תומר גלאם מברך. צילום: ניסן ראובני
תומר גלאם. צילום: ניסן ראובני

בעקבות עתירה: טקס "יקיר העיר" יידחה לאחר הבחירות

בעירייה תכננו לקיים את טקס יקיר העיר בחודש ספטמבר, אך עתירה שהוגשה לוועדת הבחירות הביאה את העירייה לדחות את מועד הטקס עד לאחר הבחירות

פורסם בתאריך: 21.5.18 17:26

     

עתירה שהגיש ד"ר שלמה סויסה באמצעות עו"ד תמר קידר, הביאה לדחייה של טקס יקיר העיר.  בעתירה שהגישו לוועדת הבחירות האזורית נטען כי ראש העירייה בפועל מנסה דרך הטקס לקדם את עצמו ולהאדיר את שמו לקראת הבחירות הקרובות. עוד עלו בעתירה טענות כנגד דרכי התעמולה של גלאם באמצעות הפייסבוק.

לקראת ההכרעה בעניין, הסכימה העירייה לדחות את הטקס עד לאחר הבחירות. גלאם עצמו מסר לוועדה כי החליט להעביר את תפקיד יו"ר הוועדה לבחירת יקירי העיר למישהו אחר בגלל הסמיכות לבחירות.

"אני מודה לבית המשפט שבחר לקבל את עמדתי ולדחות על הסף את הטענות הקנטרניות המנסות לתאר תמונת מצב שגויה לפיה אני מנצל סמכותי לטובת תעמולת בחירות" מסר גלאם לאחר הדיון. "באשר לאירוע יקיר העיר אשקלון, ביוזמתי ביקשתי כי טקס ההכרזה עצמו יידחה לאחר הבחירות, והוסכם כי הליך האיתור ובחירת יקירי העיר יימשכו וזאת על מנת שלא לפגוע בהליך עצמו.  מאז ומעולם פעלתי על פי חוק וכך אני מתכוון להמשיך ולפעול".

עו"ד תמר קידר אשר ייצגה את ד"ר שלמה סויסה מסרה: "בדיון היום 21.5.18 בפני יו"ר ועדת הבחירות האזורית, הודיע מר גלאם כי הוא מסכים שקיום טקס יקיר העיר ידחה לאחר הבחירות. עו"ד רווח הודיעה כי הוא יתקיים לאחר הסיבוב השני, ככל שיתקיים. יוער כי השופט טען כי הסברי גלאם לגבי הפרסומים נתקבלו אך, לגבי הטקס עצמו קבע כי העתירה מוצדקת וכי היה מקום לזמן את גלאם לדיון, לנוכח ההשלכה הפלילית של עבירה על חוק הבחירות. לפיכך, העתירה התקבלה ומועד הטקס יידחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר