פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור
פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

רוצים לדעת איך אפשר ליהנות מהמרפסת והגינה גם בחורף?

אתר "תראה לי דלת" ואתר "יור לינק" יצאו ובדקו כיצד ניתן ליהנות גם בחורף בזכות התקנה של פרגולות לגינה או למרפסת

פורסם בתאריך: 22.12.21 17:29

     

בגינה, בחצר, על הגג או המרפסת. אין ספק שהזיכרונות והרגעים הטובים ביותר שלנו עם האהובים עלינו הם כשאנחנו מביטים על הנוף הנשקף מביתנו לצד ספר טוב, או כוס יין. הבשורות הטובות הן שהרגעים הקסומים הללו, לא שייכים לעונת הקיץ והאביב בלבד. "בקיץ היתרון של הפרגולה הוא בהצללת שטחים פתוחים והורדת הטמפרטורה בכמה מעלות, כך שאפשר ליהנות בנעימות ובנוחות בפינה מוצלת. הפרגולות נותנות את המענה הטוב ביותר להצללה בלי לחסום את זרימת האוויר. הפרגולה מעניקה משטח מוצלל ומאוורר בדיוק בשעות שאתם זקוקים לו" מסבירים מומחי תראה לי דלת ומוסיפים: "אך מה לגבי החורף? הרי אין תחליף לרגע בו אתם מותרים את תלאות היום מאחור ומתמסרים לרוח הקרירה והמלטפת, פרגולה בהתאמה אישית מאפשרת לקבל עוד פינת אירוח, שתהיה מוגנת מהגשם ותשרת אותנו בכל מזג אוויר". מחברת טרלידור מוסיפים שסוג הפרגולה, חומרי הגלם שמהם היא עשויה, כמו גם הסגנון העיצובי שלה, נקבעים על פי מיקומה של הפרגולה, צורכי השימוש בה ותנאי מזג האוויר המאפיינים את המקום.

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

ליהנות מהחוץ, להרגיש בבית

איזה סוגי פרגולה קיימים? ואיך בוחרים? כיום יש מגוון רחב של פרגולות, כשהבולטות שבהן הן פרגולות העץ המסורתיות והפרגולות מאלומיניום. "פרגולות מעץ שהיו פופולריות בעבר אמנם מעניקות מראה כפרי וטבעי וחמים, אך יש להן חסרונות ברורים – משקלן הכבד, תחזוקה השוטפת שהן דורשות כנגד חרקים שונים, ריקבון ופגעי מזג אוויר מובילות לחישוב מחדש, כאשר התחזוקה השנתית השוטפת כרוכה בהוצאה כספית לא קטנה, לשימור עמידותן של הפרגולות לאורך זמן רבים בוחרים בחלופה הטובה יותר – פרגולות מאלומיניום. להבדיל מהפרגולות שעשויות מעץ, הפרגולות מאלומיניום דורשות תחזוקה מינימלית בלבד, מאחר והאלומיניום איננו מחליד, אינו דוהה או נחלש בשמש ואף אינו רגיש לשריטות כך שהוא עמיד הרבה יותר לאורך זמן.

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

החדשות המעולות הן שאפשר ליהנות משני העולמות חברת טרלידור מציעה פרגולות אלומיניום בגוונים שונים ובטקסטורה של עץ. מדובר בצביעה חדשנית וייחודית, אשר מאפשרת יתרון כפול. גם שמירה על יתרונות חומר האלומיניום מצד אחד ומצד שני קבלת החמימות ויופי של העץ" מסבירים מומחי 'תראה לי דלת'.

פרגולת אלומיניום – סגירה עילית מלאה ואטומה לכניסת מים

מה הופך את החורף לעונה מושלמת שבה תוכלו להירגע בפרגולה שלכם? בניגוד לימים החמים, המביאים איתם לא רק לחות וזיעה אלא גם חרקים בלתי רצויים, פרגולה בעונה הקרה מאפשרת לכם ליהנות עם חברים ומשפחה בנעימים תחת חלל מקורה ובטוח, ללא הפרעות.

למעשה, פרגולה מאלומיניום לא רק משדרגות את איכות החיים אלא גם מאפשרת ניצולת אופטימלית של החלל החיצוני. היצע הפרגולות מבית טרלידור הנו רחב והטרוגני, וניתן לייצרן בהתאמה אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח, אם מבחינת החומרים והגודל, ואם מבחינת התקציב, העיצוב והגוון.

פריט אלגנטי להדגשת הסגנון העיצובי הכללי

את הפרגולות תוכלו להתאים באופן מושלם לסגנון הבית, בין אם אתם רוצים פרגולה רגילה או פרגולה חשמלית שנפתחת ונסגרת, הכל בהתאם להעדפותיכם, תוכלו לבחור איזה עיצוב אתם רוצים – החל מפרגולות בסגנון מודרני אלגנטי, דרך פרגולות בסגנון הייטקי מינימליסטי מוקפד, וכלה בפרגולות דמויות עץ.

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

התאמה אישית של הפרגולה כוללת גם מחשבה על רמת הצללה שניתן להפיק מהפרגולה. רפפות בצפיפות גבוהה מגוננת הן מפני השמש והן מפני הגשם אך מאוררת פחות, לפיכך חשוב למצוא את האיזון הנכון שיתאים בדיוק עבורכם.

ההיצע הרחב של פרגולות אלומיניום בטרלידור לא מסתכם רק בעיצוב, אלא גם מציע פרגולה תלויה ופרגולה עומדת. פרגולה עומדת נתמכת בארבעה עמודים עצמאיים, כך שחשוב להקפיד על יסודות יציבים וחיזוק הפרגולה בהתאמה לשם קבלת יציבות מירבית. מאידך, הפרגולה התלויה מחוברת לקיר חיצוני של מבנה קיים וכוללת שני עמודים הממוקמים במרחק זהה מהקיר התומך, קורת גשר שמותקנת מעל לעמודים וקורות אגדים המחברים את קורת הגשר אל הקיר החיצוני. פרגולה זו אידאלית לשטחים קטנים המוגבלים במקום, אך דורשת חיזוקים בהתאמה לעומס הקיר התומך.

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

פרגולה. צילום באדיבות יח"צ טרלידור

המומחים של 'תראה לי דלת' מדגישים כי במידה והחלטתם להזמין פרגולה, חשוב לבדוק שהיא אכן נושאת בתו תקן ולוודא שהחברה ממנה נרכשה הפרגולה אחראית גם להתקנתה, היות והתקנה שאיננה מקצועית עלולה להוות סכנה של ממש.

ניצול אופטימלי של החלל החיצוני

היתרון בפרגולות הוא שהן מוסיפות חלל מקורה נוסף לרחבת הבית אך אינן נכללות בארנונה, בשנים האחרונות חל תיקון בחוק התכנון והבנייה המוכר גם בכינוי "רפורמת הפרגולות", המאפשר לקבל אישור הבנייה לעבודות בניה זעירות בקניין הפרטי מבלי שיידרש לצורך זה הליך ביורוקרטי ארוך ומייגע, כך שפרגולות הן למעשה פתרון מושלם וזול לכל מי שרוצה להרחיב את שטח ביתו, וליהנות מחלל אירוח נוסף לאורך כל ימות השנה. אז במקום להיות תקועים בבית בימים חמים או גשומים תוכלו להעביר את זמנכם בנעימים עם המשפחה והחברים.

לכל המבצעים בקרו באתר המבצעים יור לינק – > yourlink.co.il/product-category/פרגולות/


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר