פרויקט לדוגמה - נופי גלעד
פרויקט לדוגמה - נופי גלעד

בשורה מרגשת לדיירי רחוב גבעתי!

עיריית אשקלון מאשרת: רק אתם תקבעו מי יהיה היזם שיקדם את תוכנית הפינוי בינוי בגבעתי, ואין כל הכרח שיהיה זה אותו היזם שיקדם תוכנית עבור תושבי בר-כוכבא!

פורסם בתאריך: 11.2.22 09:27

     

לאחר מבול של דיסאינפורמציה, מידע מוטעה ו"פייק ניוז", סוף סוף הערפל מתפזר והאמת יוצאת לאור!

בפגישה שנערכה ב-24 לינואר, בין נציגי היזם נופי גלעד, ביחד עם עו"ד הדיירים רונן שירז, וראש המנהלת להתחדשות עירונית גדעון קניג, אישרה העירייה באופן חד משמעי, כי היא לא תנקוט כל עמדה לגבי זהות היזם ברחוב גבעתי, ושרק חתימות הדיירים יקבעו זאת!

כמו כן, הובהר באופן חד משמעי כי אין כל חובה כי היזם בגבעתי יהיה גם זה שיקדם תוכנית בבר-כוכבא!

העירייה הבהירה כי התכנון למתחם גבעתי ולמתחם בר כוכבא יקודם בראיה עירונית רחבה של כל האזור והתחשבות באילוצים תכנוניים, אולם את זהות היזמים בכל אחד מהרחובות יקבעו רק הדיירים בעלי הדירות!

פרויקט לדוגמה - נופי גלעד

פרויקט לדוגמה – נופי גלעד

בלב הפועם של העיר אשקלון, במרחק קצר מהים, זיהתה חברת נופי גלעד את פרוייקט העתיד של אשקלון. פתרון הדיור היוקרתי האולטימטיבי המציע נכס איכותי יותר בסטנדרט הגבוה ביותר, בבניין חזק ובטיחותי עם תשתיות חדשות ועמידות.

בימים בהם קטר מחירי הנדל"ן בעיר לא עוצר בשום תחנה, ולרובנו, הסיכוי לרכוש דירה חדשה הולך ופוחת, דיירי רחוב גבעתי בעיר אשקלון קיבלו כרטיס זהב המאפשר קבלת דירה חדשה, בבניין מפואר שיתוכנן על ידי אדריכל העל אילן פיבקו, שבו, ללא כל הוצאה כספית מצדם ייהנו מהסטנדרטים הגבוהים ביותר של בניה יוקרתית, בלוח הזמנים המהיר ביותר ובאיכות ללא פשרות.

העומדת מאחורי ההזדמנות החד פעמית הזאת היא לא אחרת מחברת נופי גלעד, המובילה את תחום ההתחדשות עירונית בישראל , ואשר שמה את פרויקט גבעתי בראש סדר העדיפויות שלה.

ומה מוביל את נופי גלעד דווקא לאשקלון? אין זה סוד שהעיר אשקלון הפכה לפנינת נדל"ן כה מבוקשת, עד לכדי זכייה במקום הראשון בארץ במונחי מספר עסקאות לשנת 2020.

השילוב האידיאלי בין קרבה למרכז, נוף לים הכחול והמחירים הנוחים מתברר כנוסחת זהב כאשר המרוויחים העיקרים הם בעלי הנכסים בעיר שקוטפים את הפירות.

אילן פיבקו. צילום: BARMINAN

אילן פיבקו. צילום: BARMINAN

לאור הנתונים הללו ברור אם כן מדוע עבור רבים החלום לדירה חדשה הולך ומתרחק. יש לזכור כי המעבר לדירה חדשה אינו בגדר מותרות, אלא הכרח המציאות בעיר אשקלון- סבב הלחימה האחרון היווה תזכורת נוספת לחשיבות הימצאות ממ"ד בכל בית, וחיוניותו של מבנה חזק ומודרני לביטחון הדיירים.

לאור זאת, חלה ירידה בערכם של בניינים ישנים הנעדרים חדרי ביטחון לכל בית.

הזדמנות פז לדירה חדשה בעיר

האתגר הופך משמעותי ביותר לאלו שהתרגלו לאיכות חיים בדמות קרבה לרצועת החוף. כך למשל דיירי רחוב גבעתי, הנמצא בסמיכות למלונות הטובים בעיר ובמיקום ייחודי מספרים כי פרויקט פינוי-בינוי במתחם הוא הפתרון היחיד למצבם. "מחירי הדירות בעיר לא מותירים ברירה, ההצעה לפרויקט פינוי בינוי מתגלה כהזדמנות של ממש. אם כיום דירה בבניין שווה כ-מיליון שקל, לאחר סיום הפרויקט יזנק שוויה לכ-1.7 מיליון שקל ואף יותרת כלומר, למעלה מ-700,000 שקל מתנה, פטורים ממס, ללא כל הוצאות. לכך יש להוסיף גינות, כבישים, חניונים ותשתיות חדשות וקיבלת עסקה משתלמת", מסביר דייר ותיק.

יתירה מכך, תושבי האזור כולו מברכים על הפרויקט שהרי כולם יוצאים נשכרים מפרויקט פינוי בינוי, משום שהוא מאפשר צמיחה ופיתוח, ומושך אוכלוסייה צעירה ומתחדשת לשכונה.

עו"ד רונן שירז, מעורכי הדין המוערכים בעיר, המתמחה בנדל"ן ושמאחוריו למעלה משני עשורים של ניסיון כמתווך מקרקעין המכיר כל פינה בעיר, נבחר לייצג את דיירי הבניין אל מול היזם – נופי גלעד: "הפרויקט הוא שילוב של חברה איכותית, מיקום מנצח ורצון של הדיירים להוציא את הפרויקט המדהים הזה לפועל, כל אלה יחד יובילו לעתיד טוב ויפה יותר של בעלי הנכסים".

"התקיים תהליך ארוך, הוגן וממצה של מו"מ מול עורכי הדין של נופי גלעד, שבסופו הגענו לנוסח הסכם פינוי בינוי המכיל את הרמה הגבוהה והמקיפה ביותר של ערבויות, בטחונות וביטוחים אותם יכולים הדיירים בעלי הדירות לקבל, וזאת כמובן בנוסף לתמורה הגבוהה ושורה ארוכה של הטבות ייחודיות שלא מוענקות בכל פרוייקט", מוסיף עו"ד שירז.

יכולות ייזום מוכחות עם סטנדרט בנייה איכותי

מי שאמונה על הפרויקט היא החברה היזמית נופי גלעד ששמה הולך לפניה כחברה מובילה בתחומה המקדמת פרויקטים יזמיים נבחרים ברחבי ישראל , ומתמחה במתחמי התחדשות עירונית בהיקף אלפי יחידות דיור.

פרויקט לדוגמה - נופי גלעד

פרויקט לדוגמה – נופי גלעד

החברה נהנית מניסיון יזמי וקבלני של בעליה של עשרות שנים, עם דגש על התמחות במתחמי התחדשות עירונית בהיקפים אדירים ובכל הארץ. לכך יש להוסיף את הגב כלכלי שמעניק לחברה בעליה, מר גלעד שבתאי, שהינו מאנשי העסקים המובילים בישראל, ואף מדורג בדירוג המיליארדרים של מגזין דה-מרקר בשנת 2021 עם הון של למעלה ממיליארד דולר (שבתאי בעל רקורד יוצא דופן של עשרות שנים של פעילות עסקית בינלאומית, לרבות פעילות בהיקף מאות מיליונים בתחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל).

"בפרויקטים של פינוי בינוי חשוב להבין מי עומד מאחורי ההליך והאם יש לדיירים אבא ואמא, גם בזמן הבנייה וגם לאחריה. כעו"ד המייצג דיירים, היה לי גם חשוב לראות ולוודא כי פרויקט גבעתי יקודם בראש סדר העדיפויות של נופי גלעד, ולא יידחק לאיזה מגירה כפי שקורה לעיתים לפרויקטים מסוג זה בחברות גדולות, וקרה גם במתחם גבעתי בעבר. וכן הופתעתי מאוד לטובה מההירתמות האישית של בעלי החברה לקידום הפרויקט, לרבות פגישות אישיות עם דיירים ככל שנדרש, מתן מענה לכל שאלה או בעיה, וזאת בסבלנות, כבוד והבנה כי מדובר בהחלטה לא קלה ומלווה בחששות לבעלי הדירות. זה מה שמעניק שקט נפשי לדיירים", מסביר עו"ד רונן שירז.

שמים את גבעתי במרכז

יש מותגים בעיצוב, בלבוש, באוכל, אז גם בארכיטקטורה. ואין עוררין כי האדריכל הכי מוכר בארץ הוא אילן פיבקו, מי ששמו הפך לשם נרדף לאיכות עיצובית מהמילה הראשונה. זאת הסיבה שחברת נופי גלעד בחרו שלא להתפשר ולהביא את צמרת נותני השירות לפרויקט המדובר כאשר מעבר לערך העיצובי, יש לכך משמעות של ממש המתבטאת בשווי הנכס, כפי שהוכח בפרויקטים אחרים של פיבקו, בהם הייחודיות, היוקרתיות ומקורות של שפתו התכנונית הביאו לערך כלכלי נוסף ומשמעותי לבעלי הדירות בפרויקטים.

בכדי להקל על הדיירים בגבעתי, מקדמת נופי גלעד את החתימות במתחם ממשרדי רימקס אשקלון המפוארים הנמצאים מולו בשד' דרום אפריקה 73, שם פוגשים נציגי היזם את בעלי הדירות, בסיוע סוללת המומחים של רימקס, שנותנים לדיירים מענה לכל סוגיה או חשש. ואם גם מומחי הנדל"ן של רימקס חברו ליוזמה זאת, אין ספק כי כל תוצאה חוץ מהצלחה אינה באה בחשבון!!


בשיתוף נופי גלעד


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר