האם הבית שלכם מוגן מפני פריצה? מומלץ לקרוא מה אתר "תראה לי דלת" מצא עבורכם!

תראה לי דלת יצא ובדק למה כדאי להתקין סורגים - כדי שהבית שלכם יהיה מוגן מפני הגנב הבא

פורסם בתאריך: 7.11.21 11:06

     

כך תגרמו לפורץ לדלג לבית הבא – הסטטיסטיקות על נתוני הפריצות לבתים לא משאירות מקום לספק. סורגי בטיחות הם בגדר חובה. המומחים של אתר "תראה לי דלת" עונים על השאלות החמות: מה ההבדל בין סורג המגן מפני נפילת ילדים לבין סורג המגן מפני פריצה וכמה זה יעלה לכם?

הולכים על בטוח

נתוני משטרת ישראל המתפרסמים מידי שנה אודות מצב הפשיעה בישראל מציגים תמונה חד משמעית – פריצות לבתים ולבתי עסק מתרחשות כל העת, ובכל מקום. רק כדי לסבר את האוזן, בכל שעה ביממה, נפרצות בממוצע בין דירה לשתיים. על פי הנתונים, בשנת 2019 דווח למשטרה על 12,298 מקרים של התפרצויות לדירה.

כל מי שנכפה עליו להיות חלק מהסטטיסטיקה, יעיד כי הנזק הכספי, גדול ככל שיהיה, לא עולה על תחושת החדירה לפרטיות ואובדן הביטחון. בכיר בחברת טרלידור, החברה המובילה בישראל בתחום האלומיניום ומיגון הבית מובילה בשלושת העשורים האחרונים מהפכה בתחום סורגי הבטיחות מסביר: "פורצים לרוב נמנעים מעבודה קשה או מבזבוז זמן העלול להוביל לסיבוך. ניסור או שבירת הסורג המלווים ברעש חשוד, מבריחה את הפורץ, שמעדיף למצוא 'טרף קל יותר'. לכן פורץ שיזהה חלון מסורג כנראה יעדיף לפרוץ חלון אחר. כך, עצם הימצאותם של סורגים מקטינה בעשרות אחוזים את הסיכוי לפריצה למרחב האישי שלכם".

סורג בטן. צילום באדיבות טרלידור

סורג בטן. צילום באדיבות טרלידור

אין ספק כי סורגים נגד פריצה, מהווים את אחד האלמנטים המרכזיים אשר יאפשרו לנו למגן את הבית, מפני כניסה של גנבים וגורמים לא רצויים. דירות קבלן רבות מגיעות ללא סורגים, לכן יש לשים דגש על האיכות ועל עמידת הסורגים בדרישות ובתקנים. חברת טרלידור, החברה הגדולה והמוכרת ביותר בישראל והמומלצת על ידי אתר תראה לי דלת. החברה מתמחה בעיצוב, ייצור והתקנה של סורגים ומוצרי אלומיניום לבית, מציעה סורגים העומדים בתקנים המחמירים ביותר המגיעים במגוון עיצובים מותאמים אישית לדרישות הלקוח. "סורגים להגנה מפורצים צריכים להיות עבים, לכל הפחות 12 מ"מ עובי בעוד סורגים שמטרתם למנוע נפילות, יכולים להיות גם בעובי של 5 מ"מ" מסביר נציג טרלידור ומוסיף "טרלידור מציעה מגוון רחב סורגים – סורגים קבועים מפלדה ואלומיניום המונעים כניסה של פורצים.  הסורגים מגיעים בעיצוב ישר או עם בטן המאפשרים מקום לאדנית ובמבחר עיצובים כאשר טווח המחירים נע בין 585-760 ש"ח".

סורג מתקפל. צילום באדיבות טרלידור

סורג מתקפל. צילום באדיבות טרלידור

הכירו את הסורג המתקפל – פותחים ביום וסוגרים בלילה

סורגים מתקפלים הניתנים לפתיחה וננעלים על ידי מערכת נעילה מיוחדת וצילינדר ייחודי המאפשר לקפל את הסורג הצידה וכך לפתוח את החלון לחלוטין – סורגים מתקפלים מתאימים במיוחד לוויטרינות המהוות מעבר בין הבית למרפסת או לחצר. כמה זה יעלה? כ-1,222 ש"ח למטר.

סורג שקוף ישר. צילום באדיבות טרלידור

סורג שקוף ישר. צילום באדיבות טרלידור

הכירו את הסורג השקוף – שקוף שזה איכותי ולא מסתיר את הנוף

סוג נוסף של סורגים לחלון הוא סורג שקוף המתאים במיוחד להורים לילדים קטנים שרוצים להגן עליהם מפני נפילה. הסורג אוטם את החלון לחלוטין מפני נפילה, אך מאפשר שקיפות מוחלטת של החלון כך שתוכלו לראות מבעדו. הודות לכך שהוא עשוי מפסי פוליקרבונט שקוף הממוקמים במרחקים שווים זה מזה מתאפשר מבט חלק על הנוף. סורגים שקופים, העשויים מחומר פולימרי חזק במיוחד, יספקו הגנה וגם מראה מעודן, אלגנטי ויוקרתי. כמה זה יעלה? כ-1,210 ש"ח למטר.

סורג שקוף ישר. צילום באדיבות טרלידור

סורג שקוף ישר. צילום באדיבות טרלידור

לא רק מונעים פריצות!

הסורגים השונים נבדלים זה מזה בחומרים מהם הם עשויים, באופן ההשמה שלהם ועוד. כדי לבחור את הסורגים המתאימים לכם כדאי לפנות לחברה מקצועית ואמינה שתוכל לספק לכם מוצר אמין במחיר משתלם. "על פי נתונים של הארגון האירופי לבטיחות הילדים שפרסם ארגון "בטרם", התקנת סורגים מפחיתה באופן משמעותי את הסיכון מנפילה. התקנת סורגים בחלונות הובילה לצמצום של כ-35% ממקרי מוות של נפילה מחלונות. בארה"ב החוק מחייב כי בכל בית בו קיים חשש סכנה לנפילת ילדים מחלונות, חובה על הבעלים או הדיירים להתקין אמצעי בטיחות נגד נפילה מהחלון" אומר נציג טרלידור ומוסיף: "גם הדו"ח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מציג נתונים מדאיגים שלפיהם נהרגים בכל שנה בישראל כ-7 ילדים בממוצע, ועוד למעלה מ-10,000 ילדים נפגעים בצורה חמורה בעקבות נפילות מגובה כאשר מחצית מהנפילות מתרחשות דווקא בבית. החשש המתמיד מפני אסונות שכאלה ומתוך דאגה לשלום היקר לנו מכל מביאה הורים רבים להישמע להמלצות איגוד רופאי הילדים האמריקאי (APA) להתקין סורגי בטיחות".

מה כדאי לבדוק בעת רכישת סורגים?

אנשי הצוות המקצועי מבית קבוצת טרלידור ממליצים: "יש לבדוק שהסורגים עשויים מפרופילים פתוחים (שאינם חלולים) או לחלופין ממוטות מלאים, מה שמבטיח שהמוטות מוגנים בפני התפתחות של קורוזיה בכל היקפם. יש לוודא שהמוטות האנכיים שבסורג הם במרווחים עד 10 סנטימטרים לכול היותר, למניעת מעבר של איברים או אובייקטים דרך החללים שבסורג. בנוסף לכול אלו, חשוב שרכישת הסורגים תעשה בחברה ידועה ואמינה, המספקת שירות מקצועי ואחריות על מוצריה".

יופי של הגנה

ואם חשבתם ששערים וסורגים איכותיים משמעותם יציקת אלומיניום אפורה וחסרת סטייל, הבשורות הטובות הן שדווקא לפניכם הזדמנות מעולה להוסיף יופי לבית כולו. "מכיוון שהסורגים הם מעטפת הבית, הם צריכים להציג מראה מרשים וייחודי, ובו בזמן להמשיך את הקו העיצובי של הבית כך שהוא ישתלב באופן הרמוני בנראות הכללית. לכן אפשרויות העיצוב הן רבות מאד – החל מסגנון קלאסי ועד מודרני ואף סורג שקוף" מסביר נציג טרלידור ומוסיף "תו האיכות של טרלידור מציע סורגים חזקים במיוחד העשויים מפלדה/אלומיניום ומעוצבים כאחד. מעצם היותם ממוקמים בסביבה חיצונית, סורגים חשופים לפגעי מזג האוויר ועלולים להחליד. לכן אנחנו מקפידים על תהליך איכותי וייחודי של גלוון (ציפוי אבץ כנגד קורוזיה) וצביעה בתנור למקסום עמידות לאורך השנים".

אתר "תראה לי דלת" בחר בטרלידור כספק המומלץ, מדוע?

כשמדובר בבית שלכם, תרצו להיות בטוחים שתקבלו מענה איכותי וזמין ולא פחות חשוב, מהיר. שיטוט מהיר של נציגי תראה לי דלת בפורומים וברשתות החברתיות מוביל להמלצות מקיר לקיר על חברת טרלידור, בפער על כל חברה אחרת. "שירות לקוחות הוא מה שעושה את כל ההבדל, בכל הקשור לסורגים אני רוצה להיות בטוח שיש לי למי לפנות" כותב שי נחומי מאשקלון, אליו מצטרפים לקוחות נוספים של החברה שכבר הפכו לשגרירים מרוצים "כשרציתי למכור את הדירה" מספרת נוי אמסלם "איך שאמרתי שסורגים של טרלידור ראיתי שכולם הבינו במה מדובר, זה תו איכות ומוניטין של שנים שגם מחזירים את ההשקעה". והמספרים מדברים בעד עצמם, בכל יום מבוצעים 300 התקנות מבית חברת טרלידור מדרום ועד צפון. הסוכנים הנמרצים, יועצי השירות ואנשי התחזוקה פרוסים בכל הארץ למענה מקצועי ומהיר.

לרגל חודש נובמבר – מבצעים והטבות של פעם בשנה – בקרו באתר המבצעים יור לינק – וקבלו שובר הנחה של 20% הנחה על מגוון סורגים*

 

 


בחסות אתר תראה לי דלת


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר