סטנדרט בנייה ואיכות בלתי מתפשרים. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום
סטנדרט בנייה ואיכות בלתי מתפשרים. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

הפרויקטים הנחשקים ביותר באשקלון: גרופית – גלובוס

גרופית – גלובוס בנו את עצמם כבר כמה עשורים כקטר הבנייה של אשקלון והסביבה, עם רזומה עשיר של אלפי יחידות דיור בערים מובילות, מושבים לצד עשרות פרויקטים מוצלחים של התחדשות עירונית. "בחירה נבונה ביזם התחדשות עירונית היא קריטית להצלחת הפרויקט של גרופית וגלובוס הם בעלי האיתנות הפיננסית והחוסן לליווי פרויקט עד להשלמתו"

פורסם בתאריך: 8.6.22 20:21

     

מחירים אטרקטיביים, תנופת בנייה ונגישות תחבורתית הפכו את אשקלון ליעד חם במפת הנדל"ן, וכעת הנתונים מדברים בעד עצמם, בשנת 2021 העיר אשקלון קטפה את התואר "שיאנית מכירת הדירות החדשות בישראל", כך על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. גם בשנה הקודמת לה התבלטה אשקלון כיעד חם להשקעות עם תשואה מעולה. בעוד שבכל הארץ עלה המחיר הממוצע ב-אחוזים בודדים באשקלון הוא עלה ב- בעשרות אחוזים.

ולא רק המשקיעים מחייכים, גם משפחות צעירות מוצאות את אשקלון כיעד אטרקטיבי לרכישת דירה למגורים כאשר מחיר דירה ממוצעת באשקלון – 1.8מיליון שקל. מי שהיטיבו לזהות את הפוטנציאל של עיר החוף הן גלובוס וגרופית.

חברת הבנייה גרופית, היא מהחברות הוותיקות בענף עם ניסיון של 45 שנים. בראשה חברה עומד עמיר רחלבסקי, מהנדס בניין בוגר הטכניון, ומי ששמו הולך לפניו כאדם בעל ניסיון רב בתחום הנדל”ן. את תנופת הבנייה והיזמות של פרויקטים מגוונים בערים המבוקשות ביותר בישראל הם מובילים ביחד עם חברת גלובוס בראשות היזם והקבלן, שלומי שוקרון.

גלובוס פועלת בשוק הנדל”ן בדרום כבר למעלה מחצי יובל והיא אחראית לבנייתם של פרויקטים רבים בעיר אשקלון וסביבתה. בבעלות החברה מרכזים מסחריים, תחנות דלק ומאות יחידות דיור מניבות. החברה מציעה לתושבי הדרום נכסים יוקרתיים המאופיינים ברמת גימור גבוהה במיוחד, פרויקטים כדוגמת שכונת אגמים, פארק הדרים ופארק אילן באשקלון.

שיפור איכות חיים – ההזדמנות שלכם להשביח את הנכס שלכם

תחום ההתחדשות העירונית מבוקש מאי פעם ויש לכך סיבות טובות. רבים חפצים במגורים בדירה חדשה וגדולה יותר הכוללת ממ”ד, סביבת מגורים מחודשת ונעימה, שדרוג תשתיות פיזיות וכמובן שיפור בטיחות במבנים (בין השאר הגנה מפני רעידות אדמה ונזקי טבע). עבור רבים, דירת המגורים שלהם היא הנכס היקר ביותר שברשותכם, לכן, כשמדובר בפרויקט התחדשות עירונית, חשוב לבחור יזם מנוסה המציג מקצועיות רבה כך שייתן לכם את כל הסיבות לישון טוב בלילה מתוך נוחות ובטחון.

שילוב של תכנון מוקפד, עיצוב מודרני ומפרט עשיר. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

שילוב של תכנון מוקפד, עיצוב מודרני ומפרט עשיר. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

תבנו על זה, כי יש על מי לסמוך – 100% אחריות לאורך כל הדרך

חברות גרופית וגלובוס יזום נכסים והשקעות בע"מ מציגה ניסיון רב ביזום, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים של פינוי-בינוי במסגרת תוכניות להתחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. החברה מוגדרת ע"י משרד הבינוי והשיכון כ"חברה משכנת בלתי מוגבלת" ומסווגת ברשם הקבלנים בסיווג הגבוה ג-5. לבד מהיותה חברה המשלבת חוסן כלכלי ועסקי עם ניסיון רב-שנים גרופית דוגלת במרכיב האנושי. פרויקטים של התחדשות עירונית דורשים לא רק יכולות יזום ותכנון מרשימות כי אם שותפות אמיתית בתהליכי התכנון והביצוע תוך כדי שקיפות וזמינות לאורך כל הדרך. משנת 2010 ועד היום החברה צברה מוניטין רב חל בתחום ההתחדשות העירונית עם פרויקטים של תמ"א ופינוי בינוי, בין השאר בתל אביב, רמת גן, פתח תקוה, יבנה נס ציונה ופרדס חנה, עם מלאי של מאות יחידות דיור בשלבים שונים – החל מתכנון ראשוני ועד לפרויקטים שאוכלסו. הדיירים המרוצים מספרים על ליווי צמוד לאורך כל התהליך עד לקבלת המפתח לדירה החדשה, שקט נפשי, ביטחון מרבי ומערך שירות מצוין.

"היות ומדובר בפרויקטים מורכבים אנו כחברה יזמית, שהיא גם החברה הקבלנית שבונה את הדירות בפועל מעניקים אחריות מלאה וכתובת אחת לאורך כל הדרך. הדיירים הם המרכז והלב הפועם של הפרויקט ולכן חשוב לנו להעניק טיפול אישי מסור כך שכל דייר ירגיש שקט נפשי לאורך כל התהליך עד לקבלת המפתח לדירה החדשה", מסביר דור שוקרון, מנהל השיווק בחברה ומוסיף: "ההקפדה על סטנדרטים גבוהים של בנייה וגימור היא אבן יסוד בפרויקטים שלנו לאורך כל הדרך. אנו מקפידים על תכנון שיטיב עם הדיירים תוך התאמה לתקני הבטיחות העדכניים ביותר מתוך חזון להעניק לכל דייר נכס משודרג. הבחירה בנו כחברה מובילה באשקלון האמונה על כמה וכמה פרויקטים שכבר אושרו מתבססת בין השאר מוניטין איכותי ויציבות פיננסית המאפשרת לנו יכולות מימון מלאות תוך השגת תוצאות ביצוע מיטביות. אנו עובדים עם הטובים שבאנשי המקצוע בכל תחום ותחום – מהנדסים, אדריכלים מתכננים וקבלני הביצוע המובילים בתחום הבנייה בארץ. בניינים הרואים פוטנציאל להתאגדות מוזמנים לפנות אלינו ולהתחיל בהליך המאפשר דיור משופר ובטוח".

המיקום המושלם למשפחה

פרויקט מבוקש המאפשר למשפחות רבות להגשים את החלום לדיור בר השגה במיקום מעולה הוא פרויקט אור היין הממוקם בכניסה לעיר מכיל תמהיל דירות רחב החל מדירות 3 חדרים ועד דירות 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בימים אלו מוצעים למכירה דירות בשני בנייני יוקרה המתנשאים לגובה של 14 קומות שיכילו 164 יחידות דיור. לצד שני בנייני בוטיק בני 6 קומות בלבד. הדירות בפרויקט עוצבו למען נוחות בלתי מתפשרת של הדיירים העתידיים. כך למשל ניתן למצוא מפרט טכני עשיר וחדשני, מרפסות שמש מרווחות, דלתות פנים איכותיות תכנון מוקפד. הפרויקט היוקרתי נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת ונהנה מגישה מהירה ונוחה לכביש 4 ונמצא בסמיכות למגוון שירותי קהילה, בית ספר וגני ילדים.

הכרישים של גלובס

הכרישים של גלובס

בשורה מרעננת ליזמים

גלובוס וגרופית לא רק דוגלות בהגשמת החלום לדיור בר השגה למשפחות וצעירים אלא גם פועלת דה פקטו לעידוד יזמות. "בשביל לממש חזון יזמי – פיתוח מוצר, עסק או רעיון עסקי, או כל יש לגייס סכומי כסף רבים שלא תמיד נמצאים בעו"ש של יזמים מבריקים רבים. ובדיוק בשביל זה אנו רוצים לאפשר לרעיונות מעולים להפוך למציאות למי שאין לו גישה זמינה למשאבים הדרושים". אז אם אתם עובדים על סטארט-אפ חדשני, רעיון בתחום המטבעות הדיגיטליים, חולמים על מיזם אימפקט חברתי או חושבים שיש לכם את הרעיון לדבר הגדול הבא ואתם זקוקים למימון עבור ביצוע או להוכחת היתכנות? ועדת היזמות מבית גלובוס אינטרנשיונל יזום נכסים והשקעות בע"מ מזמינה אתכם להגיש מועמדות לקבלת תמיכה דרך האתר – www.globus-il.co.il/יזמותוחדשנותגלובוס
לפרטים נוספים יש לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של החברה בו יתפרסמו עדכונים על מועד האירוע.

ועדת יזמות וחדשנות

ועדת יזמות וחדשנות

משפחות צעירות? לא מחכים לדירה חדשה – נכנסים היום!

פרויקטים מיוחדים באשקלון, בהטבות בלעדיות לדירה ראשונה
לקביעת פגישה לחצו כאן https://bit.ly/3if3UCX
לאתר >> https://www.globus-il.co.il
בונים את דור העתיד של המשפחות הצעירות בישראל | לקביעת פגישת ייעוץ חייגו: 054-429-3066


בשיתוף גרופית – גלובוס


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר