פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d
פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d

סיבה טובה להרים לחיים: אור היין – הזדמנות לנכס באזור הביקוש החדש של ישראל

פרויקט יוקרתי במיקום מנצח? "אור היין" מציג את השילוב האידיאלי - לחיות בהרמוניה מושלמת עם הטבע בסטנדרט איכות בלתי מתפשר. מנכ"ל גרופית, עמיר רחלבסקי: "שמחים להוביל את ענף הנדל”ן וההתחדשות העירונית קדימה"

פורסם בתאריך: 31.10.22 10:58

     

אחרי שדורגה בצמרת הערים המבוקשות למגורים בישראל וקטפה את תואר שיאנית במכירת דירות חדשות על פי הלמ"ס, העיר אשקלון ממשיכה לשעוט קדימה וממצבת עצמה כיעד מועדף לדיור בר השגה לזוגות צעירים ומשפחות. כעת, פארק הייטק, TERA PARK מעניק סיבה נוספת לאטרקטיביות של שכונת עיר היין כהזדמנות מצוינת לאיכות חיים. הפארק אשר נמצא במיקום נגיש ונוח, כ-40 ק"מ מתל אביב ו-15 ק"מ מכביש 6 יהווה את הלב הפועם של העיר עם מרכז תחבורתי חדיש ונגיש שיכלול תחנת רכבת חשמלית חדשה שתאפשר הגעה ב-23 דקות מתל אביב ויאפשר קשת רחבה של אפשרויות תעסוקה עם אלפי משרות חדשות ומגוונות.

הדיירים בפרויקט "אור היין 3" ,המשווק בימים אלו ומהווה המשך ישיר להצלחה של קודמיו, ייהנו מכל הטוב שיש לשכונה התוססת  – קרבה לפארק הפסטורלי שישתרע על שטח של מאות דונמים וישלב חדשנות, ארכאולוגיה ופנאי לצד נגישות לצירים התחבורה הראשיים כמו גם לעשרות מוסדות חינוך חדשים – 21 גני ילדים, שישה בתי ספר יסודיים, הקמת שני בתי ספר מקיפים שלושה מעונות יום, מרכז קהילתי, מרכז מצוינות בספורט, בית כנסת ומקווה.

הפרויקט, שכבר מושך סקרנות רבה בשל המחירים האטרקטיביים ותנאי המימון הנוחים מציע 326 יחידות דיור בשני מגדלי יוקרה שיתנשאו לגובה של 15 קומות. הדירות בפרויקט עוצבו למען נוחות בלתי מתפשרת של הדיירים העתידיים. כך למשל ניתן למצוא מפרט טכני עשיר וחדשני, מרפסות שמש מרווחות, דלתות פנים איכותיות ותכנון מוקפד יחד הם יוצרים חוויית מגורים יוצאת דופן ורמת חיים גבוהה ביותר. 

פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d

פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d

מאחורי סיפור ההצלחה של "אור היין 1,2" ו"טופ אגמים" בעיר עומד תו האיכות המאפיין את סטנדרט הבנייה של החברה המביאה עמה ניסיון של למעלה מ-45 שנים בענף הנדל"ן תחת שרביטו של עמיר רחלבסקי. החברה ששמה הולך לפניה כחברה מובילה העוסקת בייזום וביצוע של מספר רב פרויקטים בהיקפים גדולים בתחומים שונים: מגורים, מסחר, משרדים, מבנים לוגיסטיים ודיור מוגן. מחזיקה בנכסים מניבים ומרכזי קניות במרכזי ערים – נהריה, אבן יהודה ,פרדס חנה , פתח תקווה חדרה  ואשקלון. איתנותה הכלכלית של החברה זוכה למוניטין גבוה בקרב הגופים הפיננסים המלווים אותה ומהווים ערובה להצלחתם של פרויקטים בהיקפים גדולים הודות לכך החברה מוגדרת על ידי משרד הבינוי והשיכון כ"חברה משכנת בלתי מוגבלת" ומסווגת ברשם הקבלנים בסיווג בלתי מוגבל ג-5.

בראש הדירוג הנחשק – גרופית מובילה בתחום החם בעולם הנדל"ן

מתוך הצורך העולה לשיפור פני הערים ומתוך שליחות לייצור מספר גדול של דירות מגורים כאחד הפתרונות למשבר הדיור הצפוי לאור תחזיות הגידול הדמוגרפי ואזילת השטחים הפתוחים לפני כעשור החלה חברת גרופית לקדם עשרות פרויקטים בשלבים שונים בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב, הרצליה, רמת גן, יבנה, פתח תקוה, פרדס חנה ובערים מרכזיות נוספות, בהיקף של כ-4,000 יח"ד בהתחדשות עירונית ונמנית עם החברות המובילות על פי דירוג Dun's100 ואתר מדלן.

גרופית מובילה תהליכי שדרוג וחידוש של פרויקטים בנקודות אסטרטגיות כאשר היא מעניקה פתרון איכותי לאתגרי תשתיתיות ותוך שיפור משמעותי של איכות החיים ע"י הגברת מוכנותם ועמידותם של מבני מגורים ותשתיות עירוניות לאסונות טבע, כמו רעידות אדמה; מיגון מבנים כחלק מהגנת העורף מפני איומים ביטחוניים, כגון ירי טילים.

פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d

פרויקט אור היין אשקלון. צילום: יח"צ גרופית הדמיות story d

עמיר רחלבסקי, מנכ”ל ובעלי חברת גרופית: "התחדשות עירונית היא הפתרון הנכון להוספת יחידות דיור במיקומים אסטרטגים ברחבי הארץ, היא מספקת דירות חדשות למשפרי דיור וזוגות צעירים, ודירות חדשות, גדולות ומשודרגות לדיירים הקיימים אשר גרים כיום במבנים ישנים שאינם בטיחותיים במקרה של רעידות אדמה או התקפה ביטחונית".

תהליך התחדשות עירונית כולל פעולה מורכבת בכמה מישורים – רגולטורי, תכנוני, קנייני-חוזי, וכלכלי, הצלחת הפרויקט תלויה פעמים רבות באיתנותה וניסיונה של החברה היזמית.  ייחודיות חברת ג.ג.א.ב – יזום נכסים והשקעות, שמכנסת את חברות הנדל"ן גרופית וגלובוס היא היותה מתמחה בכל שלבי הייזום, התכנון, ביצוע הבנייה והשירות בתחום הנדל"ן. יתרונות אלו מתורגמים להקפדה על לוחות זמנים, לטיב הביצוע ולחדשנות בשורה ארוכה ומרשימה של פרויקטים מאוכלסים. כך, הדיירים בפרויקטים מסוג התחדשות עירונית יודעים שיש להם כתובת אחת לכל אורך התהליך – החל משלב ההתאגדות ועד לקבלת המפתח בה הם יזכו למענה מקצועי ומהיר, תוך שקיפות וליווי אישי. 

פרויקטים מיוחדים באשקלון, בהטבות בלעדיות לדירה ראשונה
לקביעת פגישה לחצו כאן https://bit.ly/3if3UCX
לאתר >> https://www.globus-il.co.il
בונים את דור העתיד של המשפחות הצעירות בישראל | לקביעת פגישת ייעוץ חייגו: 054-4293066


בשיתוף גרופית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר