שער כניסה טרלידור. צילום: יח"צ טרלידור
שער כניסה טרלידור. צילום: יח"צ טרלידור

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני: שערים וגדרות לבית 

עיצוב מיוחד מצד אחד, ופרטיות והגנה מרבית מהצד השני. כיצד בוחרים את השערים והגדרות האידיאליים שגם ישדרגו לכם את חזית הבית וגם יעניקו מראה יוקרתי וייחודי? המומחים של "תראה לי דלת" מציגים את היתרונות, הטיפים והעצות הטובות ביותר

פורסם בתאריך: 22.11.21 16:11

     

לא בכדי חזית הבית מקבלת מקום של כבוד בתהליך התכנון והעיצוב, שהרי כל אורח שיפקוד את ביתכם יעבור דרך הכניסה לבית. הודות למגוון הרחב של החומרים ושפע האפשרויות כיום אפשר ליהנות משתי העולמות – גם לשמור על הפרטיות, וגם לשמור על הקו העיצובי ש על מנת להקל עליכם את הליך מציאת השער והגדר האידיאליים עבורכם המותאמים באופן מושלם לסגנון המועדף ולתקציב, קבלו את המדריך שיעזור לכם למצוא נכון ומהר, את מעטפת הבית שלכם.

צילום: יח"צ טרלידור

צילום: יח"צ טרלידור

לשמור על הפרטיות ולהרחיק סקרנים

בחירה חכמה ומותאמת של השער מתחילה בבחירת סוג חומר הגלם. מרבית מהשערים החשמליים כיום הם שערים מאלומיניום או ברזל. שערי גלילה חשמליים כמו גם שערים מתרוממים עשויים על פי רוב מאלומיניום, היות ומדובר במתכת שצפיפותה נמוכה בהשוואה לברזל ולחומרים אחרים ולפיכך גם קלה יותר. היתרון המובהק של האלומיניום הוא האפשרות למענה עיצובי רחב  ברמה גבוהה והזדמנות ליהנות ממוצרים העומדים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד ללא פשרות, כך למשל תוכלו לשלב פרזול בעיצוב אישי, תוספת זכוכית, עץ או פרופילים מיוחדים. למעשה, האלומיניום מעניק את כל היתרונות שבשערי ברזל ונותן מענה לכל החסרונות שלו. אנשי המקצוע של קבוצת טרלידור מציינים שקיימים כיום מגוון סוגים של שערים חשמליים העשויים אלומיניום, מה שמאפשר התאמה אופטימלית למרחבים מסוגים שונים. 

המומחים של "תראה לי דלת" מדגישים: לשערים מאלומיניום יתרון משמעותי בכל הנוגע לעמידות הגבוהה בפני שיתוך (קורוזיה). מעצם היותם ממוקמים בסביבה חיצונית, חשופים שערי הברזל לפגעי מזג האוויר ועלולים להחליד במרוצת השנים. תהליך של גלוון (ציפוי אבץ כנגד קורוזיה) וצביעה בתנור תעניק אקסטרה עמידות לשער.

צילום: יח"צ טרלידור

צילום: יח"צ טרלידור

במידה ויש לכם חצר גדולה, גינה או בית רחב ידיים, המענה המשלים לשער הכניסה הוא גדר איכותית, בעיצוב הרמוני. הגדר נותנת מענה הן מבחינת הרתעת פורצים או הרחקת סקרנים והן מבחינת הקניית הפרטיות ומניעת כניסה של אורחים בלתי קרואים, בעלי חיים וכן הלאה. קיימים מגוון חומרי גלם לייצור גדרות לגינה כגון מתכת, ברזל, אלומיניום, בטון, ויניל (PVC), במבוק ועוד. בחירת סוג הגדר תלויה, בסופו של דבר, במסגרת התקציבית שמקצים לכך.

עיצוב בהתאמה אישית – לא מוותרים על הנוף

הקו העיצובי שינחה אתכם הוא כמובן התאמת הצבע לחזית הבית תוך יצירת מראה שמשתלב היטב עם כניסת הבית, אך האם השער/גדר יהיה אטום או שקוף? האם המרווחים יהיו סמוכים אחד לשני או לא? כאן נכנסת ההתאמה האישית – הטכנולוגיות והחומרים היום מאפשרים חופש פעולה נרחב כך שניתן להתאים את העיצוב כך שייתן גם מענה בטיחותי באמצעות שער אטום לחלוטין או שקוף למחצה.

צילום: יח"צ טרלידור

צילום: יח"צ טרלידור

אם הנוף הסביבתי חשוב לכם, תוכלו לשמור על חשיפה באמצעות שער/גדר המשלב זכוכית או שערים בעלי קווי מתאר שונים (מרובעים, מלבניים, גליים) המאפשרים בטיחות ופרטיות מבלי לוותר על הנוף. השערים הייחודיים מבית טרלידור ניתנים לפתיחה חשמלית או ידנית, ומשווים למתחם שהם ניצבים בפתחו חזות מהודרת ויוקרתית, כך שהבחירה על רמת השקיפות האם השער/גדר תאפשר הצצה אל מגרש החנייה או החצר שלכם או לא, בידכם. "שער/גדר אטומה מעניקה תחושת ביטחון ומאפשרת שמירה על הפרטיות – אם אינכם מעוניינים שהחצר או הרכב שלכם יהיו חשופים, בחרו בשער ובגדר אטומים" מסבירים המומחים של תראה לי דלת.

נוחות שימוש לפתיחה מהירה ובטוחה

היות וגדר הבית, ממש כמו השער, ממוקמת בשטח פתוח וחשופה לפגעי מזג האוויר בעונות השנה המתחלפות, המומחים של "תראה לי דלת" מעידים כי שימוש באלומיניום הוא מיטבי לא רק מבחינת עמידות החומר ללחות, חום, שמש או גשם אלא גם מבחינת מגוון הטכנולוגיות הקיימות כיום המאפשרות שפע של עיצובים –  חיתוך בלייזר, פרופילים, דגם אטום, שילוב זכוכית ועוד, זאת היות והאלומיניום הוא חומר קל משקל וגמיש במיוחד שניתן לחישול, עיבוד ועיצוב בקלות יתירה, עובדה המאפשרת ליצור בו אינספור ביצועים ברמה גבוהה. מגוון האפשרויות לגדרות מעוצבים מבטיח התאמה אידיאלית לכל לקוח, כאשר העיצוב הן של השער והן של הגדר, הנראים כיחידה אחת, משתלב היטב בהרמוניה מופלאה.

בכל האמור לפונקציונליות השערים – סקירה מקיפה של האופציות הקיימות בשוק מעלה כי קיימים שערי הרמה או הזזה, שערי כנף  או שערים טלסקופים המותאמים לחלל לנוחות מקסימלית.

צורת הפתיחה (שער כנף, הרמה, הזזה וכו') תקבע על פי השטח והמקום שמצויים בסביבת השער כמו גם מהירות הפתיחה ואיכות המנוע החשמלי המהווה את אחד מהרכיבים החשובים ביותר בשער החשמלי ומחייב התאמה מלאה אל מסיביות של השער. 

"שערים חשמליים עם כנף אחת או כנפיים מתאפיינים בצירים שמעליהם מותקנת דלת שנפתחת כלפי חוץ או כלפי פנים בהתאם לצורך/ דרישת הלקוח. סוג נוסף של שערים חשמליים הוא שערים מתקפלים שהנם, למעשה, שדרוג של שערי הכנף, אולם להבדיל מהם, כוללים השערים המתקפלים יחידות שמחוברות אחת אל השנייה באמצעות צירים, ומתקפלות בשעת סגירת השער בצורת אקורדיון.

שער דגם פח משולב פסי זכוכית. צילום: יח"צ טרלידור

שער דגם פח משולב פסי זכוכית. צילום: יח"צ טרלידור

ישנם גם שערים נגררים שכוללים מסילה ונגררים לאורכה במהלך סגירתו ופתיחתו של השער, ויתרונם הבולט נובע מהעובדה שהם חסכוניים במקום, והפעלתם גוררת את השער לאורך המסילה בלבד ולא אל מתחם החניה". 

ביטחון והגנה על הבית והרכוש, או שמירה על הפרטיות? אל תשבו על הגדר 

המומחים של תראה לי דלת, נותנים טיפ זהב בבחירת הספק לגדרות ושערים לבית: "חשוב לברר בנוגע לאחריות המוצעת על ידי החברות השונות בעד אותם שערים חשמליים, תוך התייחסות לכל המרכיבים הרלוונטיים שמציע הכיסוי. בחירה בשירותיה של חברה המתמחה בתחום מבטיחה שבשעת הייצור נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים, שהבוכנה ההידראולית או המנוע אכן מותאמים למשקל השער, ושהתקנתו מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים".

שער דגם פרופילים. צילום: יח"צ טרלידור

שער דגם פרופילים. צילום: יח"צ טרלידור

חברת טרלידור מציעה מגוון עשיר של שערים וגדרות איכותיים, שכל אחד מהם מתאפיין בסגנון עיצובי דקורטיבי ייחודי. בין דגמי השערים והגדרות מבית החברה ניתן למנות עיצובים אטומים, עיצובים משולבי זכוכית, עיצובים המשלמים דוגמאות בחיתוך בלייזר וכיוצא בזה. השערים והפרופילים עשויים מאלומיניום, כשבתהליך הייצור הם מטופלים באופן כימי ונצבעים בתנור בצביעה אלקטרוסטטית, כשהפעולות הללו מבטיחות מוצר איכותי אשר אינו מחליד ושאינו דורש טיפול.

להצעת מחיר משתלמת פנו עכשיו לדף שערים במבצע – > שערים במבצע

להצעת מחיר משתלמת עבור גדרות אלומיניום – > גדרות אלומיניום

המבצעים באדיבות אתר יור לינק – הספק המומלץ בתחום השערים והגדרות של אתר יור לינק המציג את מבצעי טרלידור השווים ביותר עבורכם:)


תוכן מקודם


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר