מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

סיבה טובה להרים לחיים: הכירו את פנינת חיי הלילה של אשקלון

אשקלון מתעוררת לחיים עם רדת החשיכה. אחד המקומות הבולטים הוא כמובן מתחם המרינה מול עם מקומות בילוי שלא יביישו את תל אביב. "כבר לא צריך להסתובב שעות כדי למצוא חנייה והאווירה כאן מדהימה"

פורסם בתאריך: 2.12.21 18:43

     

סצנת חיי הלילה של אשקלון תוססת מתמיד, עם ברים לוהטים, מסעדות מעולות והרבה מאוד אווירה, אין פלא שמתחם המרינה מול הפך ליעד מועדף. "זה כבר תקופה שממש מרגישים שכולם באים לכאן", מעיד איתי פרץ, בליין ותיק ומוכר בעיר. "הרי מה כולם מחפשים בסוף היום? קצת ליהנות ולשנות אווירה. כיף לראות איך יותר ויותר צעירים מאשקלון והסביבה שלא ממהרים לנסוע למרכז, ומבלים כאן. בסופי שבוע המקומות מפוצצים לכן מומלץ מזמין מקום מראש".

פטריקס – כל אוהד כדורגל יודע שעדיף לצפות במשחק בחברה טובה, ורצוי עם אלכוהול משובח

תשאלו כל אשקלוני, בר אירי, זה רק הפטריקס. עם יותר מח"י סוגי בירות מהחבית, ומגוון עצום של אלכהול משובח, אתם יכולים רק לדמיין את האווירה. המקום הוותיק הפך לשם נרדף למקום המושלם לצפות בו במשחקי כדורגל, ובכלל לסגור ערב בכיף. "המוקם מתוך חשיבה מעמיקה של כמה אנשי מקצוע המובילים בתחומי מסעדנות, קולינריה וחיי לילה. המחשבה הייתה ליצור מתחם ייחודיו מוקפד שיעניק חוויה שאינה קיימת בשום מקום" מספרים בעלי המקום ומוסיפים: "מה מחכה לכם בפטריקס? בר סיגרים יוקרתי, מתחם ספורט חדשני המעניק חווית צפייה שטרם נראתה. חלל המסעדה נוח ומושקע ומעניק חוויה קולינרית ברמות הגבוהות ביותר. כדי שתרגישו לרגע באירלנד אנחנו גם מקפידים על קוד הלבוש ייחודי של צוות המקום כי בתכלס? אצלנו האורח הוא הכי חשוב".

במסעדה תפריט שף מגוון ועשיר העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר שנבחרו בקפידה עם חווית שירות שתגרום לכם לחזור שוב ושוב.

מרסה בר – דרינק טוב, אוכל טוב

מחפשים מסעדה המציעה תפריט אקלקטי עשיר לצד אלכוהול משובח? כזאת במיקום מושלם על המזח היפיפה במרינה? הכירו את המרסה בר שילוב הטעמים הנוף והבריזה הנעימה מעניקים למקום אווירה שאין שניה לה. הקסם מתחיל בשעות הערב, עת המסעדה נפתחת ומאפשרת להנות מכמה עולמות יחד. אפשר להתחיל בארוחת ערב רומנטית על המזח בשקיעה ולהמשך הבילוי המסעדה מציעה בר מעוצב בסגנון צעיר ותוסס המגיש מבחר קוקטיילים ותפריט לייט נייט להנאה מושלמת.

בירה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

וזה עוד לא הכל, אם אתם מחפשים לגוון עם חוויה יוונית אמיתית המבוססת על אווירת טברנה, מוזיקה יוונית שמחה ותפריט צבעוני בטח תשמחו לשמוע שממש בקרוב יפתח הניקוס – טברנה יוונית שיאפשר לכם לטעום את ריח הים והחופש.

אמרתם אלכוהול משובח? אמרתם מרינה מול

מי אמר שצריך לבחור בין מסעדות עם אווירה לוהטת ואוכל מעולה לבין אלכוהול, מוזיקה טובה ובריזה של ים? מגוון מסעדות האיכות במתחם המרינה – דוניא, גויה, רשל, לה פרנצי ועוד מציעות לכם את עסקת החבילה המושלמת – גם וגם, כי אתם ממש לא לא חייבים לבחור כי יש עולמות שלמים שמחכים לכם תחת קורת גג אחת. מתחם המרינה מול מציג מסעדות עם תפריטי אלכהול מעולים, כאלו שגורמים לכולם להרים…לחיים, לחגוג ולהנות!

רוצים לקחת את כל הטוב הזה הביתה? כמה טוב שעולם היין אף פעם לא מפסיק להפתיע, ואם נפשכם חשקה ביינות בוטיק מיוחדים השמורים רק למסעדות ולברים לערב מיוחד וחגיגי כעת תוכלו להנות ממגוון רחב של יינות איכות ב"שלום יין" המציע יינות איכות במחירים נגישים, זאת לצד שפע של אלכהול מעולה.

ואם אתם מחפשים איפה להרים את הערב וטרם שמתם מרינה מול בוויז, זה בדיוק הזמן לספר לכם שאחד היתרונות הגדולים של חיי הלילה באשקלון הוא ללא ספק שפע החנייה, בעוד חברכם שיוצאים לתל אביב יבזבזו חצי ערב על חניה, תסמסו להם סלפי של הצ'ייסר פינוק שבדיוק קיבלתם בבר, רק תוודאו שקולטים את הים ברקע. אז מי אמר שאין חיי לילה באשקלון?

בילוי מושלם, פתוח ובטוח מתחיל במתחם המרינה מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול ,הנמל 9, אשקלון

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל – מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפנייה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.

*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.

מבלים במתחם? אל תשכחו לתייג אותנו באינסטגרם >>> https://www.instagram.com/marinamall.ashkelon/


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר