מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

לא מפסיק להפתיע: מתחם המרינה מול משתדרג, וזה מדהים!

מתחם הקניות והבילוי מרינה מול שינה את פני העיר והפך במהרה למקום בילוי מועדף בניחוח חו"ל הממגנט אליו את כל המבקשים ליהנות משפע מסעדות, פעילויות ואטרקציות, בתי קפה וחנויות בוטיק מול הים. כעת יש בשורות חגיגיות גם לחובבי הספא, הבאולינג והתרבות!

פורסם בתאריך: 3.1.22 15:26

     

בדיוק כשחשבנו שאין איך לחדש את תחום הבילוי והפנאי, במרינה מול אשקלון מרימים את הכפפה ומציעים חוויה מושלמת לכל המשפחה. כך שבקרוב תוכלו ליהנות גם משפע אטרקציות מרעננות – מתחם ספא מפנק, מתחם באולינג מרהיב ומסעדות חדשות לצד בתי הקפה האהובים, החנויות הנכונות והפאבים הכי מדוברים בעיר.

בילוי ספורטיבי מהנה

יום כיף, בילוי משפחתי, חגיגת יום הולדת או יציאה עם חברים – לבאולינג אמיתי לא צריך סיבה, כי מי מאיתנו לא מוצא את עצמו נהנה עד מאוד מסטרייק משובח וזריקת כדור מעולה? כבר שנים שמשחק הבאולינג ידוע כמשחק ספורטיבי ומאתגר שמתאים לכל גיל ותורם לגיבוש ולאווירה שמחה כך שכשכפות הרגליים פוגשות את מסלולי באולינג המבריקים, הלב מתרגש בכל פעם מחדש. תוסיפו לזה משחקי וידאו מגניבים וממוזיקה שעושה טוב באוזניים ותקבלו אחלה חוויה שתחכה לכם במתחם הבאולינג ממש בקרוב. כמובן שבין זריקה לזריקה ניתן לקפוץ לשייק בריאות, או לקרפ שחיתות במתחם המרינה מול או לסגור את הערב עם בירה טובה באחד הפאבים המעולים.

ספא YAMA – להשתחרר מהלחץ, לפנק את הגוף

תתארו לכם ספא חלומי, ממש על שפת הים, המציע לאורחיו לוקיישן נהדר הכולל את כל תענוגות הספא הנדרשות לחוויה בלתי נשכחת! אז כן, אם יש גן עדן, כנראה שהוא נראה כמו מתחם הספא והטיפולים YAMA שעתיד להיפתח במתחם המרינה מול אשקלון. במתחם, שטרם נראה כמותו באזור תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של חבילות ספא באווירה קסומה ורגועה לצד שפע של טיפולים הוליסטיים – דיקור, הומיאופתיה, נטורופתיה, שיאצו, תטא הילניג, רפלקסולוגיה ועוד, שיאפשרו לכם להיות בפסק זמן של מנוחה, פינוק וחיבור גוף ונפש.

מה עוד מחכה לכם? עיסויים במגוון שיטות וטיפולים מפנקים שיעזרו לכם בתהליך התחדשות, והכל ע"י מיטב המומחים המעניקים מענה מקצועי לצד יחס אישי.

ואיך אפשר יום כיף לגוף ולנפש בלי ארוחה טובה? אל מול הבריזה הנעימה שמגיעה מהים, האווירה הייחודית שסופגים מול אדוות הגלים והנוף הפסטורלי אתם מוזמנים ליהנות מחגיגת טעמים ייחודית באחת ממסעדות המתחם – רשל – מסעדה מרוקאית בסטייל מודרני, מסעדת לה פרנצ’י הצרפתית והמעולה, מסעדת דוניא המציעה חוויה ים תיכונית באופן פשוט, צבעוני ומרתק, ג'ויה סושי גריל בר עם תפריט אסיאתי וכמובן ברדיאן חומוס שקשוקה בר עם מנות אותנטיות שמחממות את הלב.

אל רשימת העסקים המובחרים הללו מצטרפות הפתיחות החגיגיות של: רובן – רשת המבורגרים ובשרים חמים באווירה אמריקאית ייחודית. למי שטרם נחשף למעדן נספר כי כריך "רובן" הומצא אי שם במעדניות בניו יורק של אמצע שנות ה-20 והגיע לישראל לפני כעשור. סוד ההצלחה של "רובן" הוא שדרוג טרנד ההמבורגריות בארץ כך שלצד ההמבורגרים והכריכים המפורסמים שלה תוכלו למצוא גם גם סטייקים, אסאדו, מנות ראשונות מיוחדות וספיישלים מהמעשנה על בסיס יומי. התפריט המעולה עשוי מחומרי גלם איכותיים ומתבסס על אירוח לבבי ומקצועי – בגובה העיניים אך טעים ומפנק. אז אם נפשכם חשקה באוכל רחוב אמריקאי, החל מכריך הרובן המיתולוגי של ניו יורק דרך הסלופי ג'ו, כדאי שתשמרו מקום בבטן, כי רובן זאת חוויה שכל קרניבור (וגם צמחוניים!) ימצא את עצמו וירגיש בבית.

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתגעגעים לאיטליה? בטח תשמחו לשמוע ש…פיצה עגבניה מגיעה למרינה מול!  כולם כבר יודעים ש"עגבניה" הביאה את הבשורה של הפיצה הדקה והייתה חלוצת פיצות האיכות בישראל. הפיצה האהובה עשויה בסגנון איטלקי: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. הרשת ידועה בזכות הפיצה הדקה שלה שעשויה כולה מחומרים טבעיים טריים בלבד. למה אנחנו כל כך מתרגשים? כי בפיצה עגבניה איכות וטריות היא מילת המפתח: הבצק הטרי והפריך, דק כמובן, עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב) ורוטב העגבניות הטעים במיוחד. שמן הזית ממנו עשויים בצק הפיצה והרוטב, נמסק במיוחד עבור הרשת– כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח. תוסיפו לזה את השירות הלבבי, המוסיקה השמחה, המטבח הפתוח ותנורי האבן – כל אלה עושים כל סניף של פיצה עגבניה, למקום אינטימי, משפחתי, טעים וריחני, שילוב נהדר של איטלקי – ישראלי!

ומטעמים עולמיים לחגיגה אמיתית – ניקוס טברנה יוונית באווירה מדהימה מול נוף הים הכחול ומעגן הספינות הרומנטי, תוכלו להרגיש כאילו קפצתם לטיול ביוון עם תפריט אותנטי ואווירה ששמורה רק לטברנות! מה מחכה לכם? אוכל יווני וים-תיכוני שמח, צבעוני ומקורי, מנות שהם קלאסיקות היישר מהמטבח היווני, הרבה כחול ולבן ומוזיקה אסלית מרימה!

"הבריחה מגלבוע" חדר בריחה מאתגר במיוחד, לחוויה בלתי נשכחת!

נשימתה של מדינה שלמה נעתקה ב-6 בספטמבר 2021 לפנות בוקר, כאשר ארבעה אסירים ביטחוניים שנידונו למאסר עולם ושני עצירים ביטחוניים נמלטו מבית הסוהר גלבוע באמצעות מנהרת בריחה, שחפרו מהמקלחת שבתאם. הבריחה הפכה לשיחת היום, ועד אשר ארבעה מהם נלכדו במבצע מיוחד כארבעה ימים לאחר הבריחה, והשניים הנותרים נלכדו בג'נין ב-19 בספטמבר כולנו הרגשנו בהרפתקה מסעירה. לחדר הבריחה החדש שתראו ממש בקרוב במתחם המרינה יש את כל מה שצריך כדי להיות חדר הבריחה המוצלח בישראל: הוא חדשני, מאתגר ומעוצב בקפידה כדי להעלות את רמות ההתרגשות שלכם לשיא. יום שיא בעבודה, יציאה עם חברים או גיבוש משפחתי – מוכנים להרפתקת חייכם? חדר הבריחה "גלבוע" מזמין אתכם לחוויה מסעירת רגשות. המקום מעוצב ומאובזר בציוד מדויק ומושקע כדי לספק לכם את חווית הבריחה המושלמת ממש כמו הדבר האמיתי!

יש למה לחכות – מתחם המרינה מול אשקלון פתוח כל ימות השבוע כולל שישי ומציע בילוי מושלם, פתוח ובטוח מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם מרינה מול, הנמל 9, אשקלון

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל – מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפניה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.

*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.


בשיתוף מרינה מול


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר