מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

ניסים ונפלאות: חוגגים חנוכה במתחם המרינה מול אשקלון

פעילויות לשמונה ימים: בית הקולנוע הגדול והמפנק באזור, מסעדות מצוינות, בתי קפה, ונוף מעולה. אין ספק כי המרינה מול מספקת בילוי חג אמיתי לכל המשפחה עם חגיגה אמיתית הכוללת הדלקת נרות, סופגניות וחנוכיית ענק!

פורסם בתאריך: 24.11.21 14:55

     

חג האורות והפסטיבלים ממש מעבר לפינה ואתם עדיין לא יודעים איפה שווה לבלות את ימי החנוכה, מבלי לצאת עם חור בכיס? אם תשאלו את תושבי אשקלון והסביבה, תגלו שהמסורת הקבועה היא הדלקת נרות חגיגית במתחם המרינה מול המספק חווית בילוי ופנאי לכל המשפחה לכל שמונת ימי החנוכה.

בין הצגת חג למופע ילדים נוסף, כל מה שאתם באמת צריכים כדי לבלות יום כיף משפחתי הוא מתחם איכותי המרכז תחת קורת גג אחת פעילויות לילדים, מסעדות ובתי קפה מעולים וקצת שופינג. הילדים שלכם בטח ישמחו להעביר כמה שעות של כיף במתחם הדינולנד – משחקיה חווייתית ברוח עידן הדינוזאורים. המתחם המקורה שמשתרע על שטח של כ-800 מ"ר, מעניק לילדים הזדמנות נדירה להכיר את עולם הדינוזאורים מזווית שטרם נראתה בארץ.

חנוכה במרינה מול. צילום באדיבות המרינה מול

חנוכה במרינה מול. צילום באדיבות המרינה מול

מה מחכה להם שם? מיצגי דינוזאורים מרהיבים בגדלים שונים. המשחקייה תחומה וממוזגת ומציעה לילדים שפע של חוויות ופעילויות למידה מרתקות. בנוסף מחכים לילדים משחקיית ענק הכוללת שתי קומות של מסלולים אתגריים, בריכת כדורים, מתחם טרמפולינות ומכוניות מתנגשות.

גשם של סרטים מעולים

מתי בפעם האחרונה התפנקתם בחוויה מעוררת חושים, כזו שתצמיד אתכם לכיסאות? הרי בנינו יש קולנוע בו אתם רק צופים בסרט, ויש קולנוע שאתם ממש נמצאים בו.

אז תכינו את הפופקורן כי אולמות הקולנוע של הוט סינמה הממוקמים במתחם מספקים חוויה מהסרטים עם מסכי ענק המאפשרים צפייה עוצמתית יותר, רחבה יותר וסוחפת הרבה יותר. HOT CINEMA שמה דגש מיוחד על עיצוב המתחמים, כאשר לכל מתחם ולכל אזור נבחר עיצוב המתאים לאופי האזור ולארכיטקטורה הייחודית של המבנה בו נמצא הקולנוע. עיצוב המתחמים מהווה חלק בלתי נפרד מחוויית הבילוי והתוכן אותה מציע הקולנוע לאורחיו. כל הסרטים ושוברי הקופות החמים ביותר כבר מחכים לכם!

יותר טעים מכל סופגנייה – חווית טעמים במרינה

המתחם היפהפייה מציע לכם בכל ימות החג חגיגת טעמים בלתי מתפשרת עם מבחר מסעדות כגון רשל – המסעדה המרוקאית שמביאה את הטעמים הנדירים, האווירה, הסגנון המרוקני ברמה האותנטית ומלאת צבעוניות וריחות. דוניא המציעה חגיגת בשרים איכותיים ותפריט שף ייחודי, בג'ויה סושי גריל בר מחכים לכם עם טעמים אסייתים מעולים. ואם כל הדונאטס, הלביבות והסופגניות רק עשו לכם חשק לחומוס מעולה, אז הברדיאן זה בדיוק המקום. מה עוד מחכה לכם במתחם? בתי הקפה הטובים בעיר עם ארוחות בוקר מעולות לצד פאבים תוססים עם חיי לילה עשירים כך למשל הפטריקס האהוב מחכה לכם עם בר אירי, אווירה מטריפה שתעצב לכם מחדש את חווית הבילוי, אלכוהול משובח ותפריט שף עשיר שתוכלו לסגור כל ערב בכיף.

חנוכה במרינה מול. צילום באדיבות המרינה מול

חנוכה במרינה מול. צילום באדיבות המרינה מול

ומי אמר דמי חנוכה? כדי שתשמרו את הכסף רק למה שבאמת חשוב נספר לכם שבאי המתחם נהנים מחנייה פתוחה גדולה במיוחד, ומשני חניונים מקורים הכוללים כאלף מקומות חנייה. החנייה בשטח המתחם הינה ללא תשלום ולא מוגבלת בזמן עבור המבקרים.

גם בחנוכה בילוי מושלם, פתוח ובטוח מתחיל במתחם המרינה מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול, רחוב הנמל 9, אשקלון.

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל- מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפנייה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.

*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.


תוכן מקודם


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר