תומר גלאם ומשה אטיאס
תומר גלאם ומשה אטיאס

בדרך להכרזה: משה אטיאס התפטר מתפקיד יו"ר המועצה

הדיווחים על הכרזה קרובה של משה אטיאס על ריצה לראשות העירייה, מקבלים משנה תוקף עם ההודעה שלו הערב החליט להתפטר מתפקידו כיו"ר מועצת העיר, "בשבוע הבא הדברים יתבהרו"

פורסם בתאריך: 12.6.18 20:53

     

משה אטיאס, שותפו לדרך של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, קורא עליו תיגר ומתכוון להכריז בקרוב על התמודדות לראשות העירייה. הערב הוא הודיע על התפטרותו מתפקיד יו"ר המועצה, זאת לאחר שכבר נעדר מתפקיד זה. למקורביו סיפר השבוע אטיאס כי סיים את תפקידו עקב תחושת מיצוי, וחילוקי דעות עם הנהגת העיר הנוכחית – כאלו שאינם ניתנים לגישור.

אטיאס, אחד מחברי המועצה הצעירים, אם לא הצעיר שבהם, עומד בראש רשימת "צעירי אשקלון", אשר מחזיקה בשני מושבים במועצה. בקדנציה הנוכחית היה ממונה על האירועים ולאחר הבחירות שהתקיימו בתוך המועצה והביאו לבחירתו של גלאם, קיבל אטיאס את תפקיד יו"ר המועצה.

"אדון נכבד", כתב אטיאס במכתב רשמי לגלאם."הנני מתכבד להודיעך על התפטרותי מתפקידי כיו"ר מועצת העיר, התפטרותי תיכנס לתוקף החל מהיום".

בהודעה לעיתונאים מסר אטיאס: "בתום תקופה משמעותית כיו"ר מועצת העיר. הגיע הזמן לשים את המפתחות . אני בהחלט יכול לומר שבבוא הרגע אפרט מה הסיבות שגרמו לי להתפטר, אני חוזר ומדגיש כי אמשיך לשרת את הציבור נאמנה  משולחן המועצה כפי שעשיתי עד עכשיו. בשבוע הבא הדברים יתבהרו".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר