מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

נובמבר סייל: חגיגת הקניות הגדולות במרינה מול אשקלון

חג הקניות כבר כאן, והוא מביא איתו עוד שלל הזדמנויות למציאות ומבצעים -  ביגוד, הנעלה או אקססוריז - כך תשיגו את הלוק הנכון, בחצי המחיר

פורסם בתאריך: 10.11.21 15:14

     

קניות באונליין זה נחמד, אבל אין כמו הדבר האמיתי. החנויות באינטרנט אמנם זמינות תמיד, אבל צריך לחכות למשלוח כמה ימים, ובימי מכירות מרוכזים כמו בנובמבר לא פעם תקבלו הודעה מתנצלת על עיכוב במסירת הפריט. ובנינו? אין על ההתרגשות והחוויה ברכישת בגדים ומוצרי אופנה בלייב, הרי למי מאיתנו לא קרה שהזמנו ברשת והתאכזבנו לגלות שהמידה לא מתאימה, ובכלל הייתם מוותרים על החולצה? אז תחסכו לעצמם רכישות מיותרות, ותיהנו משופינג בטוח באוויר הפתוח של מתחם המרינה מול אשקלון, עם חגיגת מבצעים והנחות במגוון החנויות.

אז מה מחכה לכם?

אתם רואים מעולה – הנחות ומבצעים מסנוורים

החורף מסרב להגיע ואנחנו נהנים מעוד ימים שטופי שמש, וזאת סיבה מצוינת להתחדש בזוג חדש ובמחיר משתלם. קרולינה למקה ברלין המתמחה בעיצוב, ייצור ומכירה לצרכן של משקפי שמש ומשקפי ראייה מציעה זוג משקפי שמש שניים ב-50% ומשקפי ראייה 2 ב-400 ש"ח. בראש ובראשונה אנחנו חברת אופנה, אנו מאמינים שמשקפיים הם אבזר אופנה, כמו כן גם מוצר בריאות. לכן אנו מייצרים משקפיים מעוצבים וטרנדים להנאתכם. כדי להשיג מטרה זו, אנו בקרולינה למקה ברלין שולטים בכל היבטי העיצוב והייצור, בכדי להבטיח שהמוצרים שלנו עומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר והעיצובים שלנו מתעדכנים בהתאם למגמות האופנה האחרונות" מעידים בקרולינה למקה. ומה שטוב לבר רפאלי, טוב גם לנו!

להתלבש בסטייל

התחלתם לסדר את הארון עם חילופי העונות? החורף שבפתח מביא איתו חשק להתחדש ולרענן את הקולקציה? עם המבצעים שמחכים לכם ברשת האופנה GALITA לא צריך סיבה טובה לקפוץ. הרשת האהובה מציעה פריטים אופנתיים לערב החל משמלות מעוצבות לאירועים ועד לפריטים טרנדיים ליציאות קלילות, לצד מגוון רחב של פרטי וסגנונות לבוש ליום יום, הקולקציות ברשת משלבות עיצובים מקוריים של גלית מלכין ופריטים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם. וזה עוד לא הכל, כי הקולקציות בחנויות ובאתר מתחלפות בתדירות גבוהה של מספר פעמים בשבוע על מנת שהלקוחות ייהנו מהטרנדים החמים ומגוון רחב של עיצובים!

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

לכו על זה – מבצעים מטורפים על נעלי מותגים

נייק, ניו באלנס, אדידס, ריבוק אולסטאר או אנדר ארמור. בכל הקשור לנעלים, כולנו כבר יודעים ששווה להשקיע במוצר איכותי המלווה אותנו אותנו רוב שעות היממה, כך שישרת אותנו לשנים הקרובות. ומה יותר משמח מלקנות מוצר מעולה בהנחה משמעותית? חנות הנעליים MCFLY מציעה מגוון רחב של נעלי ספורט מכל המותגים המובחרים בהנחות ייחודיות לכבוד חג הקניות. תהיו בטוחים שאם אתם מחפשים נעלים שגם יתנו לרגלים תמיכה איכותית לצד עיצובים ודגמים לוהטים, כדאי שתגיעו ל-MCFLY.

יופי של מבצעים

בושם חדש? איפור יוקרתי או מוצרי פארם? רשת Be מבית שופרסל לכם את כל מותגי הביוטי במחירי נובמבר עם זרם בלתי פוסק של המותגים הכי חדשים, הכי חמים והכי מצליחים בארץ ובחו"ל, כזה שמתחדש ומשתנה כל הזמן ושאין להשיג בשום מקום אחר בארץ, מלבד אצלנו. מותגים כמו The BALM, Morgan's ,Chill ,Pretty ועוד. את תהליך הקנייה במתחם המרינה מול מלוות מומחיות יופי שעברו הכשרות מקצועיות ב-Beauty college של Be, ונמצאות שם כדי להגיש לכם עזרה בבחירת המוצרים שמתאימים בדיוק לכם, לסגנון שלכם, להעדפות שלכם ולתקציב שלכם.

כולם כבר יודעים איפה קונים לילדים מתנה?

שעון החורף שכבר כאן גורם לנו לרצות לנצל כל רגע בבילוי עם הילדים, ואיזה בילוי הם אוהבים יותר מלקנות צעצועים ומשחקים חדשים? בואו לבלות במתחם המרינה מול באוויר הפתוח ותיהנו ממבצעים מיוחדים בחנות המשחקים ששיגעה את העיר – פרנזי אשקלון – Frenzy Ashqelon המציעה  מבחר צעצועים ומשחקים לילדים מכל המותגים המובילים והאהובים וכמובן  מאות מוצרים שלא תמצאו בשום חנות משחקים אחרת. אגב, אם תמצאו את עצמכם מתרגשים ושמחים יחד עם הקטנטנים, זה רק כי בתוכנו כולנו ילדים!

וכדי לדאוג לכם לחוויה מושלמת – דאגנו גם למגוון הטבות ומבצעים מפנקים במסעדות, בתי הקפה והפאבים האהובים.

בילוי מושלם, פתוח ובטוח מתחיל במתחם המרינה מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול ,הנמל 9, אשקלון

*כל המבצעים כפופים לתקנון בתי העסק ומשתנים מעת לעת

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל- מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפנייה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.

*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.

מבלים במתחם? אל תשכחו לתייג אותנו באינסטגרם >>>  https://www.instagram.com/marinamall.ashkelon/


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר