרב'”.

אבל גם חטפת בחזרה על הראש.
"חטפתי על ראש, אבל בחיים לא הורדתי את הראש. אני אחד כזה שתמיד ילך עם האמת עד הסוף גם אם זה יהיה במחיר של נעילת משרד, ואם יש מסיבת עיתונאים על האירועים, אז לא מזמינים אותי ומביאים דווקא את המתחרה שלי וכל מיני מהלכים שלא מזיזים לי. מה שאיתמר עשה, הוא אמר שהוא טעה והוא אמר שהוא השתנה, ואני מאמין שכל אדם יכול להשתנות”.

משה אטיאס עם יוסי כהן. צילום: דוד לוי

"הוא לא האמין בחיבור עם תומר. היום הוא עם תומר". עם יוסי כהן

אני מזהה אצלך רצף: עם איתמר היו לך חיכוכים, עם תומר נוצר סכסוך, יוסי כהן, מספר שתיים שלך עזב. אולי הבעיה אצלך?
“העמידה על העקרונות ועל הדרך ועל זה שדברים צריכים להיעשות ולא בשליפות מהמותן, אז יכול להיות שזה הוביל לכך שאנשים חיפשו את הדרך הקלה ולא הנכונה כדי להשיג דברים”.

מה בדיוק קרה עם יוסי כהן?
“הוא לא כל כך האמין בחיבור עם תומר. השפיעו עליו כל מיני גורמים מקבוצה אחרת. אני כעסתי שהוא מקשיב לאחרים ולא לי. הוא הקשיב לי וקיימנו מסיבת עיתונאים עם תומר, ואחרי יומיים הוא עזב וזו הייתה הפתעה בשבילי. איבדתי את יוסי על הדרך, והיום הוא חזר והוא עם תומר בצורה חזקה”.

איזה ציון היית נותן לו כממונה על הספורט?
“מבחינת הישגים קרה טוב, הפועל אשקלון עלתה לליגת העל ואליצור איתו אשקלון הצליחה. אני לא אומר אם הוא טוב או לא טוב, אני רק חושב שההסתכלות על הספורט צריכה להיות רוחבית ולא רק כדורגל וכדורסל, זה סיף וזה אתלטיקה קלה וקליעה למטרה, כדורעף וטניס וריצה. יש כל כך הרבה מצטיינים שלא מקבלים את הביטוי הנכון. יש קבוצה בליגת העל בכדורסל, מישהו יודע על זה? הם לא מקבלים כלום. התפקיד של הרשות זה לא לזרוק את הכסף למקום אחד, אלא לתת את הכסף בצורה שוויונית לכל ענפי הספורט. נכון שכדורגל וכדורסל מקבלים יותר. אני למשל בכדורגל, הייתי משקיע הכול בנוער ולא משקיע כלום בבוגרת. הייתי בונה בנוער קבוצה שבעוד חמש-שש שנים נקצור את הפירות עם קבוצה אשקלונית וכוכבים אשקלונים שמייצאים החוצה. אני רוצה להזדהות עם השחקנים. היום כל שנה באים שחקנים לוקחים כסף והולכים”.

משה אטיאס, עם יוחאי יפרח, מכריז על ריצה לראשות העירייה

"איש רציני שיש לו מילה". עם יוחאי יפרח

במקום יוסי כהן, אטיאס הביא חיבור חדש עם שותף לדרך: יוחאי יפרח, חבר מועצה צעיר שהגיע מהמפלגה המתחרה של איתן קסנטיני. “ראיתי בן אדם שנכנס לעולם הזה של המועצה, באתי ועזרתי לו להסביר לו איך זה עובד. הייתי איתו ביחד והתחברנו וגיליתי בן אדם שהוא איש עבודה, איש רציני שיש לו מילה, ומאוד התחברנו. הוא לא מצא שפה משותפת עם הסיעה שלו והוא המשיך הלאה. הוא השותף שלי שאני סומך עליו בעיניים עצומותף ואני בטוח שהוא יתרום הרבה בשולחן המועצה הבאה”.

מה הדבר הראשון שתעשה יום אחרי הבחירות?
“העיר שלנו עברה טלטלה קשה וחוסר יציבות מטורפת ונכנסה לסחרחורת לא קלה. לבוא אחרי הבחירות ולהמשיך בהשתוללות שהייתה פה ולהכניס את המערכת לגירעונות זה יוביל להתפוצצות ולא יעמדו בתשלומים. אני יודע שאלך לקראת שנים לא קלות ויצטרכו איזה שנתיים של הבראה כדי לייצב את המערכת ולעלות את הרכבת למסילה. ובגלל שאני לא יכול לעשות את זה לבד, יהיו לידי אנשים שיעזרו לי במשימה הזו, ואני מתכוון לקחת איתי אנשים מוותיקי השלטון, שאקח מהם את העצה הנכונה איך להוציא את העיר מהבוץ שאליו נקלעה”. כשאטיאס מדבר על ותיקים הוא מדבר בין היתר על בני וקנין למשל, שאיתו הוא מתייעץ לא מעט.

משה אטיאס. צילום: דוד לוי

אטיאס  ליד שולחן המועצה

מה הלקח שלך מהפרשה של שמעוני ובכלל מהסתבכויות של ראשי ערים?
“איתי הכול יהיה בשקיפות מוחלטת, ואם מבחינת החוק אפשר להעביר ועדות מכרזים וישיבות בניין ערים בשידור חי, נעשה הכול בשידור חי שהכול היה בשקיפות. שאם מישהו נבחר לתפקיד מסוים, זה היה נטו בגל הכישורים שלו ולא בגלל הקשרים שלו. אנחנו נהיה העיר הכי שקופה, וזה כדי למנוע מצב של שחיתות. במערכת הבחירות הקרובה אנחנו המפלגה הכי ענייה כי אני לא מוכן לקחת דברים מעבר למה שמותר, לוקח 5,000 שקל שזה הגבול שמותר. ויש כאלה שאני לא מוכן לקחת, והיו כאלה שהציעו לי לקחת ובדמות הלוואות, אבל אמרתי לא. אני לא אשים את עצמי במקום הזה”.

משה אטיאס. צילום: אורי קריספין

אטיאס: "אני אצליח לממש את הפוטנציאל של אשקלון". צילום: אורי קריספין

יש קבלנים שעומדים מאחוריך?
"הנה אני עובד במכלוף בכור ואני מתחייב שלא אקח מהם תרומה של שקל. למרות שאני יכול לקחת מכל אחד מהם, לפי החוק תרומה של 5,000 שקל, אבל לא אקח מהם תרומה שלא יגידו שהם עמדו מאחוריי".

אז איך מנהלים מערכת בחירות בלי הרבה כסף?
“עם מתנדבים והרבה נשמה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר