מרפאת כללית אסתטיקה אשקלון. הגדלת חזה באשקלון, הקטנת חזה באשקלון, גניקומסטיה באשקלון
מרפאת כללית אסתטיקה. צילום: רוני סופר

הגדלת חזה או שאיבת שומן? כללית אסתטיקה מביאה לאשקלון את הטרנדים החמים לשנת 2024

במרפאה החדשה שתמוקם במרינה אשקלון יוצעו מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים ע"י רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית או רפואת עור. פגשנו את ד"ר רועי סינגולדה הרופא הראשי של מרפאת כללית אסתטיקה במרינה אשקלון לשיחה צפופה, להבין מהם הטרנדים החמים בעולם האסתטיקה לשנה הקרובה ואילו ניתוחים יהיו נפוצים באשקלון והסביבה

פורסם בתאריך: 18.1.24 14:34

     

כללית אסתטיקה פותחת מרפאה חדשה במרינה באשקלון. המרפאה החדשה כוללת 4 חדרי טיפול מרווחים, מציעה את הקשת הרחבה של הניתוחים הפלסטיים, כמו ניתוחי חזה – הגדלה, הקטנה והרמה, הרמת עפעפיים, ניתוחי גוף, שאיבת שומן, ניתוחי עיצוב הגוף, פנים וצוואר ואת מגוון הטיפולים האסתטיים: הזרקות ומילוי קמטים, טיפולי הצערת ומיצוק העור, הסרת שומות ונגעים, הזעות יתר ועוד.

כמו כן, המרפאה במרינה אשקלון מצוידת במיטב הטכנולוגיות והציוד המתקדם ביותר, העומד בתקנים המחמירים והטיפולים מבוצעים ע"י רופאים מומחים ומובילים מהשורה הראשונה, כבכל מרפאות הרשת, שהם רופאי עור, מומחים בכירורגיה פלסטית ושאר מומחים בתחומם.

אחד המנתחים במרפאה החדשה שנפתחה במרינה באשקלון והרופא הראשי הוא ד"ר רועי סינגולדה, מנתח כירורג פלסטי. ד"ר רועי התמחה באיכילוב בכירורגיה פלסטית והינו מנתח בכיר ביחידה לשחזורי שד, הוא בן 38, נשוי + 3 ומתגורר ברמת השרון.

אילו ניתוחים וטיפולים אתה מבצע?
"כל ניתוחי האסתטיקה מלבד ניתוח אף. אני מנתח בעיקר ניתוחי מתיחות פנים, הרמות גבות, עפעפיים, הזרקות שומן, הקטנות שדיים, הגדלות שדיים, שאיבות שומן מהמותניים ועוד".

מרפאת כללית אסתטיקה באשקלון שאיבת שומן באשקלון מאמי מייקאובר אשקלון

מרפאת כללית אסתטיקה. צילום: רוני סופר

מהם יהיו הטרנדים החמים בעולם האסתטיקה או בעולם הניתוחים לשנת 2024?
"בעיני, הטרנד החם לשנת 2024 הוא ניתוח ה'מאמי מייקאובר'. מדובר בניתוח פלסטי משולב באזור החזה והבטן שנועד להחזיר את הגזרה הקודמת שהייתה לנשים לפני תהליכי ההיריון והלידה. בניתוח הזה, אנו מבצעים הרמה והגדלה או הקטנה של החזה לצד מתיחת בטן ושאיבת שומן באזורים שונים בגוף, כמו ירכיים, מותניים וישבן. אני פוגש לא מעט נשים שעוברות שינויים רבים בגופן לאחר ההריונות והלידות. שינויים אלה מתרכזים בעיקר באזור החזה והבטן – עליונה ותחתונה, כאשר מטרתו העיקרית של ה'מאמי מייקאובר' היא לקבל תוצאת אוברול כללית באזורים שזקוקים לשיקום, וכך להחזיר את גוף האישה למצב שהיה לפני הלידות. יש לציין שהניתוח הזה מתאים מאוד גם לנשים אחרי הליך קיצור קיבה וכו'".

מהם הניתוחים הפופולאריים בקרב בני נוער?
"גניקומסטיה – 'שד גברי', זהו שכיח מאוד אצל מתבגרים. ואצל נשים, תיקוני אי סימטריה בשד. אני פוגש את המתבגרים במיוחד לפני הגיוס לצבא".

אילו ניתוחים אתה חושב שיהיו פופולאריים באזור אשקלון והסביבה?
"ניתוחי הקטנת שד, מתיחת בטן וכמובן טיפולים אסתטיים, כמו, הזרקות ומילוי קמטים, למיניהם".

איפה לדעתך כדאי לעבור הליכים אסתטיים וטיפולים אסתטיים?
"בעיני, כדאי לפנות למרפאה או לרשת שמעניקה מענה רפואי, איכותי ובטוח בתחומי הניתוחים והטיפולים האסתטיים. מקום אשר עושה שימוש בציוד מתקדם וחדשני ובחומרים רפואיים המצויים תחת בקרת איכות מהמחמירות ביותר בארץ ובעולם, בפיקוח משרד הבריאות בישראל וה-FDA, משרד הבריאות האמריקאי ו/או ה-CE האירופאי. וכמובן שמעניק לכל מטופל מעטפת רפואית ושירותית מלאה, תוך ליווי אישי ומעקב צמוד. שגם אחרי הניתוח הרופא מלווה את מטופליו וממשיך לעקוב אחר תוצאות הניתוח/הטיפול וההתאוששות ממנו. את כל היתרונות הללו אפשר למצוא במרפאה החדשה שתיפתח בכללית אסתטיקה באשקלון".

כתובת: הנמל 2/19, מרינה אשקלון

לפרטים ולמידע נוסף: https://www.clalitaesthetics.co.il/

מרפאת כללית אסתטיקה אשקלון הקטנת חזה באשקלון מילוי קמטים באשקלון

מרפאת כללית אסתטיקה. צילום: רוני סופר


בשיתוף כללית אסתטיקה


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר