רוני מהצרי בבחירות 2008. צילום: בן עזיזי

מלשכת נתניהו לקמפיין של מהצרי

ראש העירייה לשעבר רוני מהצרי מתחזק, ועוד בטרם ההכרזה הרשמית על ריצה לראשות העירייה הוא כבר שכר צוות יועצים שיובילו את הקמפיין שלו. בין היועצים: רוני סופר, שהיה דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואודי רבינוביץ’, שהיה בצוות האסטרטגי של נתניהו

פורסם בתאריך: 29.3.18 14:21

     

רוני למען רוני. רוני סופר. צילום: יח"צ

רוני מהצרי, מי שכיהן כראש עיריית אשקלון בשנים 2008-2003, מתכונן לרוץ לראשות העירייה בבחירות הקרובות, אך נכון לעכשיו טרם הכריז על כך. בינתיים הוא ממשיך בעבודת שטח ואף שכר את שירותיה של קבוצת Winner תקשורת, המורכבת משני יועצי ראש הממשלה ואסטרטג, שיובילו את קמפיין הבחירות שלו.

הסיכום על כך התקיים בתחילת השבוע, והקמפיינרים אומרים כי עשו זאת לאחר שלמדו מסקרים ודו”חות על “הסיכוי המצוין של מהצרי לזכות שוב בראשות העיר”.

אנשי קבוצת Winner תקשורת היו מעורבים לאורך השנים בכ-15 קמפיינים פוליטיים. בקבוצה העיתונאי ואיש הרדיו הוותיק רוני סופר, מי שכיהן כדובר ראש הממשלה בנימין נתניהו; אלי בוהדנה, עיתונאי גלי צה”ל ו"מעריב", שהיה אחד ממובילי המאבק למען פינוי תושבי אלי סיני לפלמחים; ואודי רבינוביץ, איש תקשורת בכיר בקבוצות "מעריב", "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", מרצה באקדמיה, שב-2009 נמנה עם הצוות האסטרטגי של נתניהו.

אלי בוהדנה. צילום: יח"צ

“אני סמוך ובטוח שהתושבים מבקשים ולראות התנהלות תקינה של הרשות וחזרה אל ערכי המצוינות שאפיינו אותה בתקופת כהונת מהצרי”, אמר הקמפיינר רוני סופר, תושב אשקלון. “בזכות צניעותו של מהצרי, הציבור השכיל רק בדיעבד להבין איזו תשתית ערכית הוא בנה כאן. אני מאמין שעם היבחרו ייפתחו אופקים חדשים לאשקלון, אחת הערים שהן עתודת הנדל”ן של ישראל”.

מהצרי במטה הבחירות ב-2008. צילום: בן עזיזי

במקביל מתגבשת בימים אלה קבוצה של בכירים שתלווה את מהצרי בקמפיין. בין דמויות אלה אנשי מפתח ערכיים שמביאים איתם עשרות שנים של עשייה עירונית ענפה, ידע וניסיון, ובהם בכירים לשעבר בעיריית אשקלון.

אודי רבינוביץ'. צילום: יח"צ

ממטה הבחירות של מהצרי נמסר כי הוא מתכוון לנהל קמפיין להחזרת העיר למסלול תקין, בעבודה אחראית, תוך הפגנת “שקיפות, יושרה ופעולה על פי ערכי המצוינות שאפיינו את כהונתו בניהול העיר”.

עוד נמסר כי המוטיב המרכזי של הקמפיין עוסק בכאוס שבו נמצאת אשקלון בשנים האחרונות וביכולתו ובניסיונו המוכח של מהצרי להחזיר את העיר למסלול הנכון. “מהצרי מתכוון להתמקד בתכניות חדשות, בניהול תקין, בסגירת החובות ובמינוף הזדמנויות לרווחת כלל התושבים ויצירת הזדמנויות ראויות לצעירים. בין התכניות אשר גובשו עם צוותי מומחים החזרת המצוינות לחינוך העירוני, תכנית להפיכת אשקלון למובילה בתיירות בישראל למימוש אוצרות התיירות העירוניים, תכנית להחזרת המצוינות לניהול העירוני ותכנית ליצור פארק הייטק אשקלוני, אשר יחסוך מצעירי העיר נסיעה לעבודה בגוש דן וצפונה”, נמסר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר