ריקי שי
ריקי שי

"הנני בשלה": ד"ר ריקי שי הכריזה על ריצה לראשות עיריית אשקלון

חברת המועצה, ד"ר ריקי שי פרסמה הודעה בה כתבה כי עירייה בראשותה תצא "מהמשבר והקיפאון"

פורסם בתאריך: 26.3.18 09:45

     

ללא מסיבת עיתונאים וללא כנס רב משתתפים, אלא רק בהודעה כתובה, הודיעה חברת המועצה ד"ר ריקי שי כי החליטה להתמודד לראשות העירייה בבחירות הקרובות.

"אשקלון היא הבית שלנו. בשנים האחרונות העיר עברה טלטלות ונמצאת בצומת דרכים", כתבה שי בהודעה. "הנני סבורה כי ההנהגה העתידית של העיר אשקלון חייבת להיות בעלת ניסיון מוניציפאלי, השכלה רחבה וכישורים מתאימים ולהצטיין בסובלנות וכיבוד הדדי של דתיים-חילוניים, עולים-וותיקים וצעירים-ומבוגרים".

עוד מציינת שי, שהיא גם חברת קואליציה כי העיר אשקלון נמצאת בתקופת קפאון: "בכוחי וביכולתי לעמוד בראש הנהגה האמורה ולהוביל את העיר אשקלון לפיתוח ולשגשוג בכל התחומים. אני מאמינה כי העיר אשקלון בראשותי תצא מהמשבר והקיפאון בה העיר נמצאת כבר תקופה ארוכה ללא הנהגה נבחרת. ברצוני להדגיש כי לאורך השנים רכשתי השכלה רחבה, נסיון מוניציפאלי כחברת מועצה וכפעילת ציבור והיום הנני בשלה למלא את התפקיד כראשת העיר אשקלון בהצלחה".

עיריית אשקלון

זו אינה הפעם הראשונה ששי מודיעה על התמודדות לראשות העירייה. בשנת 2008 היא התמודדה לתפקיד אך זכתה לאחוזים בודדים. בשנת 2013 היא התמודדה אך במהלך מערכת הבחירות היא פרשה מהמרוץ והצטרפה לרשימתו של איתמר שמעוני וכך הצטרפה למועצת העיר אשקלון.

שי סיפרה בהודעה על פעילותה הציבורית שהתרכזה לדבריה בקידום החינוך הבלתי פורמאלי, קידום נשים והשיוויון המגדרי וקידום עסקים קטנים ושיפור השירות לתושב.

"כילידת העיר להורים יוצאי הודו ספגתי את התרבות של סובלנות וכיבוד של כל אדם באשר הוא אדם", כתבה שי. "ילדותי בשכונת שמשון ברחוב עולי הגרדום חישלה ועיצבה אותי להאבק יחד עימכם על מנת לקדם את כל האוכלוסיות בעיר ולגרום ליצירת מקורות תעסוקה איכותיים אשר ישאירו את ילדנו באשקלון. תמיכתכם בי ובחירתי לראשות העיר אשקלון תאפשר לי לפעול בכל כוחי כדי להוביל את השינוי המיוחל לו אתם מצפים וזאת כדי להחזיר את העיר למסלול של שגשוג ופיתוח ולהחזיר את רמת ואיכות החיים ושמה הטוב של אשקלון לימים הטובים בהם העיר שימשה כמודל לחיקוי והובילה בתחום החינוך ובתחומים אחרים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר