מסעדת רשל. צילום יח"צ באדיבות המסעדה
מסעדת רשל. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

קולינריה כשרה ונטולות פשרות: המנות הטובות ביותר בדרום

הנוף המרהיב, המנות המשובחות והקינוחים המעולים, כל הסיבות לגלות עולם של טעמים במסעדות האיכות הכשרות במתחם מרינה מול אשקלון

פורסם בתאריך: 1.11.21 15:25

     

כשר היא לא מילה גסה, יותר ויותר אנשים מחפשים מסעדות מעולות שהן גם כשרות, וזה בדיוק הזמן להכיר שבמתחם מרינה מול אשקלון יש לא מעט מסעדות כשרות, חלקם של טובי השפים בישראל, המציעות מגוון תפריטים מיוחדים, עם מנות בניחוח חו"ל ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. ובינינו, למה להתלבט בין מסעדה טובה לבין בילוי כשאפשר ליהנות משני העולמות? אז דאגנו לכם לסקירה של המסעדות המחכות לכם במתחם.

מסעדת רשל. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

מסעדת רשל. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

מחפשים מסעדה מרוקאית בסטייל מודרני המאפשרת קיום אירועים קטנים מכל הסוגים? הכירו את מסעדת רשל, המציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות העשויות ממיטב חומרי הגלם הטריים והאיכותיים הקיימים בשוק, במסעדה שטרם נראתה, עם בר פתוח לכל אורך הערב והחל מהשעה 22:00 בכל ערב מרימים את הקצב לחגיגה מרוקאית ומודרנית! מאחורי הניחוחות והצבעים של המסעדה עומדת סבתא רשל וטהרת התרבות המרוקאית. על המטבח של המסעדה מנצח השף דודו בן אבו אשר מכין לסועדים מידי יום את ההפתעות הקולינריות שלמד מסבתו בשילוב מטבח ים תיכוני ישראלי, ובקיצור? חגיגה מרוקאית עכשווית שתשמח לכם את הלב.

לה פרנצ'י. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

לה פרנצ'י. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

ואם כבר טעמים מעולים מהעולם, איך אומרים בצרפתית אוכל חלומי? אם התגעגעתם לטעמים הייחודיים, כדאי שתגיעו למסעדת לה פרנצ’י במרינה אשקלון המציעה לכם תפריט עשיר ומפנק, עם ניחוחות צרפתיים שירגשו אתכם בכל ביס. סביצ'ה סלומון, פוקצ'ה מוצרלה, ברוסקטה פטה או מוקרמים מפנקים? גם לנו כבר קשה להחליט. אנחנו רק יכולים להבטיח לכם אווירה קסומה ומהנה מול הים, מוזיקה טובה ותפריט מעולה ואפילו אלכוהול איכותי שיעשה לכם את הערב.

דוניא. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

דוניא. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

מסעדת דוניא היא עולם שלם של טעמים, צבעים וצלילים שמתחברים למסיבה אחת גדולה ומרגשת. המסעדה הייחודית מציעה חוויה ים תיכונית באופן פשוט, צבעוני ומרתק. מה מחכה לכם במסעדה? מגוון טעמים מיוחדים כמו שפונדרה עגלה שמנה בצלייה איטית, עראייס קבב עגל וטלה, נקניקיית עגל, בייגל ירושלמי, מחבת ממולאים, קבב סמטאות אינסטבול ועוד חוויות מהעולם. החיבור בין אוכל של המזרח התיכון לבין המקום הכי נכון באשקלון, יוצרים חוויה קולינרית קלילה.

ג'ויה סושי בר. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

ג'ויה סושי בר. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

מה צריך יותר מאווירה, ים, שמש ואיזה מוקפץ או סושי שווה? בג'ויה סושי גריל בר כל ארוחה הופכת לבילוי על הים עם תפריט אסיאתי אותנטי המשלב פרזנטציה שתגרום לכם לעזוב את המזלג ולעשות סטורי מדליק. המסעדה מגישה מנות סושי ייחודיות ומגוונות מהמזרח יחד עם תפריט מגוון של מנות ווק וגריל. רוצים לסגור יום עבודה בכיף? ג'ויה סושי גריל בר מזמינים אתכם ליהנות משקיעה מרהיבה ומבריזה שאין שני לה יחד עם קוקטיילים, בירה מהחבית, מנות ראשונות ועוד.

חומוס ברדיאן. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

חומוס ברדיאן. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

גם אתם שמעתם על ה"חמשוקה"? מנת חומוס חמה שעליו יושבת שקשוקה לוהטת? אתם לא לבד, וכן, צריך להגיע ל"ברדיאן חומוס שקשוקה בר" של המסעדן מוטי ברדיאן כדי להבין על מה כולם מדברים. השף המוכר שמוכר בעיקר כשף בכיר כבר שלושה עשורים שהחליט להחליף את מנות הגורמה במנות אותנטיות שמחממות את הלב. ומה יותר משמח מחומוס? הו! מסבחה, גרגרים ופול אפשר למצוא בכל חומוסייה, אבל חומוס עם תוספות בשר כמו עם קבב ובצל, חומוס עם בצל מקורמל ופטריות או חומוס עם במיה שמתבשלת ברוטב עגבניות עם שום ופטרוזיליה? לכל זה תוסיפו פרנה מרוקאית שמלווה את הטעמים האלו ותבינו מדוע צריך להגיע למרינה.

קפטן קרפ. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

קפטן קרפ. צילום יח"צ באדיבות המסעדה

כל הדיבורים על מנות מעולות עשו לכם חשק למתוק? קפיצה קטנה לקפטן קרפ, תסגור לכם את הפינה. צוות החלומות של הקפטן טס עד נורבגיה במיוחד בשביל להביא למרינה מול אשקלון את הוופל הנורווגי המעולה. הוופל המופלא מגיע בצורת לב, הוא רך ופריך, טעים, ומדהים עם כל תוספת. בנוסף תוכלו להתפנק על קרפ, גלידות, פרוזן יוגורט, שייקים, שתיה חמה ועוד מלא דברים טעימים.

אז תפתחו את היומן ותרשמו לכם – מתחם המרינה מול אשקלון פתוח כל ימות השבוע כולל שישי ומציע בילוי מושלם, פתוח ובטוח מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול ,הנמל 9, אשקלון

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל – מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפניה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.

*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר